Téma: Kdo jezdi ve Fabii ??
 
9.11.2008 v 14:36
Potreboval bych par veci .

1) Nejake fotky Fabky na 18" kolech ( nejlepe 17" vs 18" foto )

2) Kde sehnat nejake spolehlive parkovacky v jine barve nez org. ( a aby nevyhoreli za tyden ).

3) Fotky a podrobny popis instalace InterColleru ( +200 hp ) na RS.

4) Jde zavest teplomer oleje ?

1 reakcí na tento příspěvek Kdo jezdi ve Fabii ??

11.11.2008 v 19:34 | Nahoru | #1
vim o 240hp fabce akorad v benzinu(1.8T) a v nafte cajdova ma podle posledniho mereni kolem 180hp (na motoru)... s vic fabkama nemam zkusenosti, u tehle sem pomahal stavet moror a ladit ecu..
tvejch 124kw nejde spatne, a myslim ze je to tak strop pro zachovani relativni zivotnosti vsech komponentu.

na 210hp bys musel pretacet turbo zhruba o 40-60t rpm (nevim jaky ma turbo .ar) a jeho zivotnost by se rapidne snizila na nekolik stovek km..

Jedinou vyhodou toho PD motoru jsou pisty, ktery jsou od vyroby kovany zbytek stoji za pi*u

ad.kola
pouzij treba 17" ale snaz se dostat na co nejnizsi vahu kola, napr. kolem 5kg/kolo, pak ten rozdil neni tak razantni na zpomaleni/zrychleni...
pokud by ti slo u funkcnost testovani pretizeni, skipad apod. zalezitosti bych videl jako nutnost, stejne tak jako nastaveni podvozku a nekolik hodin testovani (zadny jen PnP pruziny&tlumice)

Naposledy editováno 11.11.2008 19:35:54

(reakce na) Kdo jezdi ve Fabii ??

12.11.2008 v 08:54 | Nahoru | #2

Lobo>vim o 240hp fabce akorad v benzinu(1.8T) a v nafte cajdova ma podle posledniho mereni kolem 180hp (na motoru)... s vic fabkama nemam zkusenosti, u tehle sem pomahal stavet moror a ladit ecu..
tvejch 124kw nejde spatne, a myslim ze je to tak strop pro zachovani relativni zivotnosti vsech komponentu.

na 210hp bys musel pretacet turbo zhruba o 40-60t rpm (nevim jaky ma turbo .ar) a jeho zivotnost by se rapidne snizila na nekolik stovek km..

Jedinou vyhodou toho PD motoru jsou pisty, ktery jsou od vyroby kovany zbytek stoji za pi*u

ad.kola
pouzij treba 17" ale snaz se dostat na co nejnizsi vahu kola, napr. kolem 5kg/kolo, pak ten rozdil neni tak razantni na zpomaleni/zrychleni...
pokud by ti slo u funkcnost testovani pretizeni, skipad apod. zalezitosti bych videl jako nutnost, stejne tak jako nastaveni podvozku a nekolik hodin testovani (zadny jen PnP pruziny&tlumice)



Tak benzin je neco jineho, to byl veril. Kazdopadne jsem myslel, ze ta cajdova ma spise tech 210Hp ( aji to uvadi - http://www.turbodevils.cz/clenove/cajda.php ). A dle toho jak mu to kouri...turbo ma jine, tech uprav tam je dost...kazdopadne jak jsem rekl ten dym je brutalni. Musi to prece jit i bez toho ne?( treba zde: http://news.auto.cz...0-165-kw-450-nm.html ano je to sice trosku jiny motor, ale objem je stejny a pochybuju ze to tak dymi. )

Tech mych ( cimbu ) 124Kw je dostacujicich, presne jak pises...dle me to bere ohled i na zivotnost motoru. Ani to tolik necoudi nic. A spotreba je taky v pohode. Chtel jsem jen ciste vedet jake jsou dalsi moznosti a jak se to podepise na zivotnost, urcite bych nestal o to, aby za mnou byl podobny cerny oblak...za cenu nejakych 40hp.

A co se tyce tech kol tak jsem uvazoval stejne, tzn. prichazi v uvahu: OZ racing, BBS, Momo. Ty by dle me meli byt ok. No podvozek uz tam mam kompletni od Koni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist