prosil bych o rady k toměto problémům.
A)
Motorku, když po delší době (4dny) chci nastartovat, tak je to velmi složité a vždy na více krát. Dám sytič a je potřeba hodně, škrnu a motka se většinou chytne,ale totálně nemá otáčky pokuckává než sama chcípne. Pokud se snažím aspon trošku ji budit plynem, tak většinou chcípne okamžitě.
Po delších startech pomalu začíná reagovat na plyn a už nechcípne po přídání,ale je potřeba opravdu vytočit třeba do 3-4tisotáček.Někdy se stane, že i s 1/4plynu najednou otačky dolů a motorka chcípne.
Po delší době cca 3-5minut už morka drží volnoběh, ale sem tam ji to vynechá viz video:
Motka po takovém delším azhřátí docela drží, ale třeba když vyjedu, tak na první křižovatce ještě chcípne, jak vymáčknu spojku.Je nutné furt držet sytičem.
Po zahřátí naprosto žádný problém, nechcípá,jde za plynem vše oká.
Takže nevím čím to může být? Na motorce jsem zatím nic ještě nedělal,neměnil a težko říct co majitelé přede mnou.
B) Snad to nesouvisí z A, ale motorka mě jede i když mám uzavřený palivový ventil=je prasklý. Vadí to nečemu??třeba těm startům po delší době???Viz A??
Děkuji všem za odpovědi, jsem laik, ale rád se učím.
Naposledy editováno 07.03.2009 17:54:51
Návod podle čeho poupravovat bohatost a jak k tomu přizpůsobit jehlu ti sem, ale psát nebudu .
Ventil palivový je klasika Z-O-R (jak na babětě)
Starý benál tam enní, toto dělá už dlouho a benál tam byl furt nový.
Jen nechápu proč třeba po dnu to nedělá takový bordel ajk po týdnu. Po zimním spánku mě to trvalo asi 20minut ji rozchodit a atak 30xstartování.
1 reakcí na tento příspěvek Neudrží volnoběh a po přidání plynu chcípá
1 reakcí na tento příspěvek Neudrží volnoběh a po přidání plynu chcípá
1 reakcí na tento příspěvek Neudrží volnoběh a po přidání plynu chcípá
Ale rovnou svíčky vyměním preventivně, bůh ví jak jsou tam dlouho.Vzducháč je taky v plánu.ten jeslti někdo měnil to ví pán bůh.(18tisíc najeto)
Nastavení bohatosti apod. je mimo moji mísu.Mám sice servisácký manuál,ale zkušenosti špatné. Sytič jsem se už naučil ovládat tak,aby to bylo v mezích chcípání nejmenší.
Hlavní otázka je proč po 2dnech a studeném motoru motka chytne a chvíli brebentí a hned je v pořádku a po dvou týdnech stání se člověk napřemlouvá dost dlouho. (zkusím vyměnit ten ventil) ale mívám ho klasikcy zavřený, a při startu otevřu.Ale pravda rozdíl mezi zavřeným a otevřeným jsem nikdy nepoznal. Klidně sjem jezdil půl dne na zavřený. Jedině rezervase chytá.
Naposledy editováno 07.03.2009 19:20:20
1 reakcí na tento příspěvek Neudrží volnoběh a po přidání plynu chcípá
mi to taky netočí když je zima(za studena),nech to v klidu zahřát a pak to je ok.. je normální,že po zimě(a za studena) se tomu nechce.
Jedině s příplynem a nechat to třeba minutu točit na 3000-4000 a apk když to chcípne tak už to pak drží i bez plynu.
Z toho plyne možná problém se vzducháček jak píše Pool.deviant
Tyson> jo a my měli 120škodovku co chytla taky vždycky i v mrazu. Jawa nejawa,pokud to máš dobře naštelované,tak nejsou problémy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
daelim VL125F daystar názor Daelim VL 125 Daystar | Klitsch | 8 | 19.5.2021 v 10:47 Pa3k120 |
nahradni dil - plast do rukojeti plynu Daelim VL 125 Daystar | Mayco | 10 | 27.8.2020 v 13:10 Mayco |
maloobjemové novinky v EU,ČR Hyosung GV 250 Aquila, Daelim VL 125 Daystar, Hyosun... | bledemon | 16 | 8.9.2019 v 19:42 Wenca24 |
Oprava motoru Daelim VL 125 Daystar | Milandu | 9 | 16.7.2019 v 20:02 udinar |
Romet RMT Daelim Daystar 125 Daelim VL 125 Daystar | Kevin_3 | 2 | 24.6.2019 v 18:11 Kevin_3 |