globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Těžké řazení Hyosung GV250
12.5.2015 v 21:19
Ahojte.Potřebuju poradit.Mám problém s řazením kvaltu jak nahoru tak i dolu.Někdy to jde až moc těžce.A ještě větší boj, je tam dostat neutral.Nevíte někdo co stím?Motorku sem koupil loni v červenci to měla najeto 11000.Problém s řazením nebyl.Jen ten neutral sem nemohl najít.A teď už to jde tak z tuha a momentálně najeto 17000.Díky moc za každou radu.

Těžké řazení Hyosung GV250

12.5.2015 v 22:49 | Nahoru | #1
Spojka ti vypíná správně? Myslím, že špatné hledání neutrálu a těžké řazení by mohla mít na svědomí právě spojka..
A když ne spojka, tak asi něco v převodovce, ale Hyosung NEZNÁM....

Těžké řazení Hyosung GV250

13.5.2015 v 19:48 | Nahoru | #2
S neutrálem mají problém skoro všichni s hyosungem.Sundal sem řadičku, vyčistil sem spínací kolík, prostříkal WDčkem.Šel sem to projet.A zatím je to znát že to řazení jde z lehka. :) ale furt to není ono.

Těžké řazení Hyosung GV250

25.5.2015 v 18:39 | Nahoru | #3
Na Hyosungu jsem nějakej ten kilometr najel a řazení na tom šlo taky pekně naprd...

Těžké řazení Hyosung GV250

2.6.2015 v 15:06 | Nahoru | #4
Tady

Naposledy editováno 02.06.2015 15:46:14

1 reakcí na tento příspěvek Těžké řazení Hyosung GV250

8.7.2015 v 12:23 | Nahoru | #5
Váňa,Díky.Po dovolené se na to podívu.Nevyteče olej když vyndám ten aretační šroub?

(reakce na) Těžké řazení Hyosung GV250

9.7.2015 v 09:30 | Nahoru | #6

Trio píše: Váňa,Díky.Po dovolené se na to podívu.Nevyteče olej když vyndám ten aretační šroub?



Bacha, vyteče ! Je vhodné to spojit s výměnou oleje.

Těžké řazení Hyosung GV250

10.7.2015 v 11:33 | Nahoru | #7
OK dík .olej sem měnil před 6ti tis. km..tak raději ho vyměním než se furt trápit s neutrálem -_- :D

1 reakcí na tento příspěvek Těžké řazení Hyosung GV250

17.8.2015 v 14:14 | Nahoru | #8
spoj se s lčenem naší skupiny hyosung - mám jí jako zakladatel a mezi námi je i uživatel K and V moto - je to i distributor hyosungů, taklže si myslím, že poradí Jinak já na 650i problémy s řazením nemám žádné

Naposledy editováno 17.08.2015 14:16:02

Těžké řazení Hyosung GV250

9.6.2016 v 21:49 | Nahoru | #9
Ahoj všichni co jezdíte na motocyklech Hyosung. Reaguji na tento dotaz ohledně špatného řazení. Jelikož se nám i v servise množí dotazy s tímto problémem a hlavně, vždy po koupi nějaké jeté mašiny. Tak zde chci upozornit na to, že to není špatnou výrobou nebo nekvalitní převodovkou, jak si každý myslí a následně pomlouvá tuto značku, ale pouze nešikovností předchozích majitelů a radoby servismenů po domácku. Jednoduchá věc jak hned bude motocykl řadit jako víno. Jedná se o to, že ze spodu motoru jsou dva větší šrouby. Jeden je nakloněný směrem k zadnímu kolu a ten druhý je v takzvané deformační desce, která je k motoru přišroubovaná 3-mi šrouby do trojúhelníku. Uprostřed této desky je osazen ten druhý šroub. To je ten správný vypustný šroub, kterým se vypouští starý olej. A ten problém s řazením je v tom, že někteří koumáci vypouštějí olej tím prvním zmíněným šroubem, který k tomuto účelu vůbec nemá sloužit, ale je pod ním pružinka a kolík, který jezdí v řadící kulise a udržuje přesné řazení. Koumákům při odšroubování tohoto šroubu vypadne tato pružina s kolíkem a pak se nestačí divit co jim z toho vypadlo a hlavně ani nevědí v jekém pořadí to vrátit zpět a to je ten jediný problém, proč někomu motocykl špatně řadí, že!

Takže sdělim zde jednoduchý postup jak si řazení zase dát do pořádku. Jednoduše odšroubujte ten nakloněný šroub ze spodu motoru a dejte pozor na to, abyste neztratili pružinku a kolík, který by Vám měl vypadnout. Zárověň vypustíte olej. Po vypuštění oleje dejte pozor na pořadí v jakém se dávají díly zpět. Nejdříve se vloží kolík s úzkou částí dovnitř, poté pružina a následně uzavřete šroubem a dotáhnete. Vrchním napouštěcím šroubem pak nalijete nový olej 10W 40 anebo vrátíte zpět ten co jste vypustili, pokud nemá už hodně nalítáno. Takto je odtraněná celá závada s řazením.

Příště si stačí jen pamatovat, že se olej vypouští šroubem, který je zamontovaný v deformační desce a je po starostech! Váš HYOSUNG K&V Moto

1 reakcí na tento příspěvek Těžké řazení Hyosung GV250

15.3.2018 v 13:18 | Nahoru | #10
Ahoj,

použiji toto vlákno, bo se to také týká řazení. Manželce jsem koupil Hyosung GV 250 AQUILA, rok 2004 a chtěl bych ji tam přidat indikátor zařazeného stupně. Potřeboval bych k tomu vědět, kde u této motorky najdu drát (svorkovnici) od čidla neutrálu. Chtěl bych se vyhnout zdlouhavému hledání v kabeláži alá pokus-omyl. Za případné rady předem děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžké řazení Hyosung GV250

22.4.2018 v 18:41 | Nahoru | #11
Jerry_71> pokud si pamatuju tak čidlo neutrálu by mělo být u předního malého ozubeného kolečka od řetězu...je to na 2 křížové šroubky myslim.

(reakce na) Těžké řazení Hyosung GV250

18.5.2018 v 23:47 | Nahoru | #12
Trio> díky ! Nestíhám, tak jsem tu dlouho nebyl. Teď bude trochu volněji tak se do toho pustím. Tvoje rada mi ušetří spoustu nervů, času a práce

Naposledy editováno 18.05.2018 23:47:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžké řazení Hyosung GV250

12.6.2021 v 16:33 | Nahoru | #13
limick>

Dobrý den, právě se chystám koupit Hoysung 250 r.v 2001, vypadá jako nový, jede úžasně, motor nevydává žádné podezřelé zvuky, zátah po přidání plynu velmi dobrý.

Jen řazení je děs a hrůza, občas se to podaří, ale většinou tam dostat rychlost při řazení nahoru je téměř nemožné. Řazení dolu jde o trochu

lépe.

Četl jsem Váš příspěvek a moje otázka je, zda kolík a pružinka se dají u Vás koupit v případě, že by tam chyběly, nebo byly špatnou montáží zdeformované.

Ještě dotaz k nožní brzdě : brzdí velmi málo, a při sešlápnutí nadoraz není vidět žádný velký efekt.

Předem děkuji za odpovědˇ

S pozdravem

J. Gerlach

(reakce na) Těžké řazení Hyosung GV250

16.6.2021 v 21:28 | Nahoru | #14
VSOP> Ahoj, když mrkneš nebo vyměniš ten aretační šroub, pružinku tak určitě nic nepokazíš. Hádám, že to stálo pár korun. Popřípadě namaž ten tisícihran od řadičky, na nějakou dobu to bylo tuším fajn. Co se týče brzd. Záleží kolik má moto najeto a kdy se měnili pakny. Popřípadě vyměnit pakny a seštělovat lanko. Klasická údržba. Ten aretační šroub je hned vedle vypouštěcího šroubu oleje. Tak mužeš rovnou udělat i olej

Naposledy editováno 16.06.2021 21:30:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké je dobré mazání na řetěz? [1 ... 6, 7] Hyosung GV 250 Aquila tigrasek 206 19.7.2023 v 23:15 Player11
Kupit Hyosung aquila 250? [1, 2] Hyosung GV 250 Aquila 007Dexter 38 26.2.2021 v 12:23 Gahan37
Servis a ND Hyosung Hyosung GV 250 Aquila Exodus 26 23.2.2021 v 19:28 Dusis123
výběr motorky Hyosung GV 250 Aquila mpinki 3 31.10.2019 v 11:36 Doctor1
maloobjemové novinky v EU,ČR Hyosung GV 250 Aquila, Daelim VL 125 Daystar, Hyosun... bledemon 16 8.9.2019 v 19:42 Wenca24


TOPlist