Proste motorka, kterou nalozim a bez srani se servisem najede 10 ci 20 tis. km. Velka nadrz, jednoducha technika, velka vydrz a odolnost..
Africa Twin - ta uz se nevyrabi.. ale tak nejak se to asi blizi mym predstavam..
LC 8 - asi motorka snu akorat na mne hodne vysoka (ale nejel jsem) a zbytecne moc techniky
BMW R 1200 GS - ja ji proste nemam rad, ale koncepce motoru je na cestovani super..
Varadero, V-Strom a jine hnusy nekomentuji..
PS: napada mne akorat nova Tenere..... hm?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
Macek NX>Šemík> Přesně tak, mám nejradši takový záprdky co nedošáhnou ze sedačky ani na zem ale všechno vědí natuty nejlíp
Jestli je něco hnus tak je to ta jawa.
Mám najeto sice jen 20 tis. ale ještě jsem nic neřešil a řešit nebudu, v názvu má jasně cestovní enduro, a na Nx jsem najel 40 tis a neřešil jsem za celou jeho éru ani jednu věc.
Honda je prostě Honda a NEUDĚLÁŠ NIC...
Na druhou stranu se ani nedivím, že se ptá na spolehlivost jako takovou. Jestli má zkušenostis s Italem nebo Jawou
jj, takovej brácha měl taky Varana, každou chvíli svíčky, elektrika podivná, žralo to víc jak moje Guzza... Ale máš svatou pravdu. Honda je prostě Honda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
ilMedvědGuzzini>
jj, takovej brácha měl taky Varana, každou chvíli svíčky, elektrika podivná, žralo to víc jak moje Guzza... Ale máš svatou pravdu. Honda je prostě Honda.
Tak to buď kecáš, nebo tam dával pěkný shity. Doporučená výměna je kolem 50tis. km. Tak jakýpak každou chvilku?? :\ Při 20 tis, vypadají jak nový. Tomu asi taky odpovídá stav jeho elektriky. Když kupuješ bouračku nebo skládačku, tak s problémy holt musíš počítat
Co se týče spotřeby: tři kufry, tankvak, dva lidi, přes Alpy do Itálie spotřeba i 4,5 na nádrž. Normál 5,5 , v čechám sám, režim sport i pohoda jsem se nikdy nedostal přes 7. Spíš kolem 6, tak mi řekni že to žere jak svině