globalmoto_kveten





Téma: Carbtune
 
4.1.2009 v 09:55
Nemáte k tomu někdo český manuál nebo mi někdo poraďte, jak se s tím pracuje, ještě sem nikdy synchronizaci klapek nedělal. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Carbtune

5.1.2009 v 14:55 | Nahoru | #1
Assassin>dve ruzne metody, jedna pri vypnutem klicku a jedna po tom co se moturky zaparkuji pred startem do vychozich poloh, prej v tom asi neni rozdil, ja bych je odpojil s vypnutym klickem.

To ale přeci nemůže bejt stejný, protože když je odpojím při vypnutém klíčku, klapky se ani nehnou a když je odpojím po zapnutí klíčku a servomotorky klapku nařídí, pak odpojím, záleží jestli zůstanou klapky nastavený v tý samý poloze nebo se po odpojení vrátí do původní polohy. A teď mi řekni, jak poznám, že obě lanka mají stejnou vůly 1 mm. Kdyby to člověk už u někoho viděl, tak bude chytřejší a nebudu se tu ptát jak největší pako.

(reakce na) Carbtune

5.1.2009 v 15:15 | Nahoru | #2

Nenča>Assassin>dve ruzne metody, jedna pri vypnutem klicku a jedna po tom co se moturky zaparkuji pred startem do vychozich poloh, prej v tom asi neni rozdil, ja bych je odpojil s vypnutym klickem.

To ale přeci nemůže bejt stejný, protože když je odpojím při vypnutém klíčku, klapky se ani nehnou a když je odpojím po zapnutí klíčku a servomotorky klapku nařídí, pak odpojím, záleží jestli zůstanou klapky nastavený v tý samý poloze nebo se po odpojení vrátí do původní polohy. A teď mi řekni, jak poznám, že obě lanka mají stejnou vůly 1 mm. Kdyby to člověk už u někoho viděl, tak bude chytřejší a nebudu se tu ptát jak největší pako.



no ty servomotorky pousti /jak sem to pochopil/ vzduch navic kolem klapky (nevim jestli otviraj dalsi kanal nebo primo klapku) aby drzely stale stejne otacky na volnobeh pri ruznych podminkach, hlavne jde o studenej start, kdy da ridici jednotka vic benzinu, tka tam tyhle motorky poustej i vic vzduchu... pokud bude motorka ohrata, vypnes klicek a odpojis, nebo motorka ohrata, zapnes klicek a odpojis tak by to melo vyjit na stejno... ono po zapnuti klicku mozna zavrcej, jak projizdi pro kontrolu celou drahu ale pak by se meli zaparkovat v nake vychozi poloze a podle toho co sem se docetl tak by mela byt stejna jako kdyz to vypnes a odpojis.

s tou vuli v lanku ti nereknu, tohle jsem jen vycetl na netu, 1200GS sem v ruce nemel. takze tak nejak vychazej z toho navodu a na miste u stroje na zkus prijit, predpokladam ze tam bude nakej cajk ve kterym se z jednoho lanka od plynu delaj 2, tam by ta vule snad nekde sla zjistit....

k tem trem hadickam - ta treti je ta prvni:) jen se mimo obrazek otoci a jde prave k tomu valci

jo a ze mas u obojeho zaslepky - pisou ze tam je pripojene "carbon canister" tipuju ze nakej cajk na naky zarizeni co se stara o emise - budou ho mit jen verze pro nektere staty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist