Naposledy editováno 25.02.2009 11:37:44
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
Když začnu plynule přidávat plyn, asi tak mezi 2000 až 3000 ot se jakoby dusí a pak až vylítne. Dlouho pak trvá než zas ot klesnou. Je to horší dokud se pořádně neprohřeje a to až tak po 30ti km i když jí vždycky před první jízdou necham pár minut klapat aby se ohřála. Kdybyste někdo věděl, budu vděčnej za radu.
Dnes jsem byl v servisu se na to zeptat, chlap povídal že jsou karburátory roze*raný ještě od zimy, že je v benzínu bordel.Jestli jsi nevypouštěl a nenapouštěl komory tak to může být tím, já to vyzkouším o víkendu, dřív se k moto nedostanu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |