motozem_cervenec





Téma: maloobjemové novinky v EU,ČR
Jak si vede indie-korea-taiwan a "evropa z číny" s normou EURO4 si představíme v této fotogalerii ("celočínu" neuvádim):

Indický Bajaj (výroba malých ktm) to přes Polsko zkouší i u nás. Ovšem jeho Dominar 400 je spíš cestovnějšího-užitkovějšího zaměření. Ocelový rám+kyvka a rozměry mu k nižší váze nepomáhají a měnit 3svíce na jednobuchu moc výhod nepřináší. Český test: http://www.motorout...jaj-dominar-400.aspx


Menší model pulsar NS 200 vyniká nízkou hmotností, ale také používá na ktm motoru vlastní SOHC třísvíčkovou hlavu. Kapotovaný sport RS 200 tu moc šancí nemá a vůbec náhradní dily bajaj budou asi těžko k sehnání


Korejský Daelim se tu skoro vytratil (pár ks dováží gorex), ale v eu má nové skútry a někde i aktualizované malé jednoválcové crusery Daystar. Vzducháč 125cbs a na fotu vodník 250abs:


Korejský Hyosung (KR motors) už měsíce slibuje euro4 modely. Zatim dorazil jen bobber GV125s s novým kapalinovým V60 motorem (sohc-3ventil) do francie. Na eicma loni představeno ještě tříkilo. Výroba probíhá v novém společném čínském závodě s qingqi (yuki) http://en.qqkrmotors.com/


Stará aquila250 (air V75 dohc-4v) se změnila z cruisera na chopper (kola 19-16), montážní závod qingqi, ale většina dílů zatim z koreje:


Italský Mondial do pár týdnů konečně nabídne větší hps 300 (249ccm) z továrny zongshen-piaggio:


Taiwanský Sym právě uvedl do prodeje model Wolf CR 300 (286ccm), vyráběný poctivě na domácim ostrově:


Naposledy editováno 27.05.2020 11:20:49

1 reakcí na tento příspěvek maloobjemové novinky v EU,ČR

9.7.2018 v 11:36 | Nahoru | #1
Čau, dík za info, ale prečo strkajú tri sviečky do jednej hlavy? aké sú výhody?

(reakce na) maloobjemové novinky v EU,ČR

9.7.2018 v 12:05 | Nahoru | #2
krokoš> nevim, mluví něco o lepšim krouťáku,spotřebě,startování ale spíš je to kvůli emisím (protože jim ktm nedalo komplet motor )

edit 2020:
šoupnu sem pro zajímavost celkové počty A2 modelů všech ročníků v registru ČR k lednu 2020:
naked,scrambler 300:
696 ks CB500F -pc45/58/63 (více dle vin)
591 ks 390 DUKE -jgj4,jpj4
338 ks CBF250
189 ks YBR250
183 ks 350 OHC -jawa TLJ8450
115 ks G 310 R -0g01
113 ks MTN320 -rh07k/125
96 ks BN*302S -ZBNp10
80 ks Z300 -er300
72 ks LEONCINO -ZBNp18
67 ks VTR250 -mc33
66 ks 250 TRAVEL
65 ks 200 DUKE -juc4
59 ks CBF300NA -nc55
50 ks Z400 -er400
50 ks GW*250,INAZUMA 250 -dc111/2
36 ks PILEN 401 -VBKun/v
36 ks 350 SCRAMBLER -TLJ8452
34 ks HPS -mondial300,mr00
25 ks BN251 -ZBNn22
17 ks RV200 -van200,jp,bt22
16 ks 250i MANXCAFE -yuki,nba4
5 ks 400NK -cfmoto LCEpes
4 ks Z250SL -br250
2 ks WOLF -sym 250
0 ks leoncino*250 ZBNn29
0 ks wolf*300, RFGpfa7

sport 300:
232 ks NINJA 250R -ex250
140 ks CBR500R -pc44/57/62 (méně dle vin)
139 ks CBR250R -mc41
82 ks NINJA 300 -ex300
68 ks YZF-R3 -rh071/121/12D
72 ks SPECIAL -jawa TLJ8451
43 ks NINJA 400 -ex400
23 ks RC 390 -ktm jyj4
20 ks CBR300RA -nc51
5 ks GSX250R -dn12a
2 ks NINJA 250*SL -bx250
1 ks 302*r -benelli,ZBNp13
1 ks SPORT CLASSIC -mondial

tupé enduro 300:
492 ks CRF250L -md38a/44a
147 ks TRICKER,XG*250 -dg141
146 ks KLX*250 -lx250
127 ks WR250R -dg201
110 ks PR5 -ajp poloostré
81 ks WR250X -dg202
77 ks ALP 4.0/T2 -ZD3ta/t2
44 ks CRF250M -md38b
18 ks MOTARD 4.0, M4
18 ks CRF450L -poloostré

cenduro 300:
468 ks CB500X -pc46/59/64
174 ks TRK*502 -ZBNp16
95 ks G 310 GS -0g02
80 ks HIMALAYan -ME3dme
73 ks CRF250RL -md44b
33 ks VERSYS-*X*300 -le300
10 ks DL250 -vstrom ds12a
8 ks TRK 251 -ZBNn30

Naposledy editováno 10.01.2020 17:54:00

maloobjemové novinky v EU,ČR

9.7.2018 v 12:13 | Nahoru | #3
Dík za vysvetlenie . Aspoň je na trhu väčší výber moto.

maloobjemové novinky v EU,ČR

9.7.2018 v 21:33 | Nahoru | #4
zajímaly by mě rozdíly mezi KTM a Bajaj - kluk, co tu založil téma o upadlým ventilu na KTMce Duke 390 udělal fotogalerii a na odlitku u rozvodů je nápis Bajaj.

Škoda, že je tak malej výběr v kubaturách 200-300 v endurech a motardech. Představa třeba toho Pulsara 200 v lehkým podvozku enduro a s touhle cenou se mi docela zamlouvá (ačkoli z praktickejch důvodů by se hodilo spíš něco s motorem Zongshen - je rozšířenější). Benelli kdysi avizovala motard 250, ale v prodeji nikdy nebyl, ačkoli naháč s tímhle motorem dovážejí...


Btw, podvozek se velice nápadně podobá KSR 125:


a Honda CRF-L s tříkilem z někdejší CBR 300 by byla taky dobrá :D

maloobjemové novinky v EU,ČR

9.7.2018 v 21:38 | Nahoru | #5
a nebo tohle, ale nejlíp oholený na kost, bez zbytečnejch kravinek pro cestování :)

Shineray-Romet 400

1 reakcí na tento příspěvek maloobjemové novinky v EU,ČR

10.7.2018 v 22:25 | Nahoru | #6
Zalíbil se mi Hyosung gt 125 naked, ale dočetl jsem, že se už nedováží. Ale napřed http://www.motosteh...25-naked-detail_1363 tady mají dostupnost do týdne. Nějaký rady? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) maloobjemové novinky v EU,ČR

11.7.2018 v 13:45 | Nahoru | #7
Semfifik> je to karburátorová verze - tohle už neplní EURO4, takže ta dostupnost do týdne je nereálná.

btw, ta motorka je hodně těžká na 125cc - žádný extra svezení to není.

(reakce na) maloobjemové novinky v EU,ČR

11.7.2018 v 22:02 | Nahoru | #8
callowsick> na svojí postavu potřebuji něco většího :D Dnes jsem byl seznámen s https://www.ummotorcycles.net/ zalíbil se mi model xtreet, jen mě děsí 7.2 kW a ty dost úzké pneumatiky no :D Pak se mi ještě zalíbil model RENEGADE SCRAMBLER S. Sice je cenově trochu jinde, ale už má 11 kW a širší pneu. Fakt nejsem nějakej hubeňour, takže potřebuji aby ta dváca vypadala jako dospělejší motorka :D Ještě jsem koukal na Daelima roadwina, ale u nás nemá dealera, takže to asi nemá cenu :/

2 reakcí na tento příspěvek maloobjemové novinky v EU,ČR

11.7.2018 v 22:24 | Nahoru | #9
jj, ten dvouvačkovej motor chlazenej vodou je o generace dál, bohužel si ho cení na cca 20tis cenovýho rozdílu :(
u vzduchem chlazenejch motorů se dá osadit (ilegálně) kit většího válce kolem 150cc, nebo i celej motor. To už je pak veselejší svezení.

koukni se ještě na Keeway (velmi slušná kvalita, srovnatelná s UM), nebo Romet (laciný motorky, ale použitelný)

www.keeway-motor.cz

Romet

ale kupovat novou se vyplatí spíš někomu, kdo si chce motorku nechat dlouho, ne?

maloobjemové novinky v EU,ČR

14.9.2018 v 19:39 | Nahoru | #10
Španělské Rieju odebírá ze stejné zongshen-piaggio továrny nedodělané hipstery a dává na ně evropské plasty a výfuk. V prodeji i v čr:


Také vyměnili u endurek čínský vzduchový motor zongshen (nyní vyvažovák+euro4), ponechali karburátor a přejmenovali z Marathon 125AC na MRT 125AC:

Funbike tango125 dostane v roce 2019 navíc vstřikování a nový design.

Čínsko-italské Benelli do toho hodně šlape. Jen zavádění výstavních prototypů do prodeje jim nějak trvá. Zatim dorazil naháč Bn125, používá vzduchový dvousvíčkový sohc4v motor z pitbiku Tnt125, ale má dodělaný vyvažovací hřídel:

(kapalinový třísvíčkový sohc4v 125 motor zůstává zatim jen u modelů sourozenecké keeway)

Naposledy editováno 27.05.2020 11:20:13

maloobjemové novinky v EU,ČR

4.2.2019 v 19:25 | Nahoru | #11
Bledemon: nekoukal jsi na tohle:Zontes ?? Zřejmě čína, ale jinak mi to nic nepřipomíná.

1 reakcí na tento příspěvek maloobjemové novinky v EU,ČR

5.2.2019 v 09:26 | Nahoru | #12
no mají pěkný globální stránky, pokročilé technologie, čisté budovy plné nových výrobních zařízení a inženýrů, o tom si může jawa nechat zdát. Ale přemýšlím kdo to bude v eu kupovat. Pro starší vzhled transformers, pro mladé vysoká cena blížící se tradičním značkám se zázemím.
Když kouknu na prodeje číny, tak tu uspěly s motorkama jen levné značky s mnoha dealery nebo ty co koupily známé evropské jméno (benelli). Nyní euronormy, zlepšující kvalita zpracování a řidičáky dost zvyšují náklady na maloobjemy, i nástupce úspěšné yuki sm125 model sr-sg se tolik nechytl.

Naposledy editováno 05.02.2019 10:47:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) maloobjemové novinky v EU,ČR

6.2.2019 v 10:50 | Nahoru | #13
bledemon> docela se divím, že ty nový Yukiny netáhnou, když minulá generace se prodávala docela pěkně. zas takovej rozdíl v ceně tam není, ne? 5tis? 10tis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) maloobjemové novinky v EU,ČR

6.2.2019 v 11:43 | Nahoru | #14
callowsick> ja si myslim, ze se ted deckam kupujou hodne skutry, protoze na tom muze jezdit cela rodina...

1 reakcí na tento příspěvek maloobjemové novinky v EU,ČR

8.9.2019 v 19:08 | Nahoru | #15
Kawa ofiko v nabídce: KLX 230

(reakce na) maloobjemové novinky v EU,ČR

8.9.2019 v 19:42 | Nahoru | #16
callowsick> to možná půjdu někam zkusit... Měl jsem klx250 ale to mi moc nesedlo...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výběr motorky Hyosung GV 250 Aquila mpinki 3 31.10.2019 v 11:36 Doctor1
Jaký Chopper/Cruiser nebo Cafe Race... Hyosung GV 125 Aquila, F.B Mondial HPS 125, UM Motor... AkrijKubas 16 15.8.2019 v 11:40 Růža1800
Oprava motoru Daelim VL 125 Daystar Milandu 9 16.7.2019 v 20:02 udinar
Romet RMT Daelim Daystar 125 Daelim VL 125 Daystar Kevin_3 2 24.6.2019 v 18:11 Kevin_3
Romet RMT Daelim Daystar 125 Daelim VL 125 Daystar Kevin_3 5 23.6.2019 v 21:56 Kevin_3


TOPlist