Zajímavé je, že vibrace při brždění nejsou pořád. Momentálně se motorka rozvibruje pouze v rozmezí 85-75 km/h. Zato poměrně silně (vibrace se od prvního zjištění tohoto problému zesílily). Na rovince to jde, ale při brždění v zatáčce to je pěkně hnusný. V současné době jsem už zkoušel ložisko v kole, ložisko v krku, asi troje páry jiných brzdových destiček (sjetých i téměř nových), dokonce i komplet brzdiče a nic z tohodle nepomohlo. Akorát s různými destičkami se měnilo rozmezí rychlosti kdy motorka vibrovala. Stále to bylo takhle úzké rozmezí, pouze položené v trochu jiné rychlosti. Samozřejmě, že první po čem jsem šel byly kotouče. Tloušťka je v pohodě. Kotouče jsou originály 310mm (moto má najeto cca 25000km). Dal jsem je oba k známému na soustruh, aby je přeměřil úchylkoměrem a oba jsou naprosto perfektní. Ani jeden neházel ani desetinu mm (axiálně).
Stále tedy nevím kde je zakopán pes. Stejné kotouče na vyzkoušení nikde v okolí nemůžu sehnat a tak jsem tam dal na zkoušku kotouče z ZX-6R, které mají 300mm. Destičky tedy krapet presahovaly přes vnější okraj kotouče, ale vibrace byly pryč!!! Akorát už nevím čemu věřit, když jsem na těch mých žádnou vadu nenašel a bojím se abych neobědnal nové (za ty šílené prachy) a motorka znova nevibrovala. I když stejnak už nevím co jiného vyzkoušet a objednat je budu muset. Jako poslední možnost zkouším ještě tohle fórum. Třeba se tu najde někdo s nějakým dobrým nápadem.
1 reakcí na tento příspěvek ZX-9R - vibrace při brždění při určité rychlosti
Kdybych někde sehnal jetý kotouče a měl bych možnost to projet, tak bych určitě poznal jestli jsou OK nebo ne. Bohužel počasí venku mě zrovna teď, když mám konečně znova čas to řešit, moc nepřeje.
Dawe02 ..havárii, vymetení nějaké velké díry ani nic podobného mě nepotkalo a hlavně s těma 300-kama byl klid.
Jen mě furt vrtá hlavou co je s těmi mými špatně. Vždyť je ta obruč plovoucí. To že se mě na budíku (na soustruhu) ukáže odchylka cca 0,06 mm na průměru kolem 300mm se mě nezdá jako problém. Vždyť to se musí při brždění vlivem plovoucího uchycení dorovnat No změřím to ještě na motorce a uvidím. Strašně rád bych si mohl konečně říct: "Jsou to ty kotouče, musím sehnat jiný"
Naposledy editováno 05.01.2009 13:39:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9R - vibrace při brždění při určité rychlosti
Jeste me napadla jedna varianta, ale nedokazu ani odhadnout jak pravdepodobna muze byt.
Prestoze nameris minimalni celni hazeni (ktere by bylo jak jsi spravne napsal kompenzovano plovouci konstrukci kotouce) muze byt kotouc vadny a to v pripade ze ma nekonstantni tloustku - tzv. vybrzdeny... to by mohlo take zpusobovat buzeni a nasledne vibrace. Projevem by asi bylo, ze by se situace zhorsovala pri brzdeni v kritickych rychlostech a byla by asi patrna zmena k horsimu i pri jen malem pribrzdeni...take by asi bylo citik "kopani" do packy.
Je to tak nebo ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |