globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Předělání z S na N
4.3.2009 v 16:26
Zdarec lidi,ptám se za kámoše jestli něvíte jak je to s předěláním motorky S(polokastle) na naháče N??
Protože kámoš koupit položenou motorku a předchozí majitel z toho udělal streeta,tak co je napsané v TP,jestli se to třeba dá nějak legalizovat, protože asi si myslím,ýže bude problém s technickou,že tam nemá ty plasty co tam mají být. Já mu moc neporadím,protože mám XJR a to se dělá jen v jedné variantě,tak mu nepomůžu s tím co mám napsané v mém TP.
Jestli někdo s tím má nějakou zkušenost nebo něco o tom ví,tak budeme vděčni za každou odpověď..

1 reakcí na tento příspěvek Předělání z S na N

4.3.2009 v 17:34 | Nahoru | #1
B-o-B> No já teda nevím, ale podlě mě se do TP nic takovýho jako "styl" motorky nepíše, takže když si třeba koupíš ZX10R, shodíš z toho plasty, dáš si tam dvě homologovaný světla, rovný řidítka a bude z toho Hustej Street, tak na technický by to nikomu vadit nemělo, hlavní je aby na všech neorig. dílech bylo číslo Homologace, i když asi ani to v mnoha případech nikdo řešit nebude...

(reakce na) Předělání z S na N

5.3.2009 v 15:03 | Nahoru | #2

DMC.motobiker>B-o-B> No já teda nevím, ale podlě mě se do TP nic takovýho jako "styl" motorky nepíše, takže když si třeba koupíš ZX10R, shodíš z toho plasty, dáš si tam dvě homologovaný světla, rovný řidítka a bude z toho Hustej Street, tak na technický by to nikomu vadit nemělo, hlavní je aby na všech neorig. dílech bylo číslo Homologace, i když asi ani to v mnoha případech nikdo řešit nebude...



...tak si to mysli dál...je to tak, že pokud bude technik na STK dělat to co má a tak jak má (jestli je to správně nebo ne ať si každej přebere sám), tak to neprojde, páč jestliže je to jednou verze s polokapotou, tak z toho můžeš udělat naháče jen s dobrozdáním dovozce a ten ti ho vydá jen za předpokladu, že se za prvý daná mašina dělala v nahatý verzi a za druhý k přestavbě byli použitý origo díly z nahatýho modelu...bez toho ten glejt nevydaj a nazdar...dřív se Skový Bandasky po kreši přestavovali na Nka jak na běžícím pásu, dneska už to je trabl, viz kluk pod nickem XJelen na suzukibandit.cz...zkus se ho poptat, jak je to "jednoduchý"...ale nevim jak moc je to problém pro lidi sedící v Kawě, když už si zmínil ZX10R, já mluvim vo Suzuki a lidech Na průhoně...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S Jungler 39 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist