Téma: Nabídka DNE - Peugeot 306 dTurbo
 
5.12.2008 v 10:02
Ahoj všem,
nemá někdo zájem o toto vozítko:
Peugeot 306 dTurbo
je to sportovní verze s turbodieselovým motorem 69kW, servo, klima(funkční!), výškově nastavitelný volant, sportovní sedačky, u řidiče výškově nastavitelná, originál alu kola 14", centrál s dálkovým ovládáním v klíčku, okna v elektrice, radio. Tedy kromě sedaček v kůži to má plnou výbavu! Rok výroby je 1996, STK 7/09


CENA K JEDNÁNÍ JE 35.000 Kč

pozn: nechal jsem přetěsnit chladič, nyní je demontován. Nemám na to auto čas

Naposledy editováno 05.12.2008 10:03:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka DNE - Peugeot 306 dTurbo

5.12.2008 v 10:43 | Nahoru | #1
Bond_age> Nejsem provokater. Jako provokaci a delani z lidi voly povazuju to, co jsi sem napsal.
1. Neuvedl jsi stav km. I kdybys napsal, ze ho neznas, tak by to bylo aspon nejaka informace.
2. 69kW verze tohoto motoru neexistuje.
3. Blafy o tom, ze se prodavaj kolem 55-60 tis Kč si nech. Stačí se podivat na www.tipcars.com a odfiltrovat si 306 z roku 1996 s naftovym motorem a zjistis, ze 5 dverovy modely (tedy 100x praktictejsi nez ten tvuj 3 dverak) se prodavaj max do 45 tis Kč.
4. moc dobre vis, proc to prodavas. Plni to tak max EURO1, ale spiš ani to ne a tedy jestliže to dneska ma trzni hodnotu nekde kolem 20 tis, po novem roce je hodnota presne takovych aut skoro nulova.

Takze nedelej z lidi voly, prodej to za tech 20 tis, kolik to ma skutecnou hodnotu (a to pocitam, ze to prodas pojizdny s opravenym chladicem, protoze chladic na tohle auto je docela darda)

edit: Nabizis to mimojine i tady, protoze jsi to podle me zkousel udat uz i po bazarech, ale ty maji presne na tyhle auta stop na vykupech z vyse uvedenych duvodu.

Nebo se pletu? :D:D:D

Naposledy editováno 05.12.2008 10:45:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka DNE - Peugeot 306 dTurbo

5.12.2008 v 10:52 | Nahoru | #2

Horneťák>Bond_age> Nejsem provokater. Jako provokaci a delani z lidi voly povazuju to, co jsi sem napsal.
1. Neuvedl jsi stav km. I kdybys napsal, ze ho neznas, tak by to bylo aspon nejaka informace.
2. 69kW verze tohoto motoru neexistuje.
3. Blafy o tom, ze se prodavaj kolem 55-60 tis Kč si nech. Stačí se podivat na www.tipcars.com a odfiltrovat si 306 z roku 1996 s naftovym motorem a zjistis, ze 5 dverovy modely (tedy 100x praktictejsi nez ten tvuj 3 dverak) se prodavaj max do 45 tis Kč.
4. moc dobre vis, proc to prodavas. Plni to tak max EURO1, ale spiš ani to ne a tedy jestliže to dneska ma trzni hodnotu nekde kolem 20 tis, po novem roce je hodnota presne takovych aut skoro nulova.

Takze nedelej z lidi voly, prodej to za tech 20 tis, kolik to ma skutecnou hodnotu (a to pocitam, ze to prodas pojizdny s opravenym chladicem, protoze chladic na tohle auto je docela darda)

edit: Nabizis to mimojine i tady, protoze jsi to podle me zkousel udat uz i po bazarech, ale ty maji presne na tyhle auta stop na vykupech z vyse uvedenych duvodu.

Nebo se pletu? :D:D:D



Kilometrový průběh opravdu neudávám, protože ho nevím. Opsat tupě z tachometru kilometry může kde kdo, ale sám víš, že málo které auto má na tachometru to co má.
Jak vidno, o Peugeotech toho moc nevíš, standardní TD má 66 kW, dTurbo má zvýšený výkon na 69 kW.
Na Tipcars jsem se koukal, ale měl by jsi se podívat i na to, jakou má auto výbavu a v jakém je to auto stavu.
Co se týče Eura, prodávám ho teď, ne po novém roce a jaký to má euro jsem nestudoval, je to TD-čko, ´tak že to hitparáda nebude.
co se týče chladiče, asi neumíš číst, chladič u toho je, je přetěsněn a po tlakové zkoušce se zárukou, jen není v autě namontován. Kdyby jsi někdy chlacič na P306 měnil, věděl by jsi, že spodní hadici co je na bajonet bez zvedáku nenacvakneš.

Další otázky chytrolíne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist