globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vetřelci...
Protože počasí stále ještě tak nějak ujde, nechali jsme si dnes odpoledne, díky motomg, s vfjr vetřít do přízně bratry Intrudery. A jaké to bylo? Tak malý M800 opravdu ten správný týpek na kochací brouzdání krajinou. Překvapivě snadno ovladatelný a jeli potřeba dovede ukázat zuby (samozřejmě v rozměru 53 koní a 69 ňůtnů). Big brother M1800 to je jiná káva. Jako by ani nebyl ze stejné rodiny. Aktivní posez (v rámci kategorie), trochu vzdorovité ovládání, zuby ukazuje stále a to s medvědí silou (125 koní, 160 ňůtnů). I když kategorie "čopr-krujzr" není zrovna můj šálek čaje byla to dnes určitě zajímavá zkušenost. Myslím že M1800 Vaška-vfjr docela chytil, třeba to tu ještě rozvede.

[url=

Naposledy editováno 24.10.2008 22:41:06

1 reakcí na tento příspěvek Vetřelci...

24.10.2008 v 22:34 | Nahoru | #1
Jojo.Intruder 1800 se mi moc líbil.I přes 240mm širokou zadní gumu se s ním hodně dobře zatáčelo.škoda jen,že převodovka je malinko humpolácká,neřku-li americká.Ale na to se dá zvyknout.Jinak PARÁDA MG...diky moc

Naposledy editováno 25.10.2008 00:24:35

(reakce na) Vetřelci...

24.10.2008 v 23:42 | Nahoru | #2
Nic ve zlém, ale Intrudery jsou VS1400/800/750. Tyhle tlusté jebky tomu jen kazí jméno, měli to u Suzuki poctivě nazvat nějak jinak.
(nehaním motorky, haním zavádějící názvy)

2 reakcí na tento příspěvek Vetřelci...

25.10.2008 v 09:00 | Nahoru | #3
1100Virago: souhlas. Starej intruder měl krásně lehkou stavbu s dominujícím velkým motorem (zejména to čtrnáctikilo), tyhle lokomotivy jsou něco úplně jinýho.

Ale jiná věc: zajímalo by mě, jak výrobce dokáže z tak obrovskejch motorů, jako jsou tyhle v těch cruiserech, dostat tak prťavej výkon. Když to porovnám s jinejma motkama, tak prostě zbytečně moc železa a "hovno z toho".

A na závěr: všimli jste si, že pěknýho klasickýho čopra už žádná fabrika nevyrábí?

Naposledy editováno 25.10.2008 09:02:42

(reakce na) Vetřelci...

25.10.2008 v 11:06 | Nahoru | #4
CharlieV: Zjednodušeně se dá říct, že výkon=maximálka, krouťák=zrychlení. Výkon je u takových strojů k ničemu, stejně se ve vysokých rychlostech nedají uřídit. Navíc je výkon součinem krouťáku a otáček a vhledem k tomu, že jsou to všechno nízkoobrátkové stroje, tak ta čísla samozřejmě nepůjdou příliš vysoko.
A na závěr: Intrák čtrnáctka se vyrábí pořád, lehce modifikovaná a s názvem Boulevard. Ale v Evropě se neprodává

(reakce na) Vetřelci...

25.10.2008 v 11:17 | Nahoru | #5

CharlieV>1100Virago: souhlas. Starej intruder měl krásně lehkou stavbu s dominujícím velkým motorem (zejména to čtrnáctikilo), tyhle lokomotivy jsou něco úplně jinýho.

Ale jiná věc: zajímalo by mě, jak výrobce dokáže z tak obrovskejch motorů, jako jsou tyhle v těch cruiserech, dostat tak prťavej výkon. Když to porovnám s jinejma motkama, tak prostě zbytečně moc železa a "hovno z toho".

A na závěr: všimli jste si, že pěknýho klasickýho čopra už žádná fabrika nevyrábí?


Prtavej vykon??? Neni to motorka na strelbu, kdyby chteli, dostanou z toho daleko vic a ten kroutak??? Ja mam 125Nm a docela tahne, tech 160Nm, to musi bejt parada!

1 reakcí na tento příspěvek Vetřelci...

25.10.2008 v 12:02 | Nahoru | #6
Prťavej vzhledem k objemu, nikoliv k motorce. Už ta Čtrnáctka byla těžká a to osmnáctikilo... darmo mluvit.

1100Virago: fíha, tak oni chudáka introše přejmenovali? Mor na ně!

(reakce na) Vetřelci...

9.11.2008 v 14:56 | Nahoru | #7
CharlieV> Víš v čem je ten problém.Ty klasické jak ríkáte čopry jsou pěkné to jo ,ale když je máš vedle sebe a projedeš se na malém čopru a pak přesedneš na 1800 která se myslím dost povedla i když je vzhled prostě jiný(a prpto ho lidi buď mají rádi nebo ne)Ale pocit z jízdy je nenahraditelný.Když mužeš jezdit na pořádné mašině,tak zpět už nikdy nepudeš.Svou stavbou by ti to pak připadalo jak kdyby jsi jel na kole.A navíc když jsi trochu větší okolo dvou metru a sto kilo,tak je to prpstě a jednoduše lepší volby mít 1800

1 reakcí na tento příspěvek Vetřelci...

13.1.2009 v 21:18 | Nahoru | #8
Jako majitel týhle motorky zastávám tenhle názor:

Jak vypadá klasickej chopper je 1) dost subjektivní záležitost a 2) v ohledu na tuhle motorku dost irelevantní. Vkus je taky dost subjektivní záležitost, takže nekamenujte mě, mně se klasickej chopper nelíbí. Co se mi líbí je mohutná, poměrně nízká stavba (jako má Intruder), omotaná kolem výkonnýho motoru. Plus - to není chopper, to je cruiser. Powercruiser. Tyhle atributy Intruder ale každopádně má, a proto mi stál za to volit radši tuhle mašinu než mýho bývalýho supersporta - uznávám, že se starýma Intruderama tahle motorka nic moc společnýho nemá, ale na druhou stranu si nedovedu představit, že by Suzuki kvůli původně jednomu modelu (to, že už je teď patnáctka v kopii většího modelu nechme stranou) zakládala novou řadu "cruiser only"...

Suzuki udělala výbornou práci v několika ohledech:
1) skvělý motor
2) nepochopitelně vstřícný a ovladatelný podvozek
3) podle mě nadčasový design
4) výborné brzdy
5) absolutně se strefila do momentálního vkusu trhu, a i to se počítá...

A ohledně těch názvů (ad Virago1100): Intruder nebo Boulevard je v současnosti jedno a to samý - jen Amerika má Boulevard (naše osmnáctka Intruder = M109R Boulevard v U.S. navrch podle kubických palců) a zbytek světa (plus mínus) má Intrudery...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vetřelci...

15.1.2009 v 21:53 | Nahoru | #9

mattYZF1000R>Jako majitel týhle motorky zastávám tenhle názor:...

Suzuki udělala výbornou práci v několika ohledech:
1) skvělý motor
2) nepochopitelně vstřícný a ovladatelný podvozek
3) podle mě nadčasový design
4) výborné brzdy
5) absolutně se strefila do momentálního vkusu trhu, a i to se počítá...



komentář:
1) dnes běžná věc u moto z Japan nebo EU
2) nic moc, zas taková paráda to není
4) viz 1)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vetřelci...

18.1.2009 v 12:12 | Nahoru | #10
Váňa> 1) zas tak utírat jsi mě nemusel
2) běžná věc sice možná, ale z mých vlastních motorek (Jawa Mustang / 1971, Jawa 350-640 / 1998, Yamaha XJ600S Diversion / 2000, Yamaha YZF1000R Thunderace / 2000, Suzuki M1800R Intruder / 2008) je nejlepší a zase tak o ničem to asi nebude, když v krouťáku dá cokoliv na silnici...
3) na tu váhu je to perfektní
4) ty jezdíš na tdm, já beru intrudera - je evidentní, že máme dost jinej vkus

serwuß :D

Vetřelci...

23.1.2009 v 23:15 | Nahoru | #11
PO PĚTI LETECH NA SHADOW 750 99´ JSEM SI POŘÍDIL INTROŠE M800Z MODEL 2009.I KDYŽ SHADOW BYLA MILÁČEK TAK CO SE TÝČE BRZD A OVLADATELNOSTI MÁ INTROŠ NAVRCH.INTROŠ MÁ TVRDŠÍ POSEZ,ALE ZVLÁDÁ I SVIŽNĚJŠÍ JÍZDU.ZATÍM JSEM SPOKOJEN I KDYŽ Z VÝFUKŮ NENÍ NIC SLYŠET.

(reakce na) Vetřelci...

29.5.2009 v 09:51 | Nahoru | #12

mattM1800R>Váňa> 1) zas tak utírat jsi mě nemusel
2) běžná věc sice možná, ale z mých vlastních motorek (Jawa Mustang / 1971, Jawa 350-640 / 1998, Yamaha XJ600S Diversion / 2000, Yamaha YZF1000R Thunderace / 2000, Suzuki M1800R Intruder / 2008) je nejlepší a zase tak o ničem to asi nebude, když v krouťáku dá cokoliv na silnici...
3) na tu váhu je to perfektní
4) ty jezdíš na tdm, já beru intrudera - je evidentní, že máme dost jinej vkus

serwuß :D



A hlavně srovnávat Intráče třeba s TDM, nebo dokonce s Ninjou ??? To sanad neee...
Když už chcete hodnotit M1800R tak kujva se strojem stejné, nebo podobné kategorie...
Matte, neřeš... Hlavně, že jsme spokojený my, majitelé Intráčů...

Vetřelci...

29.5.2009 v 10:29 | Nahoru | #13
Vždyť je to všechno o vkusu
Někomu se líbí M1800, někomu (třeba mě) zase ne..
Majitelé M1800 asi zase vrtí hlavou, jak jsem mohl propadnout špatně krotitelné vlnící se bestii XV1600 vždyť život je hezkej tím, že jsme každej jinej.

JUST CRUISIN´

..protože to je to, oč tu jde.

1 reakcí na tento příspěvek Vetřelci...

12.8.2009 v 13:25 | Nahoru | #14
M1800 ze všech motorek na kterých jsem měla tu čest se povozit tahle bezkonkurenčně vedla, úžasnej zvuk a bezva jízda, fakt super

(reakce na) Vetřelci...

10.10.2010 v 16:31 | Nahoru | #15
vysokejbatůžek> Jo,mi povídej.Mám ho doma.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder OndrovoMotoStory 13 27.2.2024 v 17:08 1Gabo
M1800R výfukový systém bez Lambda s... Suzuki M1800 IntruderR Andy_Joyful 9 22.9.2023 v 01:50 pkkaca
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder tahgun 15 23.11.2022 v 11:39 Medved
Kryty výfuků Suzuki M1800 IntruderR odboj333 3 25.7.2022 v 19:53 acsss
Sedlo spolujezdce Suzuki M1800 IntruderR, Suzuki M1800 IntruderR2, Suz... vex 0 20.7.2022 v 22:34 vex


TOPlist