Mám i dobíjecí baterky s kapacitou 2500, ale zdá se mi, že buď mám špatnou nabíječku, nebo špatné baterky, prostě nevydrží o nic víc :\
Viděla jsem nějaké super ultra maxi špica, kus asi za 100Kč, nenabíjecí, s dlouhou životností.
Má to smysl? vydrží mi pár hodin?
Nebo má GPS tak velký odběr, že jsem bez napájení nahraná?
Díky!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte tužkové baterky do GPS
USB kabel mi na motorce vypadává (ne fyzicky, ale stačí to k tomu, aby to nenepájelo). A jiný typ připojení? Co to je? Nic takového jsem tam nenastavovala a při napíchnutí na zapalovač mi GPS jede normálně jako s baterkama od začátku...
Ale dávala jsem ji na přehrání SW, protože prý měl nějaké mouchy. Nevím, nepoznala jsem nic. Krom toho, že na nemožnost napájení přes cigareťák to nemělo žádný vliv :\
Pokud budeš prohledávat nějaké E-shopy, zkus se podívat po alkalických akumulátorech (RAM). Mají jednu výhodu. Normální Nimh jsou 1,2V. Proto některé přístroje, jejich napětí i při ještě dobrém stavu hodnotí jako nízké a hlásí - vybito.Tyto alkáče jsou klasické 1,5V, ale oproti běžným se dají dobíjet, pouze na patřičné nabíječce. Ale nevím jak jsou na tom dnešní výrobky s kapacitou.
baterie
Jinak každopádně bych se prvně snažil zajistit možnost napájení z motorky, protože jinak tě vyjdou baterky dráž než benzín , ale to už jsi asi zkoušela a vzdala. Béža
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte tužkové baterky do GPS
Matess727x a 1100Virago mluví o bateriích označovaných "Ready-to-use" nebo taky eneloop. Jsou speciální konstrukce, která by měla zajistit minimální ztráty samovybíjením. Oproti jiným nabíjecím mají trochu nižší max. kapacitu (max. 2000-2100 mAh) a jsou taky trochu dražší.
V posledním čísle Chipu 12/2008 je testovali:
a závěr testu: za srovnatelnou cenu se vyplatí radši koupit klasické nabíjecí baterie o kapacitě 2700-2800 mAh než tyto o nižší kapacitě