3 reakcí na tento příspěvek Jaké jsou výhody 2 vs 4 vál?
Zase 4 válec táhne střed-vysoký, plus víc papá?
Takže pro toho kdo chce akceleraci a nejezdí jak hovado (sorry za výraz) je tu 2 vál (což bych byl já. Stačí mi maximálka tak 150- 170)
A ten kdo má rád rychlou jízdu "na doraz" sáhne po 4 válu?
Naposledy editováno 22.11.2008 11:34:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké jsou výhody 2 vs 4 vál?
Lukyn01>Takže 2 válce poskytuje lepší akceleraci proti 4 válci, ale ve vysokých otáčkách už tolik nestíhá...
TO s tou akceleraci neni pravda, je to mytus. Okamzite zrychleni motocyklu je dano okamzitym silovym, resp. momentovym pusobenim...ktere je dane jednak momentem motoru a pak take prevodovanim. Dnesni 4 valce maji kroutici moment motoru velmi dobry, viz prubehy a navic mohou byt prevodovany (mysleno celkovy prevod) mnohem lepe diky vetsimu rozsahu otacek.
Jestli bude jedna motorka zrychlovat vice (cti: bude rychlejsi) nez druha zavisi jen na integralu momentu dodavaneho na kolo v prubehu sledovaneho casoveho intervalu. To ovlivnuji faktory viz vyse a navic strategie a kvalita razeni. Rozhodne neplati ze 2V poskytuje lepsi akceleraci. To neni pravda.
Naposledy editováno 22.11.2008 11:43:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké jsou výhody 2 vs 4 vál?
Lukyn01>Takže 2 válce poskytuje lepší akceleraci proti 4 válci, ale ve vysokých otáčkách už tolik nestíhá..
Zase 4 válec táhne střed-vysoký, plus víc papá?
Takže pro toho kdo chce akceleraci a nejezdí jak hovado (sorry za výraz) je tu 2 vál (což bych byl já. Stačí mi maximálka tak 150- 170)
A ten kdo má rád rychlou jízdu "na doraz" sáhne po 4 válu?
To YBR je pro tebe fakt odpovídající,bez urážky