Téma: Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu
 
2.1.2009 v 17:32
Jsem si dnes pročítal manuál k GSX-R 1000 k2 a zjistil jsem, že je tam čidlo naklonu, které motorku vypne při větším nákonu než 43 stupňů, což se mi zdá pro jízdu na okruhu celkem málo. Na silnici se do toho úhlu asi obyčejný smrtelník jen tak nedostane, myslím ale, že možné to je. Nehrozí potom spíš nepříjemné překvapení v podobě pádu? Jak to máte vyřešeno vy polo a profici? Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu

5.10.2021 v 18:13 | Nahoru | #1
Blbost....machyrek.prej fyzika.Rovnovážný stav.uplná hovadina
Kdyby byl rovnovážny stav,motorka neřeši povrch zimu leto,adhezi..Je to odstredivá síla a nízké těžiště,to vše drží pneu která díky svým vlastnostem zabraňuje smýkání.Pokud by byla pneu tvrdá povrch kluzký,tak by se vidělo jak funguje rovnovážný stav.Držkou po zemi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro okruhové střelce - čidlo náklonu motocyklu

5.10.2021 v 18:58 | Nahoru | #2
Beemwee> dokud neletis drzkou na zem, tak to ze neletis drzkou na zem, zajistuje prave ten rovnovazny stav,.. presneji rovnovaha vektoru odstredive, graviracni, akceleracni a adhezni sily
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist