globalmoto_kveten





Téma: Fajnova masinka
 
23.1.2009 v 12:33

Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:37 | Nahoru | #1
mno ty pico,co to ma za motor?jako mazec

Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:39 | Nahoru | #2
Divná motorka :\

1 reakcí na tento příspěvek Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:40 | Nahoru | #3
Není to to auto co si můžeš postavit doma? jen koupíš skořepinu a papíry a zbytek si nacpeš co sám chceš. Jen to vyjde docela na ranec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:44 | Nahoru | #4
oldbajker> myslíš jistě tohle kaipan

Ale myslím, že to zrovna tohle vozítko nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:47 | Nahoru | #5
PremeT> píšou v názvu videa Caterham Super Seven což je lotus seven což je kaipan...až na detaily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:48 | Nahoru | #6

karf>PremeT> píšou v názvu videa Caterham Super Seven což je lotus seven což je kaipan...až na detaily



Myslel jsem to tak, že to kaipan asi nebude, dle toho jak to jede...

Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:52 | Nahoru | #7
jo to jsem myslel jen ten název mi nějak vypadl , jinak co si tam dáš za motor je na tobě a podle toho to taky pojede

Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:53 | Nahoru | #8
to je catik

(reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 12:55 | Nahoru | #9
PremeT> No ono to zase tak nejede,podle mě nepřekročí rychlost kolem 120 km/h.Kaipan má sice modifikovaný motor z Favorita,ale tohle by zvládl se svým podvozkem zcela bezpečně a možná i bezpečněji.

1 reakcí na tento příspěvek Fajnova masinka

23.1.2009 v 13:04 | Nahoru | #10
hmm,tak nebezpečne se mi to zda celkem stejně jak motka...na motce ma na sobě člověk aspon hadry,helmu....ale tohle přešulat přes střechu....tak je to možna horši než na moto..takže nevidim jediny duvod proč to upřednostnit před moto

Fajnova masinka

23.1.2009 v 13:05 | Nahoru | #11
ale jinak kaipan s tim "nejsilnějšim" motorem ford,ktery se do něj doporučuje asi taky nebude nejpomalejši

Fajnova masinka

23.1.2009 v 13:08 | Nahoru | #12
Kaipan už Fordy nepouživá,davaj 1,8T koncern a ten upravenej motor z favorita a fabie co zminuje Verybusy davaj do svýho "junior" modelu

Fajnova masinka

23.1.2009 v 13:17 | Nahoru | #13
pravá dva-110,levá tři-140,rovinka pět-plnej--- atd až do konce,tak do toho bych šel.

Fajnova masinka

23.1.2009 v 13:20 | Nahoru | #14
Pán evidentně asi nikdy nepotkal v zatáčce autobus

Fajnova masinka

23.1.2009 v 13:39 | Nahoru | #15
za to prejizdeni cary bych mu urazil pazoury...si predstavte ze tam poletite vy...na svy pulce a on vas smete...ale jinak auto dobry.

(reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 13:47 | Nahoru | #16

Axel>hmm,tak nebezpečne se mi to zda celkem stejně jak motka...na motce ma na sobě člověk aspon hadry,helmu....ale tohle přešulat přes střechu....tak je to možna horši než na moto..takže nevidim jediny duvod proč to upřednostnit před moto



Pokud vím, tak vzadu je ochranný rám. A on to není zase tak nejpomalejší stroj. :)

Caterham R500 vs Ducati 1100S:


Třeba tenhle má 250 koníků a váží 460 kg. Tohle by mohl být slušný důvod, proč dát přednost R500... :)

BTW: doporučuji shlédnout 2:20

Další info je zde: Caterham_7 @ wiki

1 reakcí na tento příspěvek Fajnova masinka

23.1.2009 v 13:54 | Nahoru | #17
No tak určo to bude jedna z modifikací populárního Lotusu 7 Podle toho o kterou jde verzi to ale dokáže být pěkně mrštný vozítko, díky svojí nízké hmotnosti Tuším že chvíli to drželo světový rekord 0-160-0 km/h

(reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 14:08 | Nahoru | #18

han>No tak určo to bude jedna z modifikací populárního Lotusu 7 Podle toho o kterou jde verzi to ale dokáže být pěkně mrštný vozítko, díky svojí nízké hmotnosti Tuším že chvíli to drželo světový rekord 0-160-0 km/h



V pořadu Top Gear zajel Stig pátý nejrychlejší čas na jejich testovacím okruhu, navzdory studenému povrchu - byl prosinec. TG Fastest Laps Nechal za sebou všechny Veyrony, Ferrari, Porsche, GTR, ... :)



edit: link

Naposledy editováno 23.01.2009 14:09:03

1 reakcí na tento příspěvek Fajnova masinka

23.1.2009 v 14:20 | Nahoru | #19
tak nevím na pohled to vypadá brutálně to video s Ducnou ale vím že tahle Ducna moc nejede tak ani to auto nebude žádnej mazec... je to motokára tak si dovolí víc v zatáčkách... taky tu jezdí kolem jeden Caipan se škůdkou 1,8T

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 15:33 | Nahoru | #20

39616>tak nevím na pohled to vypadá brutálně to video s Ducnou ale vím že tahle Ducna moc nejede tak ani to auto nebude žádnej mazec... je to motokára tak si dovolí víc v zatáčkách... taky tu jezdí kolem jeden Caipan se škůdkou 1,8T



Nechci vyvolat flame. Myslím si, že hodně záleží na trati, kde se srování pojede. Na rovné trati, kde bude hrát roli maximálka, bude málokteré auto stíhat motorku. Konkurent bude těžké a silné "dálniční" auto. Tam má IMHO svoje místo supersport.

Ale v momentě, kdy se pojede zatáčkovitá trať, kde bude rozhodovat akcelerace/decelarece (do rychlostí okolo 180 km/h) a jízdní vlastnosti v zatáčkách, myslím si, že snad žádná motorka minimálně neujede podobným strojům jako je C7 R500. A také si myslím, že poměrně těžká litrová motorka by byla na podobných tratích handicapována...

Na tom videu ten člověk za volantem uvádí, že jediné místo, kde je C7 výrazně lepší, je brzdění. Tam říká, že dokáže na motorku získat desítky yardů...

Samozřejmě platí, že je to hodně i o tom, kdo řídí. Ale to už je mimo topic.

edit: pismeno

Naposledy editováno 23.01.2009 15:39:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 17:20 | Nahoru | #21
em.ix> no nechci ti do toho kecat ale ani na té maximálce nemají motorky moc šanci. kde jaký Ferrari F430 umí udělat 300km/h, co litrovej supersport To nemluvím o takových štikách jako je Carrera GT nebo Enzo

(reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 18:19 | Nahoru | #22
Nechci vyvolat flame. Myslím si, že hodně záleží na trati, kde se srování pojede. Na rovné trati, kde bude hrát roli maximálka, bude málokteré auto stíhat motorku. Konkurent bude těžké a silné "dálniční" auto. Tam má IMHO svoje místo supersport.

Ale v momentě, kdy se pojede zatáčkovitá trať, kde bude rozhodovat akcelerace/decelarece (do rychlostí okolo 180 km/h) a jízdní vlastnosti v zatáčkách, myslím si, že snad žádná motorka minimálně neujede podobným strojům jako je C7 R500. A také si myslím, že poměrně těžká litrová motorka by byla na podobných tratích handicapována...

Na tom videu ten člověk za volantem uvádí, že jediné místo, kde je C7 výrazně lepší, je brzdění. Tam říká, že dokáže na motorku získat desítky yardů...

Samozřejmě platí, že je to hodně i o tom, kdo řídí. Ale to už je mimo topic.

edit: pismeno [/quote]

Tomuhle říkám zdravý názor souhlas!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 18:55 | Nahoru | #23

han>em.ix> no nechci ti do toho kecat ale ani na té maximálce nemají motorky moc šanci. kde jaký Ferrari F430 umí udělat 300km/h, co litrovej supersport To nemluvím o takových štikách jako je Carrera GT nebo Enzo



Máš pravdu. Měl jsem v daném odstavci dodat větu: "mimo automobilových supersportů".

Trochu off-topic:
Bavit se o tom, co je rychlejší bývá ošemetné. Technické údaje hovoří jasně, ale málokdo si troufne jít na limit s autem za xx mega. Spíše bych to viděl na to, co poskytuje lepší zážitek. I když mám auta rád, tak u mě to vyhrávají motorky :)

(reakce na) Fajnova masinka

23.1.2009 v 19:28 | Nahoru | #24
em.ix> no přesně tak. Proto ty motorky máme jde o zážitek. Třeba já, já nemusím mít motorku co udělá 300+, stejně bych tolik nejezdil. Ale musím mít motorku co hodně řve, to se mi líbí

Fajnova masinka

24.1.2009 v 12:01 | Nahoru | #25
Vypadá to dobře, ale za motorku bych to neměnil ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist