globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: JAK začít - NA ČEM A proč
 
16.1.2009 v 20:33
Fascinující svět motocyklů. Rychlost, zrychlení, náklony, adrenalin, sex, machrování, pocit vlády nad Strojem i okamžiky hrůzy, pády, havárie, pach nemocnic, pohřby, rodiče bez dětí a děti bez rodičů – o tom všem to bohudík a bohužel je.
Vzhledem k narůstajícím počtům adeptů jedné stopy, začínajících každoročně na českých silnicích, bych se chtěl na následujících stránkách pokusit rozebrat tuto problematiku – řekneme si něco o situaci na silnicích, konstrukci motocyklu, fyzice jízdy, brzdění a dalších věcech ve snaze zvětšit šanci začátečníka projít touto velmi nebezpečnou fází bez vážnější újmy.

Autor : nar. 1961, studoval motorová vozidla a spalovací motory v první polovině osmdesátých let na VUT v Brně – ŘP A1 od patnácti, A od sedmnácti let, praxe na různých typech motocyklů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

17.2.2009 v 14:07 | Nahoru | #1
650ccm> Uvidíme, kolik bude letos mrtvejch - už mě docela svrbí ruce, ještěže sem to minulou sobotu trochu protáh. Za ten návrat zimy můžu já, páč sem si koupil olejovej filtr

(reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

17.2.2009 v 14:22 | Nahoru | #2
Che> Já se naposled projel na Silvestra odpoledne a od té doby obě dušinky jen oprašuji
V sobotu odjíždím na lyže a pevně věřím, že až se za týden vrátím, bude JARÓÓÓ

(reakce na) JAK začít - NA ČEM A proč

18.2.2009 v 11:00 | Nahoru | #3

Che>650ccm> ... Za ten návrat zimy můžu já, páč sem si koupil olejovej filtr



Asi to fakt funguje , já ho koupil v sobotu také, od tý doby v Budějcích 20 čísel sněhu Hold Ladovská zima
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist