bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poškození motorky GS 500???
26.11.2008 v 22:38
Vím ze tohle už tu bylo,ale zajímalo by mě když budu do GSka pouzívat pres léto V-rasing Power nebo nejakej jinej benzín(nee naftu) kterej má vyšší oktanový číslo než 95 ,tak jestli se neco na motorce upálí,prepáli,podpálí,pripeře nebo pokazí? nerad bych jí zavraždil mám k ní citové pouto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:27 | Nahoru | #31

Paulie24>prackarr> nechápu proč s vodou tak to musí být taky hnus ???


Není to tak sladký a není po ní žízeň.
Mě to tak chutná. Děcka mě ale nadávají.
Takže já si piju svoji polotučnou,a ony pijí plnou verzi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:28 | Nahoru | #32
Tab> to jo nebo taky neumíš radit muj otec zvyklej z 350 když jel na GS tak mi rekl ze to je motorka na hovno prej proto že nejde víc jak 120km tak sjme na nej zustal hledet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:30 | Nahoru | #33
prackarr> to je jak když nekdo to vína lije coca colu to bych mu urazil pracky nee pro to že znicí víno ale proto že znicí chot coca coli na žízen je nejlepší voda nebo teplej mátovej caj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:32 | Nahoru | #34

Paulie24>prackarr> to je jak když nekdo to vína lije coca colu to bych mu urazil pracky nee pro to že znicí víno ale proto že znicí chot coca coli na žízen je nejlepší voda nebo teplej mátovej caj


A nebo kofola 1:1 s vodou nebo sifonem...

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:34 | Nahoru | #35
prackarr> to je ale bublinek víc než v čokoláde orion airo

1 reakcí na tento příspěvek Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:35 | Nahoru | #36
krom sudetské pečeti nejím žádnou čokoládu,takže neznám,ale dovolíš snad,že mi to tak chutná?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:38 | Nahoru | #37
prackarr> hej až si hodle bude nekdo číst tak se porese protože od benzínu prejit k čokoláde to je silný kafe se tady řežu pod stolem smíchy

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:42 | Nahoru | #38
Paulie24> to bejvá v tomhle fóru zvykem

1 reakcí na tento příspěvek Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:46 | Nahoru | #39
No a ja si ted davam vodku se stavou a vodou a de to,ale takhle prsit kofolu to je hnus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

26.11.2008 v 23:54 | Nahoru | #40

ST3>No a ja si ted davam vodku se stavou a vodou a de to,ale takhle prsit kofolu to je hnus


Ale ale,voda se šťávou s vodkou jo,a kofolu s vodou ne? Hm...
Ta kofola je bez vo dy a já ji tám dávám asi,že?

Paulie24 - čokoláda není kafe!
A kafe nepiju!

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 00:00 | Nahoru | #41
prackarr> no ja nevim ja ji sem tak zkazim rumem ci vinem ,ale vodou ee

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 00:05 | Nahoru | #42
Paulie24> myslím, že řadit umím :)

Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 08:30 | Nahoru | #43
Reknu ti to asi tak mas Gso z r. 96 v te dobe este Racing ani nebyl takze lejt to tam je blbost jako kdybych chtel davat do tve motorky iridiove svicky... max. tam dej V-POWER na vycisteni a mozna poznas rozdil a moc ne ale Racing v zadnem pripadne jeslti tam nechces udelat bordel kdyz by jsi tam tohle pravidelne daval...

Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 09:40 | Nahoru | #44
v aute to poznam...jede fakt lip ale kdyz se to nalil do suzuki tak sem byl sklamanej,jelo to daleko hur

1 reakcí na tento příspěvek Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 11:42 | Nahoru | #45
Tak ja nevim, vesměs tu všeci píšou jak je to na prd...ale otec jezdi na fazerovi 6ce,ja na gsku a bracha na YBR 125.Když tam natočíme carrera 100, tak jsme se všeci tři tak nějak shodli, že to trošicku líp jede ve vyšších otáčkách...Tak nevím, to asi bude jak se každému zdá..

1 reakcí na tento příspěvek Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 13:32 | Nahoru | #46
To číslo 95,98 atd vyjadřuje odolnost paliva proti "samozápalu" což znamená že čím vyšší to číslo tím vyšší může být komprese aniž by ti benzín sám vzplanul bez jiskry. Proto je takové palivo pro GS úplně k ničemu má význam do motorů které mají pokud si to dobře pamatuju kompresní poměr vyšší než 1:12,5 nebo dokonce 1:13,5. Pokud ho natankuješ dosáhneš určitě toho že budeš o něco víc chudší a možná dosáhneš vyčištění motoru od nánosu karbonu ve spalovacím prostoru na dříkách ventylů pod kroužkama atd a začne ti to žrat olej. To sou jediné dva efekty které z toho můžeš získat. Jo možná sem ještě zapoměl mohl bys z toho vytěžit že by si to večer řekl kámošům v hospodě jak ti to ted super šlape na ten vípower a oni by ho jezdili tankovat všichni a byli by ste za vipower frajery všichni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 13:51 | Nahoru | #47
Prda1> neví co sleduješ tou poslední větou ,ale jinak dík.

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 14:31 | Nahoru | #48
Spirix> Hloupost... to je jako kdyz si nekdo dá na masinu ladenej vyfuk a neseridi pak motor... taky si myslis ze jede rychleji a houby jede hur ale ječí to tak si mysli neco jineho... V-POWER je dobrej ale vysledky byli znat mozna u Racing ale ten bych do motorky z r. 96 este k tomu GSo rozohdne nedal... asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 17:31 | Nahoru | #49

Paulie24>Prda1> neví co sleduješ tou poslední větou ,ale jinak dík.


Věř mu ,každej si myslí,že když nadupaný káry(vyšší komprese)tak dobře jezdí,tak že mu to taky bude jezdit líp.Joo jezdilo by,jen zvednout kompresní poměr(snížit hlavu),ale na úkor životnosti.Je taky jedno,jestli je to GS z 96,nebo Blackbird ,fyzika platí všude stejně

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 18:37 | Nahoru | #50
sajosa> však já mu věřím to co napsal dává smysl

Poškození motorky GS 500???

27.11.2008 v 21:37 | Nahoru | #51
Tak teď jsem věnoval docela dost času tomu, abych si pozorně přečetl ty názory na palivo jak tu na ně byl okaz na první straně a klobouk dolů před tím kořeněm z Mostu "Yper" Ten teda asi ví o čem mluví, jinak kdo to četl pozorně, tak už asi taky zná odpověď na stále diskutovanou otázku jestli na zimu plnou nádrž nebo ne.

3 reakcí na tento příspěvek Poškození motorky GS 500???

29.11.2008 v 21:21 | Nahoru | #52
víte co vůbec znamená to kouzelné dvousloví ,,oktanové číslo,,? to brání detonačnímu spalování (neboli brání samovznícení směsi při kompresi) čím vyšší číslo tím lepší. takže motor se tím určite nazničí a výkon to zvíší tak že to nikdo nepozna, tzn že vůbec:))

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

29.11.2008 v 22:30 | Nahoru | #53
Já tankuju Shell V-Power, zapisuju ujeté kilometry a spotřebu. V případě, že natankuju normální benzín (Benzina Natural 95 a ÖMV Natural 95), mi stoupá spotřeba o cca litr na 100 km.
V prvopočátku jsem tankoval V-Power s tím, že jsem čekal vyšší výkon a čištění palivové soustavy. Teď jej tankuju, z důvodu nižší spotřeby a samozřejmě kvůli tomu, že se uvnitř motor blejská jak psí kulky

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

29.11.2008 v 22:35 | Nahoru | #54

pepafisch>víte co vůbec znamená to kouzelné dvousloví ,,oktanové číslo,,? to brání detonačnímu spalování (neboli brání samovznícení směsi při kompresi) čím vyšší číslo tím lepší. takže motor se tím určite nazničí a výkon to zvíší tak že to nikdo nepozna, tzn že vůbec:))



konečně někdo kdo o tom má aspon trochu páru
Ono totiž spousta lidí si myslí, že "čím víc oktanů vole tím víc koní pyčo"

1 reakcí na tento příspěvek Poškození motorky GS 500???

29.11.2008 v 22:57 | Nahoru | #55
Jaroleks> Ty u toho CB sundavas hlavy ze vis jak je motor cistej? Ja mam na pistu minimalne milimetr karbonu a nezmeni na tom nic ikdybych do stary Hondy lil cokoliv.
Jinak mezi benzinem od Pap oilu a benzinem od Shellu poznam dost vyraznej rozdil u kterykoliv svy motorky a to se oba benziny jmenuji N95. Zelvipaur jsem zkusil a nepoznal rozdil od N95 stejne znacky. Mimochodem i na ukrajinsky 80-oktanovy benzin mi to jelo lip nez na N95 od zmineneho Pap Oilu.

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

30.11.2008 v 09:55 | Nahoru | #56
Deadman> Ta čistota byla myšlena v nadsázce V-Power tankuju, protože s ním mám dlouhodobě nižší spotřebu

(reakce na) Poškození motorky GS 500???

30.11.2008 v 10:26 | Nahoru | #57
pepafisch> A ty jsi zase chytrej... takze do motorky z r. 96 budes davat Racing jo??? ze je lepsi oktanove cislo... a zkurvis motor woe... v tu dobu zadny racing nebyl takze na to ten motor nebyl prizpusobneje... takze tam nema co delat.... asi tak... chytrolíne... POWER klidne ale Racing uz v zadny pripade...

1 reakcí na tento příspěvek Poškození motorky GS 500???

30.11.2008 v 12:20 | Nahoru | #58
Jak už tu bylo výše zmíněno, benzín s vyším oktanovým číslem má lepší schopnost odolávat detonačnímu hoření při kompresi a proto je vhodný pro motory s velkým kompresním poměrem, konkrétně pro tvoje GS je to zbytečnost, ba naopak by to mohlo v horším případě motoru uškodit protože benzín s vyším oktanovým číslem má delší dobu hoření a tudíž když ho naliješ do motoru kterej je nastavenej na N95 tak benzin s vyším oktanovým může dohořívat až ve výfuku a hrozí podpálení výfukových ventilů. Proto mají třeba motocykli BMW "snímač klepání" který pozná zda dochází k detonačnímu hoření či ne a podle toho upraví předstih zážehu směsy aby nedocházelo k detonačnímu hoření ale ani k dohořívání benzinu ve výfuku, proto se BMW které jak jsem četl má předepsaný N98 nic nestane když do něj nalijete N95. Jelikož ty na GS tuto vymoženost nemáš tak bych ti nedoporučoval používat jiný benzín než předepsaný. K tý spotřebě při používání V-power že je nižší bych měl námitku, na jaře na srazu kde byl pan Halbich jsme se ho ptali na rozdíli benzínú např. toho V-power a jiných "extra" benzínú, říkal nám že testovali V-power jak benzín tak naftu (samo že v autech) a říkal že je to pouze reklamní trik od Shellky, naopak nejlepší benzíny mají podle něj a co má odzkoušené OMW. Toť asi vše co jsem chtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

30.11.2008 v 14:48 | Nahoru | #59
Honzek> Ja bych rekl ze nejlepsi benzin ma Benzina Naturala 95

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškození motorky GS 500???

30.11.2008 v 15:36 | Nahoru | #60
SensationBlaack> Nevím, zkušenosti s dlouhodobým používáním rúzných benzínů nemám ptz tankuji kde zrovna potřebuju i když je pravda že když to jde tak beru u OMW. A výkonový rozdíl jsem taky nepocítil ať jsem bral N95 nebo N98 a výš, Výkon je v tomto případě neznatelnej, podle mě záleží spíše na kvalitě benzínu než na tom jestli je to N95 nebo N98.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist