globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seškrcení Dominátora na 25 kW
 
7.3.2009 v 21:54
Zdravím, chci se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s přepisem dominátora na 25 kW, chtěl bych totiž ňákýho koupit, ale mám strach z toho, že to nepude...a vybírat si motorku jen podle toho jestli už má 25kW v papírech nebo ne mi příde docela blbý, protože jich zas tolik není a sou většinou dražší. Případně můžete napsat nákou jinou alternativu, ale ten dominik se mi líbí víc než náký Dr atd..Díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Dominátora na 25 kW

7.3.2009 v 22:18 | Nahoru | #1
pro alternativy aby ti nekdo mohl poradit napis rozpocet a jak by ta motorka mela vypadat.
dominatory s 25kw z nemecka

(reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

7.3.2009 v 23:52 | Nahoru | #2
vonZahn> No tak rozpocet by mel byt tak do 40 tis. A melo by to byt neco jak ten dominator naky cestovni enduro, mozna neco jako transalp, Pegaso, ale ty sou drazsi a podle me je ta honda spolehlivejsi nez aprillia...takze rikas ze tady v cesku uz to nepriskrtim na 25kW?

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:04 | Nahoru | #3
Zdar, jestli chceš něco s 25 KW Tak si třeba pořiď SLR. Je to tak zvané městské enduro. Rozdíl je skoro minimální a cena při stejném ročníku může dělat i 20tis. No uvidiš sám.
Honda SLR 650

Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:11 | Nahoru | #4
Kamarád nedávno škrtil Dominátora (cca srpen 2008) a šlo to, uškrtili doopravdy... Jako pokud Tě zajímá i odškcení to i pak jde...

Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:13 | Nahoru | #5
V ČR to už legálně neseškrtíš Pokud chceš jezdit rychle s malejma papírama, tak ti nezbývá nic jiného než ta tvá "hloupá alternativa" - tj. hledat motorky co maji 25kW v TP, anebo si koupit funglovku, což evidentně nemáš v plánu

(reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:13 | Nahoru | #6
p.epanica> No nevim to slr se mi moc nelibi a to si zrovna muzu koupit priskrcenyho dominika sice starsiho, ale zda se mi lepsi

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:14 | Nahoru | #7
Jo dominator jde oficialne uskrtit, nemel by s tim byt problem. Dava se jine saci hrdlo karburatoru a rozeta se 48 zuby

Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:20 | Nahoru | #8
Tak ted teda nevim kdyz jeden rikate ze uz to nejde a druhej ze to kdosi nedavno delal... asi budu hledat neco priskrcenyho aby byl klid (respektive budu hledat pro tatu ale zas bych na ni chtel v 18 taky jezdit tak ho musim nak ukecat, )

(reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:23 | Nahoru | #9
HolyLeader> Jj nějak tak, kamarád to má ošéfovaný tak, že má hrdlo karburace již jiný než škrcený, to škrcený má na sobě i označení, že se jedná o 25kW a kamarád má udělaný/koupený se značením že se jedná o škrcenou verzi a při tom to má otevřený, jen ty rozety mu nesouhlasí, ale to snad není nikde ve vyhlášce, že si nesmíš měnit převod... takže ani chytrý policista nic nepozná, dokud se nesveze...

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:25 | Nahoru | #10
No ja vím že SLR není žádná krasavice, ale jezdí stejně jako Domino (prostě koupíš a jezdíš). Tím že máš málo roků, tak moc velký výběr ve velkých endurech nemáš.
Držim Ti palec ať si něco pěkného koupíš !

Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:36 | Nahoru | #11
kup canyona... a když trochu přitlačíš bude i v cajku

3 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:42 | Nahoru | #12
Kluci pěkně popisují jak to uškrtili na motorce, ale nikdo nenapsal jak to dostal do tech. průkazu.
Což ty potřebuješ. To by zajímalo i mě.

(reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:43 | Nahoru | #13
p.epanica> Jo diky..a abych to uvedl na pravou miru tak ji chce kupovat tata..ja sem jeste mlad ale on si s pocitacem zas tak nerozumi tak ji v podstate vybiram ja..ale taky myslim na sebe, kdyz uz se neco kloudnyho ma kupovat, tak at na tom pak muzu jezdit taky ja.. ale moc nechapu proc menit rozetu..tim chcou jako vykompenzovat ten mensi vykon aby to melo zatah a mdnsi rychlost? taky by me zajimalo jestli ti ty stary veci vrati... kolik to tak muze stat a je s tim hodne litani? jak je to s tim j dyz to pak chces zase legalne otevrit? ...no a na tech bazarovejch me taky celkem stve ze sou ve skutecnosti mtevreny..nerad bych prisel o papiry

(reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:46 | Nahoru | #14

p.epanica>Kluci pěkně popisují jak to uškrtili na motorce, ale nikdo nenapsal jak to dostal do tech. průkazu.
Což ty potřebuješ. To by zajímalo i mě.



to by mě taky zajimalo
objevil sem na netu škrtici sady alphatechnik,rad si ji necham v autorizovanem servise aplikovat-ale opravdu budou na uřadě ochotni mi to poté zapsat do TP??je to teda řešim na Yamaze FZR 600..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:48 | Nahoru | #15

p.epanica>Kluci pěkně popisují jak to uškrtili na motorce, ale nikdo nenapsal jak to dostal do tech. průkazu.
Což ty potřebuješ. To by zajímalo i mě.


presne tak..ty papiry sou hlavni..nikomu nejde o to udelat si slabsi motorku a pritom na ni stejne nemoct jezdit kdyz to nema v papirech...ale diky moc za vsechny odpovedi!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 00:58 | Nahoru | #16
pospa5> http://www.motorkari.cz/profil/SpeedyMario zkus ho zkontaktovat, ale přes ICQ - tam bývá obden, nejspíš by Ti řekl co to finančně obnáší...

edit.: staré komponenty dostal zpět pokud se nemýlím...

Naposledy editováno 08.03.2009 01:06:20

(reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 01:04 | Nahoru | #17
SiSpo> Jo dik,.zejtra mu zkusim napsat

2 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 10:02 | Nahoru | #18
Jakej máte názor na toho Canyona? Díval sem se po něm a našel sem např. tohle Canyon Docela se mi líbí , možná ještě víc než ten dominik, ale nevim jak je na tom motorově atd :\ ...přeci jenom honda je honda..a taky se mi nezda ze v tom inzerátu by měl najeto 24000...ale dneska už sou asi všechny motorky stočený..

Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 14:55 | Nahoru | #19
Do technickeho prukazu to dostanes lehce :). Servis ktery ti to udela vystavi doklad o provedeni prace, nasledne posle do Prahy, kde to kuci schvali a dojde ti prohlaseni o tom ze masina ma 25kw. S tim uz jen prijdes na urad a zazadas o zmenu udaju v TP. Takhle to aspon funugovalo u Suzuki, u Hondy bude ten proces servis-centrala asi podobny :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 15:52 | Nahoru | #20
pospa5> a co by tě zajmalo konkrétně? má své mouchy (ložisko volnoběžky, startér a CDi) ale správným používáním se jim dá předejít... na opravu to není složitá motorka a je nezáludná. výkon to má skutečných 24kw, což je i největší problém... hold závodák to není. a pokud budeš jezdit předpisově a nebudeš to moc točit, tak se dostaneš pod 5 litrů... já jezdím pod 6 ale nižší stupně točím

(reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

8.3.2009 v 18:10 | Nahoru | #21
Radim-CC> No asi sem ho už zavrhl...ten dominátor je přeci jenom jistota a ted bych mohl mít docela slušnýho za 40 tak uvidim jak to dopadne..

(reakce na) Seškrcení Dominátora na 25 kW

9.3.2009 v 00:00 | Nahoru | #22

pospa5>Jakej máte názor na toho Canyona? Díval sem se po něm a našel sem např. tohle Canyon Docela se mi líbí , možná ještě víc než ten dominik, ale nevim jak je na tom motorově atd :\ ...přeci jenom honda je honda..a taky se mi nezda ze v tom inzerátu by měl najeto 24000...ale dneska už sou asi všechny motorky stočený..



podiv se zkusenosti canyon

Seškrcení Dominátora na 25 kW

6.3.2010 v 14:54 | Nahoru | #23
Řeknu ti to úplně přesně jak to funguje u Hondy dominátor se zavřenim. Takže zavoláš do Hondy,já třeba volal do Budějc,měl jsem to nejblíž.Tak mi řekli že je to možné zavřít.Já jim řekl že to mám 70km daleko a že se mi nechce tahat takovou dálku motorka na káře jestli by to nešlo udělat následovně.jestli bych nemohl dovézt technický průkaz zaplatit díly a práci a pak by mi to přepsali.Řekl že to jde,Dnes jsem tam jel. Vzal jsem si sebou Velký TP,občanku a řidičák chtěl - jenom jako doklad.Řekl mi že objedná díly,které mu přijdou a stojí 3500kč - je to rozeta a sací hrdlo karburátoru,zaplatim práci,která stojí 1500Kč a oni pošlou Doklad o namontování a uzavření do Hondy do Prahy do hlavního sídla,kde to schválí napíšou protokol o uzavření na 25 kw a pošlou to zpět.Říkal že to trvá tejden až 14 dni,Pak jsi proto přijdeš zaplatíš 5000kč a oni ti to daj,ty jsi dojdeš na svůj úřad a zažádáš si o změnění udajů v TP místo 32 kw na 25 a bezproblému ti to přepíšou,ale musíš mít sebou ten doklad o tom uzavření.Doufám že jsi to pochopil.Říkal mi že vzhledem uzavření je na tom nejlépe od Hondy Honda CB 500,že akorát seškrtí plyn,stojí to 1000kč,a nejhorší je prej Honda Hornet kde uzavření stojí 24000Kč což je docela mazec.Dominátor je na tom ještě dost dobře.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist