globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Předělání z S na N
4.3.2009 v 16:26
Zdarec lidi,ptám se za kámoše jestli něvíte jak je to s předěláním motorky S(polokastle) na naháče N??
Protože kámoš koupit položenou motorku a předchozí majitel z toho udělal streeta,tak co je napsané v TP,jestli se to třeba dá nějak legalizovat, protože asi si myslím,ýže bude problém s technickou,že tam nemá ty plasty co tam mají být. Já mu moc neporadím,protože mám XJR a to se dělá jen v jedné variantě,tak mu nepomůžu s tím co mám napsané v mém TP.
Jestli někdo s tím má nějakou zkušenost nebo něco o tom ví,tak budeme vděčni za každou odpověď..

Předělání z S na N

4.3.2009 v 16:48 | Nahoru | #1
když to bude mít barvu dle TP, homologované světlo, ok blinkry a žádné ostré rohy tak by to imho mělo projít

1 reakcí na tento příspěvek Předělání z S na N

4.3.2009 v 17:34 | Nahoru | #2
B-o-B> No já teda nevím, ale podlě mě se do TP nic takovýho jako "styl" motorky nepíše, takže když si třeba koupíš ZX10R, shodíš z toho plasty, dáš si tam dvě homologovaný světla, rovný řidítka a bude z toho Hustej Street, tak na technický by to nikomu vadit nemělo, hlavní je aby na všech neorig. dílech bylo číslo Homologace, i když asi ani to v mnoha případech nikdo řešit nebude...

1 reakcí na tento příspěvek Předělání z S na N

5.3.2009 v 09:51 | Nahoru | #3
Díkes chlapi vyřídím mu to. Už to má skoro poskládané a čekáme netrpělivě na sezónu Kukneme se jestli má ve předu homologované světlo a uvidíme. Jako já na tokovéhle přestavby moc nejsem, raději mám origoš,to je bez starostí,ale on už to jako streeta bohužel koupil, tak teď to přes zimu dával dokupy a stříkal, protože to bylo nabulené a docela pobité..

(reakce na) Předělání z S na N

5.3.2009 v 09:59 | Nahoru | #4
B-o-B> hoď sem pak fotky ať se pokocháme

Předělání z S na N

5.3.2009 v 12:26 | Nahoru | #5
Asi záleží na přístupu technika na STK, když jsem dělal evidenčku a technickou na 748, tak první co z technika vypadlo bylo, že to nevidí dobře, že taková přestavba neprojde a to jediný neoriginál díl byl jiné plexi Ve finále jsem prošel, vtipných seků bylo ještě několik a nakonec se omluvil, že je vše v pořádku, ale že se vyzná v motorkách suzuki a bmw, ale ducati jsou mu neznámé

Naposledy editováno 05.03.2009 12:26:46

(reakce na) Předělání z S na N

5.3.2009 v 15:03 | Nahoru | #6

DMC.motobiker>B-o-B> No já teda nevím, ale podlě mě se do TP nic takovýho jako "styl" motorky nepíše, takže když si třeba koupíš ZX10R, shodíš z toho plasty, dáš si tam dvě homologovaný světla, rovný řidítka a bude z toho Hustej Street, tak na technický by to nikomu vadit nemělo, hlavní je aby na všech neorig. dílech bylo číslo Homologace, i když asi ani to v mnoha případech nikdo řešit nebude...



...tak si to mysli dál...je to tak, že pokud bude technik na STK dělat to co má a tak jak má (jestli je to správně nebo ne ať si každej přebere sám), tak to neprojde, páč jestliže je to jednou verze s polokapotou, tak z toho můžeš udělat naháče jen s dobrozdáním dovozce a ten ti ho vydá jen za předpokladu, že se za prvý daná mašina dělala v nahatý verzi a za druhý k přestavbě byli použitý origo díly z nahatýho modelu...bez toho ten glejt nevydaj a nazdar...dřív se Skový Bandasky po kreši přestavovali na Nka jak na běžícím pásu, dneska už to je trabl, viz kluk pod nickem XJelen na suzukibandit.cz...zkus se ho poptat, jak je to "jednoduchý"...ale nevim jak moc je to problém pro lidi sedící v Kawě, když už si zmínil ZX10R, já mluvim vo Suzuki a lidech Na průhoně...

1 reakcí na tento příspěvek Předělání z S na N

5.3.2009 v 15:13 | Nahoru | #7
Filous> Aha, no tak to potom jo, holt asi záleží jak kde a taky na koho narazíš, tady na Chebsku s tím zatím nebyl problém, naštěstí, třeba můj známej si takhle dovezl bořenýho Triumpha Daytonu a překopal ho na Speed Tripla, a to bez použití orig. dílů, udělal si z toho Steeta, a na STK prošel v pohodě, stejně tak jeden můj známej s Ninjou, a hodně dalších lidí, a třeba i já jsem měl na Viragu hodně neorig. věcí, a pohoda, ale jak říkam, asi to záleží jak kde, a jak moc jsou ty technici pečlivý...

Jinak mám v plánu si ještě dovézt jednu Duknu, tak snad s tím nebudu mít takový problémy jako miura, jinak ten technik musel být vážně trošku mimo, když si myslel že design nejlegendárnější motorky všech dob je nějaká přestavba... No asi si myslel že nic tak dokonalýho nemůže být originál!

(reakce na) Předělání z S na N

5.3.2009 v 15:16 | Nahoru | #8

DMC.motobiker>Filous> Aha, no tak to potom jo, holt asi záleží jak kde a taky na koho narazíš, tady na Chebsku s tím zatím nebyl problém, naštěstí, třeba můj známej si takhle dovezl bořenýho Triumpha Daytonu a překopal ho na Speed Tripla, a to bez použití orig. dílů, udělal si z toho Steeta, a na STK prošel v pohodě, stejně tak jeden můj známej s Ninjou, a hodně dalších lidí, a třeba i já jsem měl na Viragu hodně neorig. věcí, a pohoda, ale jak říkam, asi to záleží jak kde, a jak moc jsou ty technici pečlivý...

Jinak mám v plánu si ještě dovézt jednu Duknu, tak snad s tím nebudu mít takový problémy jako miura, jinak ten technik musel být vážně trošku mimo, když si myslel že design nejlegendárnější motorky všech dob je nějaká přestavba... No asi si myslel že nic tak dokonalýho nemůže být originál!



...držim pěsti, bo XJelen s tym má trabl na Sokolovsku, což máš za rohem

Předělání z S na N

5.3.2009 v 16:13 | Nahoru | #9
Filous> No já jim taky držím pěsti , jinak zajímavý, na Sokolovsku to prý bylo úplně bez problémů, ale i v Chebu taky úplná pohoda, i když jsem slyšel že někteří prý dělaly dovozy raději v tom Sokolově aby si ušetřily problémy, ale kdo ví, a pak taky časy se mění...

Každopádně jestly mi to výjde s tou Duknou, tak ta by měla být celkem originál, takže v tom by problém být neměl, spíš uvidíme jak to bude s kámošem, kterej si chce ted na sezonu taky pořídit mašinu, a pořád se ještě rozhoduje mezi Buellem, Ducati a RSVčkem...

Předělání z S na N

8.3.2009 v 13:00 | Nahoru | #10
Úprava se blíží ke konci, mašina dostala nový kabátek z bílé perleti, tak pak řeknu kolegovi,ať dá určitě tady foto,aby se svým mazlíkem pochlubil

jinak jeho profil o kom tady diskutujeme je http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=77082

Tak pak jak to bude 100% vše hotovo,tak budou i fotky
Jinak ještě jednou všem kteří tady přispěli pár svýma radama, ještě jednou díky.

Předělání z S na N

23.4.2009 v 18:56 | Nahoru | #11
Tak už tam kolega má dané fotečky,tak se klidně můžete pokochat,můžu říct,že jsem na to jel a tahá jako kráva, mazec ten dvouválec

Předělání z S na N

23.4.2009 v 19:00 | Nahoru | #12
B-o-B> No já to říkam pořád , není nad dva hrnce...

Předělání z S na N

3.5.2009 v 23:30 | Nahoru | #13
DMC.motobiker> Ale 4 válec s tahem jako kráva bych taky moc neměnil, rozhodně do města lepší 4 vál a na pohodlné cestování,ale na zatáčky za městem či okruh je dvou vál prostě bez debat.

Předělání z S na N

5.5.2009 v 12:41 | Nahoru | #14
B-o-B> No pravda, ono na tom dvouválu se moc pomalu po městě jezdit nedá, a to mám jen slabou chrchlu Monstera 600, ale když máš jet plynule za někým ve městě, tak nevím jestly za 1, což je moc, nebo za 2, což to zase nebere a cuká to, takže s kopce ve městě jezdím většinou na N, jinak to nejde , každopádně i tak mě by to na 4V nebavilo, je to prostě o ničem , a mě V2 vyhovuje po všech stránkách , aj to cestování mi na tom příjde ideální...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist