globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

8.9.2012 v 11:21 | Nahoru | #20611
galOs.> je to tak no,s tim nic neudělám prostě to potřebuje víc točit

Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.9.2012 v 20:42 | Nahoru | #20612
Ty klasický 125 a 140ky maj daleko těžší kliku, proto jdou i na hodně nízký otáčky. Zas ale nejedou ve vrchu, kde je 160ka kulervoucí

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.9.2012 v 22:13 | Nahoru | #20613
Čaute. Našel jsem tento olej za dobrou cenu a vypadá kvalitně.www.e-oleje.cz/index.php Normálně v obchodě by stál asi kolem 300kč jenže tady u nás nikde nemůžu najít 10w50 vzhledem k tomu že motor peče a nevím jestli je to normální. Teď zajíždím 3. nádrž. Takže je tento dobrý? A jaký je jiný rozdíl mezi 10w40 a 10w50 než rozsah teplot? A jaké by měl olej na pitbike splňovat specifikace atd. Díky za radu.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.9.2012 v 22:31 | Nahoru | #20614

Haniss píše: Čaute. Našel jsem tento olej za dobrou cenu a vypadá kvalitně.www.e-oleje.cz/index.php Normálně v obchodě by stál asi kolem 300kč jenže tady u nás nikde nemůžu najít 10w50 vzhledem k tomu že motor peče a nevím jestli je to normální. Teď zajíždím 3. nádrž. Takže je tento dobrý? A jaký je jiný rozdíl mezi 10w40 a 10w50 než rozsah teplot? A jaké by měl olej na pitbike splňovat specifikace atd. Díky za radu.



Lisi se jen tim rozsahem teplot. Specifikace neres, staci jakejkoliv motocyklovej 4T olej. Klidne tam muzes dat i 15W50, kdyz se 10W50 neda sehnat.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.9.2012 v 12:37 | Nahoru | #20615
Ok díky. Takže je jedno že je to závodní do extrémních podmínkách a já jezdím spíš klidnou jízdu no občas tomu trochu dám. Ale je to teda jedno? Bude mazat stejně dobře i při nízkých otáčkách? Díky.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.9.2012 v 13:51 | Nahoru | #20616

Haniss píše: Ok díky. Takže je jedno že je to závodní do extrémních podmínkách a já jezdím spíš klidnou jízdu no občas tomu trochu dám. Ale je to teda jedno? Bude mazat stejně dobře i při nízkých otáčkách? Díky.



Az takhle bych to neresil, stejne jsou to jen marketingove kecy, pri klidne jizde to zvladne umazat kazdej olej. Ja daval Castrol 10W40 a Motul 5100 15W50.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

16.9.2012 v 13:22 | Nahoru | #20617
Sem minulej tejden trochu nafotil dirta po 4 a půl roce provozu Hned po MotoGP ho vyrazim zas provětrat



1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

16.9.2012 v 20:09 | Nahoru | #20618
Však je jak nový. :D Mě docela štve že se už prodřelo gumové vodítko na řetěz. Jde někde sehnat takové jak máš ty? Chtělo by to nějaké plastové a byl by klid. Jinak ventily se štelují po 15 nádržích? A jaký je vlastně postup nastavení nikdy jsem to nedělal a jde nějak změřit vůli i bez měrky? Díky.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

19.9.2012 v 15:55 | Nahoru | #20619

Haniss píše: Však je jak nový. :D Mě docela štve že se už prodřelo gumové vodítko na řetěz. Jde někde sehnat takové jak máš ty? Chtělo by to nějaké plastové a byl by klid. Jinak ventily se štelují po 15 nádržích? A jaký je vlastně postup nastavení nikdy jsem to nedělal a jde nějak změřit vůli i bez měrky? Díky.



Já už mam druhý to vodítko, koupil sem tam stejnou tu gumu ale taky už asi brzo pude do hajzlu. Jesli nemyslíš slider, ten sem nahradil silonovym, zeshora i zespoda. Maj ho na ooracing.cz ale i na jinejch eshopech.
Já ventily dělám po 15ti projetejch litrech, to je tak 5 nádrží. Hle když víš, jak funguje 4T motor, tk se k tomu dopídíš sám, jako já Já taky nikdy ventily neseřizoval, u aut a motorek mi to dělali vždycky v servisu, ale u toho číňana sem se do toho pustil sám a pohoda, je to jednoduchý jak hovno Sundej dekl zapalka a kryty ventilů, našteluj si tam horní úvrať podle tý rysky nahoře(pozor, je to každá druhá otáčka, poznáš to tak, že zavrtíš lehce zapalkem v tý horní úvrati a ventily se nehejbou. Když se jeden hejbá, tk máš tu lichou otáčku a otoč zapalkem ještě jednou dokola). A teď zkontroluj nebo nastav vůle. Musí bejt studenej motor, na to nezapomeň. Měrky budeš potřebovat určitě. Tady je vidět, jak se nastavuje

Pokec pro pitbike/dirtbikery

20.9.2012 v 22:08 | Nahoru | #20620
Ok díky za radu.

Pokec pro pitbike/dirtbikery

23.9.2012 v 12:34 | Nahoru | #20621
Prosím tě. Napíšeš ještě kolik mají být ty ventily? Někde jsem to tu viděl ale už nevím kde. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 14:49 | Nahoru | #20622
Zdravím, potřebuju poradit, kámošovi nejede pit. Všecko je nastavené rozvody, ventily, svíčka háže jiskru, ale problém je v tom že tam nejde žádný benzín. Když sem sundal karbec a nechal tam koleno a dal sem ruku na koleno a prošlápnul tak mě to tu ruku málem vysálo jak to saje, ale benzín to nesaje svíčka je suchá jak pepř. Karbec jsem rozdělával asi 100x a čistil profukoval vypral v benzíně a pořád nic... tak nevím kde može byt zakopaný pes :( prosím poraďte díky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 19:27 | Nahoru | #20623
Kubajzs> a když vyděláváš karbec z motorky tak je v karbeci nějaký benzín?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 19:48 | Nahoru | #20624
Zdravím,

zajímaly by mě zkušenosti majitelů pitbiků zn. Stomp. Uvažuji o koupi Stomp Z140 CRF 70 a zajímalo by mě jestli se vyplatí si připlatit na tudle UK značku (i když nejspíš montovanou také v Číně). Je opravdu kvalita těhle pitů lepší než např. od Xmoto apod.? Jde mi o to aby něco vydržel, žádné extrémy sice jezdit nehodlám ale také nemám zájem pořád řešit nějaké problémy a vychytávat tzv. čínské mouchy. Díky za odpovědi, pokud možno přímo od majitelů téhle značky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 20:03 | Nahoru | #20625

Namork1 píše: Zdravím,

zajímaly by mě zkušenosti majitelů pitbiků zn. Stomp. Uvažuji o koupi Stomp Z140 CRF 70 a zajímalo by mě jestli se vyplatí si připlatit na tudle UK značku (i když nejspíš montovanou také v Číně). Je opravdu kvalita těhle pitů lepší než např. od Xmoto apod.? Jde mi o to aby něco vydržel, žádné extrémy sice jezdit nehodlám ale také nemám zájem pořád řešit nějaké problémy a vychytávat tzv. čínské mouchy. Díky za odpovědi, pokud možno přímo od majitelů téhle značky.



Zklamu te, i u Stompa je potreba vychytavat cinske mouchy.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 20:12 | Nahoru | #20626

SirIndy píše: Zklamu te, i u Stompa je potreba vychytavat cinske mouchy.



Tak to jsi mě opravdu zklamal, za ty peníze už bych čekal něco lepšího. Původně jsem vybral tohoto a nejspíš u něj bude asi lepší poměr cena/kvalita než u těch Stompů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 20:16 | Nahoru | #20627
SirIndy> Vidím že jednoho Stompa jsi měl nebo máš .... můžeš prosím trochu rozvézt jaké jsi s ním měl problémy? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 20:34 | Nahoru | #20628

Namork1 píše: SirIndy> Vidím že jednoho Stompa jsi měl nebo máš .... můžeš prosím trochu rozvézt jaké jsi s ním měl problémy? Díky



Vyklepavani sroubu a diky tomu povolovani a upadavani vseho mozneho, praskla pricka drzici motor, prasklej karbec, to je to co si pamatuju, hlavne zezacatku to bylo kazdou jizdu neco.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 20:37 | Nahoru | #20629
SirIndy> Ájé tak to je špatný. Doufal jsem že to bylo jen povolování šroubů apod. s čím tak nějak počítám u všeho ale jak začne něco praskat tak je to v háji ..... díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 21:03 | Nahoru | #20630
galOs.> je tam :D ale je to mega záhada :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

28.9.2012 v 23:26 | Nahoru | #20631
Kubajzs> Tak to asik jedine trysky vycištit..a třeba zvednoud jehlu uplne nahoru..

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

29.9.2012 v 10:58 | Nahoru | #20632
galOs.> trysky sou čisté jak slovo boží :D to je ten šit china karb že to ani nemá zářezy na jehly :D

Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.9.2012 v 09:56 | Nahoru | #20633
Zdravim, věděl by někdo prosím jakej je rozdíl mezi motorem 138 a 140 ? Na XB 33 mi rupla klika (jak už se to tady taky někomu stalo) problém je v tom že by tam bylo potřeba koupit víc věcí a vychází to na celkem dost ... mám možnost koupit za přijatelný peníze 138 ale chci vědět jestli díly z jednoho motoru půjdou do druhého - aby to nebylo jiné, děkuji

Edit: foto

Naposledy editováno 01.10.2012 15:14:35

Pokec pro pitbike/dirtbikery

30.9.2012 v 14:16 | Nahoru | #20634
Zdravím ,mam pitbika a mam zlé tušení že jsem ho asi přidřel (konkretne stomp Z140) ,trošku jsem řádil a pak jsem jel na asfaltku a zkousel jsem jestli půjde bez spojky na zadní,bylo to asi 100m co jsem to tak pokousel...no a pak že to otočím a normalne odjedu,rozjizdim se 1,2,3 a najednou motorka začala dojíždět ,tak jsem to pomalu zkopal az na neutral, na neutralu to normalne drželo volnobeh ale vytocit se to nechtelo,tak jsem to okamžitě zdechnul...mrkam,olej tam je,ale motor a chladič byl celkem vařící...po dvaceti minutach jsem to zkusil nakopnout a normalne jsem bez problémů dojel domu...myslite že se to přehřalo a muze to byt přidřený?:/. osobně si myslim ze by to ten pitbike mel vydrzet,jezdí se s nim i závody...ale přece jen

Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.10.2012 v 23:05 | Nahoru | #20635
Tak ještě jednou se zkusím zeptat. Kolik dáváte vůli ventilů?

Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.10.2012 v 15:57 | Nahoru | #20636
boze....vyfukovy 0,1 volnejsi a saci 0,1 utazenejsi.....

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.10.2012 v 18:33 | Nahoru | #20637
Nejsem bůh a ještě mi to k tomu nepomohlo. Takové rady jsou na prd..

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.10.2012 v 20:23 | Nahoru | #20638
Haniss> tak on ti tu napíše vůle ventilů, které ty chceš a napíšeš že ti to nepomohlo jináč já mám na 125 saci 0,05 volnější a výfukový 0,10 mírně utažěnější...

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.10.2012 v 20:35 | Nahoru | #20639

Haniss píše: Nejsem bůh a ještě mi to k tomu nepomohlo. Takové rady jsou na prd..



Napsal ti přesně to, na co ses ptal. Nejen, že nepoděkuješ, ale ještě tu brbláš,.. tak si pro tu radu příště jdi radši na nádraží, jo.

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.10.2012 v 20:55 | Nahoru | #20640
Já nevím ale napsat 0,1 volnější a 0,1 utaženější je celkem neodborně napsané. :) Já děkovat opravdu nehodlám člověku který to napíše tak ignorantsky. :) A takovým jako jsi ty co se serou do věcí ostatních také ne. :) Takže NEděkuju za tvůj nepodstatný komentář. :)

Naposledy editováno 02.10.2012 20:56:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist