paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7
2.1.2009 v 00:13
Po dlouhém tápání mezi cestovními endury jednovály a dvouvály jsem došel k tomu že stejně nikdy nebudu s těmito stroji jezdit terén a jsou pro mě v podstatě zbytečné rozhodl jsem se že chci 4vál

momentálně mám vybráno
XJ 600 Diversion (rok 98 a výš) pokud bude méně financí

GSF 600 S Bandit (rok 00 a výš) nebo ZR-7 (99 a výš) pokud bude více financí

jsou vhodné pro pohodlné cestování ve dvou? jdou na to dát tři kufry a ještě aby se tam vešel spolujezdec?
jak je to s motorem? žere olej?
co podvozek? spíš měkčí pohodlný?
jaká je spotřeba?

jel jsem na GSX 600 F a také na GSX 750
líbil se mi u nich tah motoru a moc se mi nelíbila váha (jsem zvyklý na lehkou dvacku) je Bandit podobný???

EDIT: změnil jsem nadpis abych nemusel zakládat nové téma zajímají mě rozdíly mezi Banditem a ZR-7... co byste brali radši???

dík za rady

Naposledy editováno 11.01.2009 11:42:20

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

2.1.2009 v 12:19 | Nahoru | #1
bych řekl, že i starší b6 je technicky dál než xj6...ale to je tvá volba

cestování ve dvou ano
kufry a spolujezdec ano
olej při normální jízdě ne, když ho držíš furt přes 10, pak ano
podvozek měkký, nechal jsem si upravovat přední vidle (nejdřív podložky a hustší olej, pak podložky ven a dvoje pružiny proti sobě...abych nemusel kupovat progresivní pružiny), na cestování ok, při svižné jízdě (když jsem se na okreskách snažil stíhat litry) strašně měkký
spotřeba při klidné jízdě 6, při svižné 9 (polokapoty o půllitr míň a od 00 o další půllitr)
B6 byl o trochu lehčí než GSX-F, zavírání řídítek jsem nepociťoval (nejel jsi na blbě sjetých gumách, nebo neměly motorky hnutý krk?)

o seškrcení nevím

měl jsem B6 99 (koupeno s cca 8 tkm, prodáno s cca 20) a párkrát se krátce svezl na novějších

(reakce na) Poraďte: Bandit 600 vs ZR-7

2.1.2009 v 14:02 | Nahoru | #2

mariano>bych řekl, že i starší b6 je technicky dál než xj6...ale to je tvá volba

cestování ve dvou ano
kufry a spolujezdec ano
olej při normální jízdě ne, když ho držíš furt přes 10, pak ano
podvozek měkký, nechal jsem si upravovat přední vidle (nejdřív podložky a hustší olej, pak podložky ven a dvoje pružiny proti sobě...abych nemusel kupovat progresivní pružiny), na cestování ok, při svižné jízdě (když jsem se na okreskách snažil stíhat litry) strašně měkký
spotřeba při klidné jízdě 6, při svižné 9 (polokapoty o půllitr míň a od 00 o další půllitr)
B6 byl o trochu lehčí než GSX-F, zavírání řídítek jsem nepociťoval (nejel jsi na blbě sjetých gumách, nebo neměly motorky hnutý krk?)

o seškrcení nevím

měl jsem B6 99 (koupeno s cca 8 tkm, prodáno s cca 20) a párkrát se krátce svezl na novějších


no ono to moje ježdění bylo takový rozpačitý přece jen jsem v zatáčkách jel pomalu a asi na málo plynu to by mohl být ten problém je těžký na tom zatáčet když sem zvyklej na úplně jinej posaz a váhu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist