globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vetřelci...
Protože počasí stále ještě tak nějak ujde, nechali jsme si dnes odpoledne, díky motomg, s vfjr vetřít do přízně bratry Intrudery. A jaké to bylo? Tak malý M800 opravdu ten správný týpek na kochací brouzdání krajinou. Překvapivě snadno ovladatelný a jeli potřeba dovede ukázat zuby (samozřejmě v rozměru 53 koní a 69 ňůtnů). Big brother M1800 to je jiná káva. Jako by ani nebyl ze stejné rodiny. Aktivní posez (v rámci kategorie), trochu vzdorovité ovládání, zuby ukazuje stále a to s medvědí silou (125 koní, 160 ňůtnů). I když kategorie "čopr-krujzr" není zrovna můj šálek čaje byla to dnes určitě zajímavá zkušenost. Myslím že M1800 Vaška-vfjr docela chytil, třeba to tu ještě rozvede.

[url=

Naposledy editováno 24.10.2008 22:41:06

2 reakcí na tento příspěvek Vetřelci...

25.10.2008 v 09:00 | Nahoru | #1
1100Virago: souhlas. Starej intruder měl krásně lehkou stavbu s dominujícím velkým motorem (zejména to čtrnáctikilo), tyhle lokomotivy jsou něco úplně jinýho.

Ale jiná věc: zajímalo by mě, jak výrobce dokáže z tak obrovskejch motorů, jako jsou tyhle v těch cruiserech, dostat tak prťavej výkon. Když to porovnám s jinejma motkama, tak prostě zbytečně moc železa a "hovno z toho".

A na závěr: všimli jste si, že pěknýho klasickýho čopra už žádná fabrika nevyrábí?

Naposledy editováno 25.10.2008 09:02:42

(reakce na) Vetřelci...

25.10.2008 v 11:06 | Nahoru | #2
CharlieV: Zjednodušeně se dá říct, že výkon=maximálka, krouťák=zrychlení. Výkon je u takových strojů k ničemu, stejně se ve vysokých rychlostech nedají uřídit. Navíc je výkon součinem krouťáku a otáček a vhledem k tomu, že jsou to všechno nízkoobrátkové stroje, tak ta čísla samozřejmě nepůjdou příliš vysoko.
A na závěr: Intrák čtrnáctka se vyrábí pořád, lehce modifikovaná a s názvem Boulevard. Ale v Evropě se neprodává

(reakce na) Vetřelci...

25.10.2008 v 11:17 | Nahoru | #3

CharlieV>1100Virago: souhlas. Starej intruder měl krásně lehkou stavbu s dominujícím velkým motorem (zejména to čtrnáctikilo), tyhle lokomotivy jsou něco úplně jinýho.

Ale jiná věc: zajímalo by mě, jak výrobce dokáže z tak obrovskejch motorů, jako jsou tyhle v těch cruiserech, dostat tak prťavej výkon. Když to porovnám s jinejma motkama, tak prostě zbytečně moc železa a "hovno z toho".

A na závěr: všimli jste si, že pěknýho klasickýho čopra už žádná fabrika nevyrábí?


Prtavej vykon??? Neni to motorka na strelbu, kdyby chteli, dostanou z toho daleko vic a ten kroutak??? Ja mam 125Nm a docela tahne, tech 160Nm, to musi bejt parada!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder OndrovoMotoStory 13 27.2.2024 v 17:08 1Gabo
M1800R výfukový systém bez Lambda s... Suzuki M1800 IntruderR Andy_Joyful 9 22.9.2023 v 01:50 pkkaca
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder tahgun 15 23.11.2022 v 11:39 Medved
Kryty výfuků Suzuki M1800 IntruderR odboj333 3 25.7.2022 v 19:53 acsss
Sedlo spolujezdce Suzuki M1800 IntruderR, Suzuki M1800 IntruderR2, Suz... vex 0 20.7.2022 v 22:34 vex


TOPlist