2 reakcí na tento příspěvek Levna kroska
WenCa>Nojo, tak cpát do fichtla něco většího než je sám fichtl je blbost už od pohledu.... Ten rám ten výkon nedokáže použít, prostě na to není... Jak kontrukčně, tak brzdama... Ale když dáš do silnějšího rámu motor slabší, tak je to bez problému... Leda, že by ten motor byl tak slabý, že by motorku nerozpohyboval.... Ale to bys musel udělat extrém typu rám CRF 450 a motor z pionýra, to je taky hovadina... Takže máš pravdu, když se u toho nepřemýšlí, tak ty přestvby jsou na hovno
ten ram mel upraveny (chtel to mit lehke- proto ram z pionyra) mne se to taky nezdalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levna kroska
WenCa>Nojo, tak cpát do fichtla něco většího než je sám fichtl je blbost už od pohledu.... Ten rám ten výkon nedokáže použít, prostě na to není... Jak kontrukčně, tak brzdama... Ale když dáš do silnějšího rámu motor slabší, tak je to bez problému... Leda, že by ten motor byl tak slabý, že by motorku nerozpohyboval.... Ale to bys musel udělat extrém typu rám CRF 450 a motor z pionýra, to je taky hovadina... Takže máš pravdu, když se u toho nepřemýšlí, tak ty přestvby jsou na hovno
hele co všechno jsi dělal na tý motorce - ČZ 250/471
Jen by mě zajímalo kam ty pěníze šli. 30 tácu je docela balík a ja myslel že na tyhle stroje je všechno za babku...