globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poloha PRI na palivovém kohoutu..?
 
30.12.2008 v 08:36
Zdravim Vám parto, mám takový dotaz , který se Vám možná bude zdár hloupý protože i mě se zdá hloupý ale možná mi někdo poradíí :D Jdemi o to , že mám na palivovém kohoutu polohy tři ON , RES, PRI přesně vim , která k čemu slouží to není problém ale ...
Poloha PRI je zde k tomu aby benzin samovolně při delší odstávce motorky natekl do karburátorů !!! Např. po zimní pauze a šlo lehce nastartovat ale .... jak poznám že už jsou karburátory naplněnýý benzinem ???? Protože start motorky na polohu PRI je zakázán z důvodů možnosti poškození motoru!!!

Hloupý dotaz já víím ale vrtá mi to v hlavě ( je mi jasný že přepnu na polohu PRI čekám čekám pak přepnu na ON a nastartuju , když ne tak to opakuju ... no nic už budu mlčet :D :D :D sorry a cuss

1 reakcí na tento příspěvek Poloha PRI na palivovém kohoutu..?

30.12.2008 v 11:44 | Nahoru | #1
Tyhle kohouty jsou podtlakové - když ho máš na ON, nebo RES, tak se otevře až po nastartování (vytvoření podtlaku v sání). Poloha PRI má otevřeno i bez toho podtlaku (bez nastartování motoru). Pokud máš v pořádku jehlové ventily v kaburátorech, tak můžeš polohu PRI nechat klidně týden a nic se nestane. Pokud nějaký ten ventil netěsní, tak se může stát, že se to přeplaví a motor se naplní benzínem. Ale to by tak musela ta motorka stát opravdu dlouho. Navíc, pokud ten ventil je opravdu špatný, tak se ti to pravděpodobně bude přeplavovat při jízdě, i když bude přepnuto na ON nebo RES. Je to spíš o tom, abys nenechal polohu PRI, když motorku dáváš do garáže.

(reakce na) Poloha PRI na palivovém kohoutu..?

30.12.2008 v 11:55 | Nahoru | #2
No jo, asi bude záležet na konkrétní konstrukci a shodě náhod(závad)..pokud ale všechno funguje, neměl by to bejt problém, ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist