Jak už tu bylo výše zmíněno, benzín s vyším oktanovým číslem má lepší schopnost odolávat detonačnímu hoření při kompresi a proto je vhodný pro motory s velkým kompresním poměrem, konkrétně pro tvoje GS je to zbytečnost, ba naopak by to mohlo v horším případě motoru uškodit protože benzín s vyším oktanovým číslem má delší dobu hoření a tudíž když ho naliješ do motoru kterej je nastavenej na N95 tak benzin s vyším oktanovým může dohořívat až ve výfuku a hrozí podpálení výfukových ventilů. Proto mají třeba motocykli BMW "snímač klepání" který pozná zda dochází k detonačnímu hoření či ne a podle toho upraví předstih zážehu směsy aby nedocházelo k detonačnímu hoření ale ani k dohořívání benzinu ve výfuku, proto se BMW které jak jsem četl má předepsaný N98 nic nestane když do něj nalijete N95. Jelikož ty na GS tuto vymoženost nemáš tak bych ti nedoporučoval používat jiný benzín než předepsaný. K tý spotřebě při používání V-power že je nižší bych měl námitku, na jaře na srazu kde byl pan Halbich jsme se ho ptali na rozdíli benzínú např. toho V-power a jiných "extra" benzínú, říkal nám že testovali V-power jak benzín tak naftu (samo že v autech) a říkal že je to pouze reklamní trik od Shellky, naopak nejlepší benzíny mají podle něj a co má odzkoušené OMW. Toť asi vše co jsem chtěl