globalmoto_duben_nolan





Téma: Carbtune
 
4.1.2009 v 09:55
Nemáte k tomu někdo český manuál nebo mi někdo poraďte, jak se s tím pracuje, ještě sem nikdy synchronizaci klapek nedělal. Dík
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Carbtune

4.1.2009 v 11:03 | Nahoru | #1
nenca: jednoduchy, takovou tu pruhlednou hadicku s malinkou dirkou rozrezes na 2/4 kousky (jestli mas 2-4sloupce) prestrihnes hadice co sou k tomu asi 10 cm od kraje a mezi tyhle dva kusy vlozis ty trubicky - tlumic razu.... pak uz to jen pripojis na karbec/strikacku v miste kde je mezi motorem a klapkou vhodne vyusteni podtlaku a sroubkem k tomu urcenym nastavis aby oba sloupce byly stejne...

nejlepe postupovat podle servisniho manualu dane motorky...

(reakce na) Carbtune

4.1.2009 v 16:15 | Nahoru | #2
assassin> díky

Carbtune

5.1.2009 v 00:05 | Nahoru | #3
Ahoj,můžeš prozradit kde jsi ten Carbtune koupil a za kolik?

1 reakcí na tento příspěvek Carbtune

5.1.2009 v 10:12 | Nahoru | #4
Není správný formát url.
www.carbtune.com


verze se dvema sloupeckama stoji 43liber, verze se 4ma 55 liber. postovne do cech je jedna libra, takze 44/56 je cena za kterou to dostanes az domu...

asi jedinej nedostatek je ze musis platit primo kreditkou (nebo prevodem na ucet ale to je celkem nesmysl) a mit tudiz kreditku s aktivovanymi internetovymi platbami...

1 reakcí na tento příspěvek Carbtune

5.1.2009 v 10:27 | Nahoru | #5
Hm,díky.Tohle jsem našel taky,a pro mě je to docela problém.Já myslel že se to dá koupit někde u nás,ale i tak díky za odpověď.

Carbtune

5.1.2009 v 10:36 | Nahoru | #6
prcek: uz sem to par lidem objednaval... tak dyztak pisni PM nejak se domluvime...

Carbtune

5.1.2009 v 10:43 | Nahoru | #7
assassin:Díky to bych byl rád,ale teď bych to neřešil.Ozval bych se ti tak někdy v březnu,kdyby ti to nevadilo.

Carbtune

5.1.2009 v 10:44 | Nahoru | #8
prcek: jasny, no problem

(reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 11:43 | Nahoru | #9

assassin>

Není správný formát url.
www.carbtune.com


verze se dvema sloupeckama stoji 43liber, verze se 4ma 55 liber. postovne do cech je jedna libra, takze 44/56 je cena za kterou to dostanes az domu...

asi jedinej nedostatek je ze musis platit primo kreditkou (nebo prevodem na ucet ale to je celkem nesmysl) a mit tudiz kreditku s aktivovanymi internetovymi platbami...



Jak říkáš, já kupoval se dvěma sloupci za 43 + 7 pouzdro + 1 Libra poštovný, ale protože musíš platit kartou, tak to vyjde na nějakých 1615,- Kč. COž si myslím, že je slušná cena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 13:34 | Nahoru | #10

assassin>nenca: jednoduchy, takovou tu pruhlednou hadicku s malinkou dirkou rozrezes na 2/4 kousky (jestli mas 2-4sloupce) prestrihnes hadice co sou k tomu asi 10 cm od kraje a mezi tyhle dva kusy vlozis ty trubicky - tlumic razu.... pak uz to jen pripojis na karbec/strikacku v miste kde je mezi motorem a klapkou vhodne vyusteni podtlaku a sroubkem k tomu urcenym nastavis aby oba sloupce byly stejne...

nejlepe postupovat podle servisniho manualu dane motorky...



Ještě se tě chci zeptat na jednu věc. V manuálu sem našel, že se seřizují na max 0,5-1 mm a max 15 mbar, co to znamená?

1 reakcí na tento příspěvek Carbtune

5.1.2009 v 13:38 | Nahoru | #11
Přesně je tam uvedeno toto Technical data
Setting for throttle cable throttle cable divider / throttle-valve stubs

0.5 - 1 mm

Technical data
Pressure differential between intakes
Value definition:
left / right
with throttle valve open
max. 15 mbar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 13:40 | Nahoru | #12

Nenča>assassin>nenca: jednoduchy, takovou tu pruhlednou hadicku s malinkou dirkou rozrezes na 2/4 kousky (jestli mas 2-4sloupce) prestrihnes hadice co sou k tomu asi 10 cm od kraje a mezi tyhle dva kusy vlozis ty trubicky - tlumic razu.... pak uz to jen pripojis na karbec/strikacku v miste kde je mezi motorem a klapkou vhodne vyusteni podtlaku a sroubkem k tomu urcenym nastavis aby oba sloupce byly stejne...

nejlepe postupovat podle servisniho manualu dane motorky...

Ještě se tě chci zeptat na jednu věc. V manuálu sem našel, že se seřizují na max 0,5-1 mm a max 15 mbar, co to znamená?



ted nejak vytrzeno z kontextu nevim urcite... ale tipuju ze to je tolerance v jaky by se mely ty dva vlace nachazet po serizeni.. jedno bude rozdil ve vysce hladin u rtutoveho sloupce, todruhe primo odpovidajici hodnota tlaku, proste to udelej co nejpresneji se podari....

jo a tusim ze v navodu u carbtune je info ze bawa nektere rady maji malej podtlak na vyusteni kde se to sleduje, tak ze se musi dat ten budik vzhuru nohama a prestrkat hadicky na druhou stranu - tim se udela citlivejsi v tom danem rozsahu maleho podtlaku - ale presne sem nezkoumal jak na to... musel bych si to znova precist a doma na to kouknout...

(reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 13:49 | Nahoru | #13
assassin> Díky, až to dorazí, tak se do toho pustím a dám vědět.

(reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 13:52 | Nahoru | #14

Nenča>Přesně je tam uvedeno toto Technical data
Setting for throttle cable throttle cable divider / throttle-valve stubs

0.5 - 1 mm

Technical data
Pressure differential between intakes
Value definition:
left / right
with throttle valve open
max. 15 mbar



to prvni je naky nastaveni lanek v tom cajku kde se rozdeluji z jednoho do dvou nebo tak neco... chtelo by to k tomu nakres, takhle tezko rict co se tim mysli.

u toho tlaku, tam je to rozdil tlaku na vstupu... ale pri otevrenem plynu??? to mi nejak neni jasny k cemu to je dobry...

Carbtune

5.1.2009 v 14:16 | Nahoru | #15
nenca: hele zdalo se mi to divny ty hodnoty, tak jsem koukal jak se to nastavuje u tehle moto a ono je to docela dost odlisne od klasiky, asi nema cenu to popisovat tady, tak mi dyztak napis na icq .... kdyz najdu chvili casu, dam to i sem....

Carbtune

5.1.2009 v 14:25 | Nahoru | #16
OK, až budu doma,icq maj dcery, tak přes jednu z nich, já mám skypa.

2 reakcí na tento příspěvek Carbtune

5.1.2009 v 14:34 | Nahoru | #17
By mě zajímalo co ten assassin dělá, chytrej jak rádio a je furt online

(reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 14:38 | Nahoru | #18

BK>By mě zajímalo co ten assassin dělá, chytrej jak rádio a je furt online


To je mi vcelku jedno, hlavně že poradí, nerad bych něco zkurvil.

Carbtune

5.1.2009 v 14:39 | Nahoru | #19
slibovanej navod :

za prve, poradne ohrat:


na jeden valec to prijde dat misto te hadice s napisem:


na druhe strane misto krytky: (je mozne ze to tak bude i na prvni strane, je tam pripojenej nakej cajk co se v ramci "tuningu" odpojuje, nezkoumal jsem co je to zac)


pak je potreba odpojit tyhle servo motorky:


dve ruzne metody, jedna pri vypnutem klicku a jedna po tom co se moturky zaparkuji pred startem do vychozich poloh, prej v tom asi neni rozdil, ja bych je odpojil s vypnutym klickem

nastartovat a zkontrolovat jestli jsou podtlaky jakz takz stejne, pokud ne je potreba seridit to v servisu, dela se to pres pocitac v ridici jednotce ....

pokud jsou ok tak dalsi krok je nakroutit tam 2000otacek a nejakym cajkem zafixovat plyn aby to drzelo tech 2tis

pokud je potreba to seridit, tak se povoli tahle matka:



a pak tocis tou koncovkou tak aby se sloupce na budicich srovnaly, musi bejt ale v lankach stale vule 1mm pokud by se na to spravne nastaveni ta vule "vycerpala" je potreba to vratit zpet a stelovat stejnym zpusobem na druhem valci.

foto:

(ma jine budiky, nesteluje dva sloupce ale toci se tam kolecko se s tupnici)

pak 4000 otacek a znova zkontrolovat

pak to chce utahnout tu jistici matku, pouzit 2 klice a pripadne po dotahnuti opet kontrolovat synchronizaci, prej to jde pri tom utahovani zase snadno rozhodit.


Naposledy editováno 05.01.2009 14:43:09

(reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 14:40 | Nahoru | #20

BK>By mě zajímalo co ten assassin dělá, chytrej jak rádio a je furt online



ted sem tu 14dni nebyl:)
jinak delam analytik/tester pro jednu stavarskou SW firmu...

jo a sem houno chytrej... jen umim trochu anglicky a umim napsat to co hledam do okynka googlu:)

Naposledy editováno 05.01.2009 14:44:08

Carbtune

5.1.2009 v 14:44 | Nahoru | #21
A kde bereš všechny ty návody? Mě připadalo jak kdyby si seděl na pokladně někde v motosalonu. Jako neber to zle, jen mě to zajímalo.

Carbtune

5.1.2009 v 14:44 | Nahoru | #22
Aha, tak na to sem línej

Carbtune

5.1.2009 v 14:48 | Nahoru | #23
BK: no ja sem taky linej... ale nez abych makal.. tak to radsi tohle:) beru to tak ze se pri tom vzdelavam... a treba se to bude jednou hodit, uz me to v kanclu nebavi a premejslim ze bych se sel "vrtat" do motorek jako job ....

1 reakcí na tento příspěvek Carbtune

5.1.2009 v 14:55 | Nahoru | #24
Assassin>dve ruzne metody, jedna pri vypnutem klicku a jedna po tom co se moturky zaparkuji pred startem do vychozich poloh, prej v tom asi neni rozdil, ja bych je odpojil s vypnutym klickem.

To ale přeci nemůže bejt stejný, protože když je odpojím při vypnutém klíčku, klapky se ani nehnou a když je odpojím po zapnutí klíčku a servomotorky klapku nařídí, pak odpojím, záleží jestli zůstanou klapky nastavený v tý samý poloze nebo se po odpojení vrátí do původní polohy. A teď mi řekni, jak poznám, že obě lanka mají stejnou vůly 1 mm. Kdyby to člověk už u někoho viděl, tak bude chytřejší a nebudu se tu ptát jak největší pako.

Carbtune

5.1.2009 v 14:58 | Nahoru | #25
Assassin>Jo a na obou stranách mám jen ty záslepky, žádná hadička nikam jinam nevede.

1 reakcí na tento příspěvek Carbtune

5.1.2009 v 15:03 | Nahoru | #26
Tak hlavně je to o penězích vi´d. Ale co znám mechaniky takhle různě tak maj vejplatu ofiko, pak za melouchy a pak za kšefty bokem, tak si nestěžujou. A v Praze kór tam ten kšeft musí jet jak prase.

Carbtune

5.1.2009 v 15:06 | Nahoru | #27
Čoveče a kam mu vede ta třetí hadička z tý mašinky?

(reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 15:08 | Nahoru | #28

BK>Tak hlavně je to o penězích vi´d. Ale co znám mechaniky takhle různě tak maj vejplatu ofiko, pak za melouchy a pak za kšefty bokem, tak si nestěžujou. A v Praze kór tam ten kšeft musí jet jak prase.



jasny, ale ja sem v praze naplavenej kvuli skole - puvodne, a ted kvuli nejakemu stabilnimu prijmu, nemam tu prostory, naradi a tak.... a zase abych kvuli prachum prisel z prace a pak do noci delal melouchy.. to se mi nechce...

a spis bych chtel delat veci co nedokaze kazdej radovej mechos... a to chce nejake investice... a to se stale nejak nedari osefovat... brzda atd....

(reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 15:15 | Nahoru | #29

Nenča>Assassin>dve ruzne metody, jedna pri vypnutem klicku a jedna po tom co se moturky zaparkuji pred startem do vychozich poloh, prej v tom asi neni rozdil, ja bych je odpojil s vypnutym klickem.

To ale přeci nemůže bejt stejný, protože když je odpojím při vypnutém klíčku, klapky se ani nehnou a když je odpojím po zapnutí klíčku a servomotorky klapku nařídí, pak odpojím, záleží jestli zůstanou klapky nastavený v tý samý poloze nebo se po odpojení vrátí do původní polohy. A teď mi řekni, jak poznám, že obě lanka mají stejnou vůly 1 mm. Kdyby to člověk už u někoho viděl, tak bude chytřejší a nebudu se tu ptát jak největší pako.



no ty servomotorky pousti /jak sem to pochopil/ vzduch navic kolem klapky (nevim jestli otviraj dalsi kanal nebo primo klapku) aby drzely stale stejne otacky na volnobeh pri ruznych podminkach, hlavne jde o studenej start, kdy da ridici jednotka vic benzinu, tka tam tyhle motorky poustej i vic vzduchu... pokud bude motorka ohrata, vypnes klicek a odpojis, nebo motorka ohrata, zapnes klicek a odpojis tak by to melo vyjit na stejno... ono po zapnuti klicku mozna zavrcej, jak projizdi pro kontrolu celou drahu ale pak by se meli zaparkovat v nake vychozi poloze a podle toho co sem se docetl tak by mela byt stejna jako kdyz to vypnes a odpojis.

s tou vuli v lanku ti nereknu, tohle jsem jen vycetl na netu, 1200GS sem v ruce nemel. takze tak nejak vychazej z toho navodu a na miste u stroje na zkus prijit, predpokladam ze tam bude nakej cajk ve kterym se z jednoho lanka od plynu delaj 2, tam by ta vule snad nekde sla zjistit....

k tem trem hadickam - ta treti je ta prvni:) jen se mimo obrazek otoci a jde prave k tomu valci

jo a ze mas u obojeho zaslepky - pisou ze tam je pripojene "carbon canister" tipuju ze nakej cajk na naky zarizeni co se stara o emise - budou ho mit jen verze pro nektere staty

Carbtune

5.1.2009 v 15:23 | Nahoru | #30
jde to koupit i u nás, dokonce i colortune svíčka, ovšem připlatíš si 100%navrch, protože u nás sou samý nenasytní šmejdi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist