globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..nesmrtelne cestovni enduro
 
18.12.2008 v 03:16
Tak uvazuji, jestli se dneska delaji jeste vubec takove opravdove cestovni endura?
Proste motorka, kterou nalozim a bez srani se servisem najede 10 ci 20 tis. km. Velka nadrz, jednoducha technika, velka vydrz a odolnost..

Africa Twin - ta uz se nevyrabi.. ale tak nejak se to asi blizi mym predstavam..

LC 8 - asi motorka snu akorat na mne hodne vysoka (ale nejel jsem) a zbytecne moc techniky

BMW R 1200 GS - ja ji proste nemam rad, ale koncepce motoru je na cestovani super..

Varadero, V-Strom a jine hnusy nekomentuji..

PS: napada mne akorat nova Tenere..... hm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro

18.12.2008 v 11:48 | Nahoru | #1
Macek NX: Spolehlivost Hondy se u spousty modelů projevuje odcházejícími regulátory dobíjení, což pak člověka nechá dost nepříjemně ve štychu.
Varadero je enduro jen podle názvu, do terénu se nehodí. Vzpomínám si na jeden článek Igora Brezovara, kterak někde v Africe potkal nešťástníka, který na Varaderu trefil předním kolem větší šutrák a vyštípnul kus litého ráfku. Samozřejmě byl rázem nepojízdný. Kdyby to mělo kola se špicemi, jel by dál, akorát by mu to možná trochu házelo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro

18.12.2008 v 13:38 | Nahoru | #2

1100Virago>Macek NX: Spolehlivost Hondy se u spousty modelů projevuje odcházejícími regulátory dobíjení, což pak člověka nechá dost nepříjemně ve štychu.
Varadero je enduro jen podle názvu, do terénu se nehodí. Vzpomínám si na jeden článek Igora Brezovara, kterak někde v Africe potkal nešťástníka, který na Varaderu trefil předním kolem větší šutrák a vyštípnul kus litého ráfku. Samozřejmě byl rázem nepojízdný. Kdyby to mělo kola se špicemi, jel by dál, akorát by mu to možná trochu házelo.



..no tak ten ráfek slepím, nebo nechám hrubě porovnat v jakékoliv dílně (ty jsou všude, kde jezdí cokoliv s motorem=všude), dám do gumy duši a jedu dál...pokud chytneš takovou ránu, že ráfek odděláš úplně na hadry, tak je už asi jedno na čem jsi jel, protože stejně nebudeš pokračovat kvůli zranění...byl jsem u dvou hnutých ráfků-stará XJ900-nepraskl, jen se hnul, V Strom-osobně-"ohrnutý o cca 1cm oboustranně" nepraskl a s duší jsem dojel 9.000km...takže...ono to o těch kolech zas asi tolik není...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist