2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte SP1-2 nebo 996???????????????????????????
PetrKiller1983>Tak sem na to koukal Dělala se i 996 SPS ale co sem koukal tak to je v podstatě vrcho kterej byl seště nad 996 R
jj, SPS je top top top top co může být. Místní odborník na téma Duc Duc je Ducatista
ilMedvědGuzzini>PetrKiller1983>Tak sem na to koukal Dělala se i 996 SPS ale co sem koukal tak to je v podstatě vrcho kterej byl seště nad 996 R
jj, SPS je top top top top co může být. Místní odborník na téma Duc Duc je Ducatista
Já vim už mě napadlo mu napsat. Takže 996 SPS si škrtnem ze seznamu žéééé
ilMedvědGuzzini>PetrKiller1983>Tak sem na to koukal Dělala se i 996 SPS ale co sem koukal tak to je v podstatě vrcho kterej byl seště nad 996 R
jj, SPS je top top top top co může být. Místní odborník na téma Duc Duc je Ducatista
ooo děkuji děkuji
Takže: do roku 1997 byla tím nejlepším 916 SP. V roce 1998 byla 916 SPS (sport production special), která už měla motor 996 ccm. Od roku 99 se standardně dělala 996, tím nejlepším byla opět 996 SPS, stejně tak rok 2000. V roce 2001 přišla změna, protože Ducati vyvinula motor 998ccm testastretta a dala jej do 996 R. Proto v roce 2001 vypustila mezi lidi 996 S, která ale měla 94 kW motor z předchozího modelu 996 SPS. Od roku 2002 už jsou nastálo 3 varianty, 998 biposto, 998 S (motor 996R 2001) a 998 R. V roce 2003 se už jen doprodávaly zásoby 998-ček, protože byla venku série 749-999, ale 998 byla ještě v edici Matrix a 998 SFE (eSko Final Edition).
Samozřejmě bylo mezi tím i pár limitovaných edic, jako 998 S Bayliss, 996 SPS Pista-150 ks viz moje přestavěná potvůrka , 916 Senna atd., ale to jsou téměř nesehnatelné exempláře...).
K servisu, myslím že ten je dražší u řady 748/916/996, protože starý jak já mu říkám Desmoquattro trpělo daleko víc na vahadla. V mém případě u 996 ve 20 tis km výměna 2 ks, u 748R v 10 tis km výměna 1 ks a minulý týden ve 20 tis. km opět výměna 1 ks. Co jsem slyšel u Testastretty je vydírající se tvrdochrom naprostou výjimkou. Navíc by servis Testastretty mohl být o chlup levnější, protože u Testastretty je dobrý přístup k vahadlům, u 996 musí hlavy dolů... :\
Servis se NESMÍ zanedbávat, provoz opravdu je drahý, děla to již zmiňovaných cca 16000 Kč (od 13 do 20 tis Kč), ale ne za rok, ale za servis, tzn. 10 tis. km.
Výhodou Ducati je její charizma a nádherný zvuk, mínusem určitě vyšší poruchovost než u SP1/2. Dále ke spotřebě, já jezdím pouze na Buchlově (95%), zbytek na okruhu a chlastá mi okolo 8,5L, jezdím myslím vcelku svižně , 748 bere tak o 0,5-1 L míň, takže podle toho co jsem slyšel to bude tak o 2 L mín než SP1/2 za stejných podmínek, ale to je pouze moje domněnka.
Ještě dodatek, u starýho Desmoquattra je výhodou, že při výměně svodů a výfuků se koupí pouze konkrétní Eprom za cca 1900 Kč a je to, u Testastretty se mění řídící jednotka, tzn. pokud člověk koupí někde z inzerátu výfuky bez jednotky, tak z těch výfuků zdaleka nedostane jejich potenciál. U menší 748 se dokonce laďáky může křivka i výkon zhoršit, tam je správný čip nutností!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTR bila Honda VTR 1000 SP1 | allexx | 2 | 29.8.2023 v 10:05 babynek |
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Stržené nastavování přední vidlice... Honda VTR 1000 SP1 | Wanislav | 12 | 8.9.2022 v 18:02 Wanislav |
Sensor assy speed, k cemu slouzi Honda VTR 1000 SP1 | gerrik | 27 | 10.4.2022 v 22:03 gerrik |