globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: JAK začít - NA ČEM A proč
 
16.1.2009 v 20:33
Fascinující svět motocyklů. Rychlost, zrychlení, náklony, adrenalin, sex, machrování, pocit vlády nad Strojem i okamžiky hrůzy, pády, havárie, pach nemocnic, pohřby, rodiče bez dětí a děti bez rodičů – o tom všem to bohudík a bohužel je.
Vzhledem k narůstajícím počtům adeptů jedné stopy, začínajících každoročně na českých silnicích, bych se chtěl na následujících stránkách pokusit rozebrat tuto problematiku – řekneme si něco o situaci na silnicích, konstrukci motocyklu, fyzice jízdy, brzdění a dalších věcech ve snaze zvětšit šanci začátečníka projít touto velmi nebezpečnou fází bez vážnější újmy.

Autor : nar. 1961, studoval motorová vozidla a spalovací motory v první polovině osmdesátých let na VUT v Brně – ŘP A1 od patnácti, A od sedmnácti let, praxe na různých typech motocyklů

2 reakcí na tento příspěvek JAK začít - NA ČEM A proč

26.5.2009 v 21:16 | Nahoru | #1
Che a ostatní smysluplní.. díky.. moc sem přemýšlel s čím v létě začnu - 6tka mi přisla akorát. ale po prostudování více vašich vláken jsem změnil názor. Napadlo mě jestli si nedat dohromady strejdovu ČZ 250 sport. Je to dobrá volba nebo už je to tak starý, že mě to zaučí "špatně"?

Naposledy editováno 26.05.2009 21:16:47

(reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

26.5.2009 v 21:32 | Nahoru | #2
Fofrer> Jestli to chces davat dokupy sam, naucis se dobre opravovat, jestli ne, stejne se nejaky drobnosti budes muset naucit. Ta 250 nejede az tak spatne, dveste v meste pochopitelne neda, ale beznymu mimodalnicnimu provozu by stihat mela. Na jedny dovoleny v Rumunsku sem byla s dvouma lidma na 250 (Jawa a CZ), nebyl problem ani v horach.
"Spatne" te to urcite nezauci, ale je to zas neco jinyho a nemuzes to srovnavat se "soucasnejma japonskejma" 250.

(reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

26.5.2009 v 22:47 | Nahoru | #3
Fofrer> Zase, je to otázka kolik chceš opravovat. Já bych šel asi do něčeho novějšího.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist