globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.4.2015 v 22:14 | Nahoru | #21631
sinako> Tak nevím co to je za těsnění, ale to maj číňané vyřešené měděnou podložkou.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.4.2015 v 09:30 | Nahoru | #21632
sinako> úplně normální lisované těsnění těsnění výfuku
galOs. > nevím kteří číňané mají co jak vyřešené, ale většinou tam je právě tohle těsnění.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.4.2015 v 11:27 | Nahoru | #21633
Kovboy> diky, něco takového to asi původně bylo

Pokec pro pitbike/dirtbikery

10.4.2015 v 06:48 | Nahoru | #21634
http://terazkysk.rajce.idnes.cz/wpb_140

Ahoj, posielam fotečky WPB 140. Za te peniaze ide výborne. Rozhodne sa oplatí. na enduro jazdenie absolútne výborná,.cross nejazdíme a skákať sme neskúšali, no kostra je pevná a tlmiče veľmi slušné,motor nemá chybu. Zvuk na140ccm BRUTUS.

Prítomní sa zhodlil, že kvalitativne je to 70% z japonca, no za 25% z jeho ceny!! Pomer cena/výkon + kvalita,. super!!

Naposledy editováno 10.04.2015 08:54:43

Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.4.2015 v 22:51 | Nahoru | #21635
Čaute chci se zeptat. Už se to tady jednou řešilo ale už nevím jak to bylo. Jde o to že slyším jak mi rozvodový řetěz klepe nebo cinká. Zespodu motoru je na to nějaký šroub na napnutí toho řetězu. Jednou jsem se do toho pustil a vybafla na mě jakási dlouhá pružina tak jsem toho radši nechal. :D Tak bych chtěl vědět postup jak se vlastně napíná. :) Díky.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.4.2015 v 11:05 | Nahoru | #21636
Haniss to má přece šponování tlakem oleje, tam se nic mechanicky nešponuje.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.4.2015 v 11:23 | Nahoru | #21637
No jednou se tady resilo ze jde slyset rozvodak a nejak se pry napina. Nebo muze byt ochabla ta pruzina? Na co tam je potom zespodu motoru ten sroub? Takze to mam chapat ze to nijak napnout nejde? A co delat kdyz je ten rozvodak volny? Diky.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.4.2015 v 14:23 | Nahoru | #21638
Může být vytahaný.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

16.4.2015 v 21:51 | Nahoru | #21639
To vím, jen jsem chtěl vědět na co je potom zespodu motoru ten šroub a v něm dlouhá pružina. Jestli i ta časem může ochabnout, tak aby se dala lehce vyměnit? Nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

17.4.2015 v 14:01 | Nahoru | #21640
Dnes som skusal noveho Stompa je tam zongshen 175 karburator molkt 26.Este som ho velmi nevitacal ale zda sa mi od spodu to islo dost slabo na to ako tudost pisu ze tie motory idu dobre,porovnaval som to s x motos 140.Netreba este doladit ten karburator ja neviem ked je to nove tak hadam by to malo byt.Alebo sa prida vykon po zabehnuti?




Aj to zadne koleso ide nesumerne s kostrou.

Naposledy editováno 18.04.2015 08:30:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

18.4.2015 v 10:32 | Nahoru | #21641
carlos323> Já teda rozdíl mezi Lifan 140 a Zongshen 155 poznal, je dost markantní. Je pravda, že to neni takovej spodovej traktor jako ten Lifan, ale ve vyšších otáčkách je to letadlo, to se nedá s tou 140kou srovnat. Ten rozdíl 10 vs 18 koní musí bejt znát. A 175 musí jet ještě líp, možná neni dobře vykrmovaná karbecem a chtělo by přetryskovat

Naposledy editováno 18.04.2015 10:32:43

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

18.4.2015 v 10:37 | Nahoru | #21642

Haniss píše: To vím, jen jsem chtěl vědět na co je potom zespodu motoru ten šroub a v něm dlouhá pružina. Jestli i ta časem může ochabnout, tak aby se dala lehce vyměnit? Nevím.



To je napínák toho rozvoďáku
takhle to vypadá




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

18.4.2015 v 13:28 | Nahoru | #21643

SuperSic58 píše: carlos323> Já teda rozdíl mezi Lifan 140 a Zongshen 155 poznal, je dost markantní. Je pravda, že to neni takovej spodovej traktor jako ten Lifan, ale ve vyšších otáčkách je to letadlo, to se nedá s tou 140kou srovnat. Ten rozdíl 10 vs 18 koní musí bejt znát. A 175 musí jet ještě líp, možná neni dobře vykrmovaná karbecem a chtělo by přetryskovat


Je nejaky sposob ako zistit ci ten karburator ide ako ma?
Aky olej maju radi tieto motory?A po kolko mth vymenit?

Naposledy editováno 19.04.2015 11:30:33

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

23.4.2015 v 11:18 | Nahoru | #21644
SuperSic58: Díky. Takže se to napíná jen tlakem oleje? Nebo se to dá seřídit i nějak jinak?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

23.4.2015 v 15:45 | Nahoru | #21645
carlos323> Počkej, až se to trochu rozjezdí. Karburátor musí fungovat jak má, bez děr, zahlcování atd. Olej dávám 15w-50 a měnim co 15l benzínu. Na závodní nasazení a mx bych interval ještě zkrátil.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

23.4.2015 v 15:49 | Nahoru | #21646
Haniss> tk to ti nepovim, nikdy sem se v tom nehrabal..

Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.4.2015 v 11:25 | Nahoru | #21647
Mam noveho stompa motor zongshen175 v navode pisu kontrola ventilov kazdych 10mth.Vy by ste co povedali mne sa to vidi casto.Ako casto to mam davat pozerat?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.4.2015 v 13:13 | Nahoru | #21648
Mam 125 motor a taky to kontroluju po 10mth.. bejt tebou delam to tak, prace bez chvatani na pul hodiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

27.4.2015 v 13:18 | Nahoru | #21649

Hany13 píše: Mam 125 motor a taky to kontroluju po 10mth.. bejt tebou delam to tak, prace bez chvatani na pul hodiny

a treba ich po tych 10mth uz aj nastavovat ci ich vacsinou len skontrolujes?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.4.2015 v 15:00 | Nahoru | #21650
carlos323> co chceš jako slyšet, prostě po 10mth zkontroluješ a když tam jsou správné vůle tak nic nešteluješ když jsou špatné vůle tak sešteluješ. Když motor zajíždíš tak je nejlepší zkontrolovat hned při první výměně oleje což by mělo být po 2mth nebo hned jak ho přivezeš domů. Neboj fakt to není žádná věda.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

5.5.2015 v 12:19 | Nahoru | #21651
Ze začátku se ty ventily seřizujou při každý kontrole, jak si motor pak časem sedne, tk už to ty vůle drží dlouho. Ale určitě to kontroluj. Já to dělám vždycky najednou s olejem. Každých 15l benzínu. Přijedu z jízdy, vypustim olej a druhej den kontroluju/seřizuju ventily, vyměnim oil filtr a nakonec naleju novej olej.

Naposledy editováno 05.05.2015 12:26:50

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.5.2015 v 12:24 | Nahoru | #21652
Nejaky videonavod na nastavenie tych ventilov sa nenajde?A kedy davate sitic lebo dnes bolo asi 15stupnov a nechcela chytit so siticom potom bez chytila uz.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.5.2015 v 14:09 | Nahoru | #21653
carlos323> pokud víš, jak funguje čtyřdobej motor, tak se k tomu dopídíš, je to jednoduchý.



Naposledy editováno 09.05.2015 14:10:39

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

19.5.2015 v 14:14 | Nahoru | #21654
Dakujem za navod hadam sa niekedy na to odhodlam aj sam Olejový filter meníte s každou výmenou,alebo len prečistíte?Neoprénové kryty na tlmiče sú nejaké presne na stomp wbp?

Naposledy editováno 20.05.2015 14:34:33

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

21.5.2015 v 20:50 | Nahoru | #21655
carlos323> oil filtr vždycky vyhazuju a dávám novej, jde o to, jesli ho tvuj motor má. Neoprény budou univerzál, maximálně jdou zkrátit.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

21.5.2015 v 20:50 | Nahoru | #21656
2x

Naposledy editováno 21.05.2015 20:50:59

Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.6.2015 v 17:49 | Nahoru | #21657
Zdravim pitbikery, nevíte jestli, popř. kde se dá sehnat samostatná páčka přední brzdy na pita? - je to tahle: http://www.imgup.cz/image/wPo
Díky

edit:tak už jsem našel - http://www.skutry-m...00-1000.html#content

Naposledy editováno 02.06.2015 09:28:18

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

5.6.2015 v 13:25 | Nahoru | #21658
Zdar lidi,

chtěl byh se zeptat jaké koupit přední a zadní tlumiče na pitbike když bych chtěl trenovat na mx trati? Koukal jsem že přímo na pitbike se dělají DNM a snad přední Marzochi. Marzochi bych docela věřil ale nevím jak s těmi DNM, jsou kvalitní a vydržej aspoň dvě sezony na mx trati? Jinak jsem četl že se dají použít snad i tlumiče z běžných krosek ale chce to nějaké úpravy. Prosím o jakékoliv informace popř. další typy které lze použít. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

7.6.2015 v 21:25 | Nahoru | #21659
sinako> tk za DNM podvozek dáš třeba do 10tis, za nějakej profi mx pit vysolíš i 50 litrů, záleží jaký máš nároky..

Naposledy editováno 07.06.2015 21:27:12

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.6.2015 v 10:53 | Nahoru | #21660
SuperSic58> nároky mám takový abych na tom mohl jezdit na trati a nebal se u každého skoku že mi rupne tlumič. No spiš by mě ještě zajímalo jestli když seženu jetý přední vidlice třeba z KTM sx85 (cca 5 000kč) a zadní tlumič z něčeho podobného (cca 4 000kč) a upravim to na mého pitbika tak to bude lepší než když koupim nový podvozek DNM? A u těch komponentů DNM mi už popř. asi někdo udělá repasi nebo to je taky jak s těmi čínskými vidlicema. DMN je vlasně co za značku a odkud? Ještě jsem koukal že jsou nějaké FASTRACE ty jsou na tom jak? Dík za odpověď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist