Naposledy editováno 11.10.2023 19:36:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro škola PO netu
XarlieN>
Pro mě nejhorší jsou vyjeté koleje. Pokud jsem dobře pochopil, tak taky ve stupačkách a zadek trošku víc dozadu aby se odlehčilo přední kolo a umělo z těch kolejí vyjet.
Na koleje je dobrý stát, jet rychleji a vyvažovat a kompenzovat pohyby motorky vysouváním se do stran (něco jak když silničáři vysedají, ale bez toho sezení :)
Když se koleje začnou nějak komplikovat ("křižovatka") tak pokud to jde tak trochu zbrzdit, podřadit a pořádně přidat plyn
Jo a co hodně dělá a na co se hodně zapomíná je koukat dál před sebe, ne hned před přední kolo. Já jsem to vždycky věděl, ale teprv nedávno jsem se na to zaměřil a opravdu to pomáhá, jsem pak rychlejší a líp se soustředím
opravte mě jestli jsem napsal něco zcestnýho :)
Naposledy editováno 14.01.2009 17:28:39
Vespa>XarlieN>
Pro mě nejhorší jsou vyjeté koleje. Pokud jsem dobře pochopil, tak taky ve stupačkách a zadek trošku víc dozadu aby se odlehčilo přední kolo a umělo z těch kolejí vyjet.
Na koleje je dobrý stát, jet rychleji a vyvažovat a kompenzovat pohyby motorky vysouváním se do stran (něco jak když silničáři vysedají, ale bez toho sezení :)
Když se koleje začnou nějak komplikovat ("křižovatka") tak pokud to jde tak trochu zbrzdit, podřadit a pořádně přidat plyn
Jo a co hodně dělá a na co se hodně zapomíná je koukat dál před sebe, ne hned před přední kolo. Já jsem to vždycky věděl, ale teprv nedávno jsem se na to zaměřil a opravdu to pomáhá, jsem pak rychlejší a líp se soustředím
opravte mě jestli jsem napsal něco zcestnýho :)
Nám trenér když sem jezdil na MTB říkal vždycky se dívej kam pojedeš, hledej si stopu tak daleko dopředu, kolik potřebuješ k zastavení, takže v tom máš pravdu do puntíku koukat hodně dopředu ,
ale já sem terení motomlíčnák a navíc bahnoplachej takže to beru jen z pohledu horskýho kola ,na moto mám v terenu odjeto prd