1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
pokud nejde o skutecne mereni naklonu nybrz jen o "cidlo padu na bok" slo by udelat jednoduse i s obyc jednoosym akcelerometrem - dokud je v ose Z (kolme na asfalt) nejaka uroven (= nejake zrychleni,.. gravitace, slozka vyslednice odstredive sily, atd...) je vse OK, kdyz na delsi dobu (3s treba, aby to nechciplo pri kazdym "preleteni" horizontu) spadne pod treshold vyhodnoti se to jako pad.. krom toho ma vetsina chytrejsich 3ax chipu napriklad tzn. zero-detect = umi vyhodnotit volnej pad (to na motorce nepouzijes ale pro strileni padacku modelu rakety napr. jo ..a nebo taky na zajeti hlav rotacnich disku, coz je padnejsi duvod proc se ty obvody takhle delaji )
Naposledy editováno 28.05.2018 12:37:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
Jsem pořád přesvědčený, že nula se musí definovat při zapnutí, což by nemusel být problém, pokud to uživatel ví a respektuje.
E: prip dost veci maji uz dneska okopirovany cinani, napr. bipolary bych od nich fakt nebral, ale v digitalu cokoliv v pohode, treba 8bity uplne v klidu ...a je mi fuk jestli je to pajc nebo origo..
Naposledy editováno 28.05.2018 14:14:02
se-se píše: assassin> tak to by mě tedy zajímalo, jak to gyro ví, kde se nachází, když není nijak definovaná situace, za které se zapíná. pokud by počítal softver polohu z historie integrací zrychlení, tak mu ta historie chybí. Zrychlení je jen jedno, neví jestli je to gravitace nebo odstředivá síla a tak při letmém zapnutí nemá z čeho nulu dopočítat. Pevně daná nula při instalaci je mu v tomto případě houby platná. Ještě bych pochopil, kdyby v materiálech byla nějaká zmínka o definovaném zapnutí, ale není.
kdyz rikas, ze to nejde, tak nejde... v tom pripade tam holt jezdi kulicky po kovovejch drahach a napalili te
1 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
co se tyka naklapeni svetla(asi servem ?) do zatacky, Ti nevim no.. ..ale je fakt ze to na enterprise jeste nemas tak asi uz jen pro to, ..to pak chapu
BTW nejlepsi a naprosto jednoduchy "vektorovany svetlo" je samozrejme celovka, i kdyz chapu ze na moto dost neprakticka, a (a uz se to tu i resilo) jedna z uplne nejlepsich stabilizaci je slepici hlava
kerut píše: ..... a (a uz se to tu i resilo) jedna z uplne nejlepsich stabilizaci je slepici hlava
Úplně si dovedu představit, jak se-se montuje na horní kufr klec se slepicí. Slepice má na hlavě čepičku se senzory jako u doktora při snímání mozkové aktivity a pro sichr je ještě náklon její hlavy vůči kleci snímán opticky pomocí na čepičce nalepených puntíků...
1 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
Kdyby byl rovnovážny stav,motorka neřeši povrch zimu leto,adhezi..Je to odstredivá síla a nízké těžiště,to vše drží pneu která díky svým vlastnostem zabraňuje smýkání.Pokud by byla pneu tvrdá povrch kluzký,tak by se vidělo jak funguje rovnovážný stav.Držkou po zemi