globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2t vs. 4t - do 45tis
22.1.2009 v 20:43
Ty 2 motorky sem vybral jen tak napriklad mezi 2t a 4t. Opravdu nevim co si koupit. Kazdy radi neco jinyho..

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 20:50 | Nahoru | #1
3 takt je kompromis. To bych bral.

2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 20:50 | Nahoru | #2
nic proti tobě, ale inteligentní

Je to jasný RS

Naposledy editováno 22.01.2009 20:51:57

2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 20:51 | Nahoru | #3
do poručuji 4t je min naročny na udržbu a vic vydrži a menši spotřeba .

2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 20:52 | Nahoru | #4
cimrmanův 6ti takt
125 2t pojede jak pila a se spotřebou dodávky, ale 2 sezony a go
125 4t pojede jak lemra, ale pojede furt a se spotřebou babetty

(reakce na) 2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 20:53 | Nahoru | #5

ilMedvědGuzzini>3 takt je kompromis. To bych bral.



radši 5 takt

2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 20:56 | Nahoru | #6
podle toho co od motky čekáš

2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 21:02 | Nahoru | #7
ale vůbec si nenapsal,jestli to chceš na MX,nebo na silnici..??

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 21:20 | Nahoru | #8
já myslím, že na silnici, protže dal na výběr mezi naháčem a silnicí

2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 21:41 | Nahoru | #9
CBR 125R

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 22:52 | Nahoru | #10
já bych bral určitě dvoutakt, třeba když si vzpomenu na takový cbr125 což je větší kurevsky dražší fichtl....
jinak nevim co mají všichni s tou spotřebou ale můj dvoutakt o objemu 343ccm, což už je pěkná díra vypije 3,5-4l na 100km, ve dvou po dálnici to bylo 4,5-5l.

jinak nejlepší byl cimrmanuj 5-taktní motor:
sání-stlačení-výbuch-výfuk-oddych

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 22:55 | Nahoru | #11

memphis.unv>já bych bral určitě dvoutakt, třeba když si vzpomenu na takový cbr125 což je větší kurevsky dražší fichtl....
jinak nevim co mají všichni s tou spotřebou ale můj dvoutakt o objemu 343ccm, což už je pěkná díra vypije 3,5-4l na 100km, ve dvou po dálnici to bylo 4,5-5l.



no oni ale mysleli vysokootáčkový 2T (125 ccm), když ho držíš pod krkem tak si fakt spápne. Jawa se převaluje ve 3.000 ot. tak proto žere 4 litry

2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 22:57 | Nahoru | #12
na takty pozor, pokud dáš jeden takt dopředu a druhý dozadu, jak ve večerníčku Káťa a Škubánek, tak ti ta mašina bude škubat!

2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 23:06 | Nahoru | #13
2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t vs. 4t - do 45tis

22.1.2009 v 23:50 | Nahoru | #14
Lada.s> stejně radši aby to aspoň něco dělalo než tu stacionární ludru
druhá věc co stopětadvacítkám vyčítám že je to za moc peněz málo muziky, že se to nehodí kupovat
ale na to kolik třipade žere a to všechno.... bezkonkurenčně nejlepší mezi nedospělejma mašinama s poměrem ceny a toho co dává.
jinak abych se držel diskuze tak bych šáhl spiš po mz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t vs. 4t - do 45tis

23.1.2009 v 06:16 | Nahoru | #15
memphis.unv> kdyz ma penize nebo mu to tatik koupi, proc mu vnucovat nateklýho simsona, na kteryho stejne nemá papíry (pokavad myslíš moderní MZ125 tak to je nahow** vic jak rejže nebo ital)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t vs. 4t - do 45tis

23.1.2009 v 08:12 | Nahoru | #16
VRS> No jen aby to nechtěl na potápění... P-H.

(reakce na) 2t vs. 4t - do 45tis

23.1.2009 v 10:26 | Nahoru | #17

Petr Huska>VRS> No jen aby to nechtěl na potápění... P-H.



Nějaká narážka na mě??

(reakce na) 2t vs. 4t - do 45tis

23.1.2009 v 14:09 | Nahoru | #18
krf> no sice tam je čtvrt deci navíc ale u tolika lidí co na ní jezdí nebo jezdili jsem nikdy nezaznamenal žádnej problém, většinou jsou policajti rozumní a když vidí že ve výkonu je rezerva 2kW tak to neřeší, ale jak říkám, moderní stopětadvacítku se nehodí kupovat. kvůli dvoum pokům vyhodit 50 tyček za něco co nejede, to je ujetý:) proto když už, tak aspoň ten dvoutakt

2t vs. 4t - do 45tis

30.1.2009 v 21:44 | Nahoru | #19
jestli 125 do 11kw tak 2T , je to usmrděný , vydrží jen 2 sezony ale zas je to pila oproti 4T , a pokud je to od těch 16 do 18 let ( potom do 25 kw ) tak bych to neřešil , s čim sem byl spokojenej bylo NSR125 , Dt 125 atd ... ale já zas radši enduro

2t vs. 4t - do 45tis

30.1.2009 v 23:01 | Nahoru | #20
memphis co je lepší 2T 125 Jawka z let sedumdesátých s cca 6-7kW nebo 4T novější s cca 9-10kW (slabší verze) a menší spotřebou jen 2T starší 125? Jinak nepochybuju , že moje 4T Honda 400ccm z roku 79 navíc seškrcená strčí třiapůlu ve všech směrech do kapsy.(Tím netvrdím , že třiapůlka je špatná.)
liBoOr: sportovní 2T ber v případě , že máš dost peněz platit spotřebu a případnou repasi.

Naposledy editováno 30.01.2009 23:07:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Rozvody Hyosung GT 125 Comet dolezel 1 21.9.2023 v 19:58 ja1
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001


TOPlist