globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=

Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.1.2016 v 20:10 | Nahoru | #1
Ozzy: ví se jakej je předběžnej zájem o tuhle třídu tříkil ? Mě by to lákalo z podobných důvodů jak tebe...ikdyž silná motorka je úžasná a svým způsobem by mi to chybělo. Vím, že v americe je tahle kategorie docela oblíbená a jezdí se tam plno různých "klubových" šampionátů.

Jen teda pihu to u mě má, KTM RC bude proti konkurenci moc vepředu a budou se zvětšovat rozdíly mezi jezdci, což je zrovna u takový kategorie škoda. Objem motoru má skoro o 100 kubíků větší než třeba Honda...

A rozhodně bych počítal s generálkou motoru po sezoně, podobně jako u dvoutaktu...s tím rozdílem, že ten 4T se bude servisovat mnohdy hůř. Klika, válce, ventily v hlavě, to bude víceméně na výměnu, kdežto u 2T se klika dá líp opravit, udělat výbrus a nechat udělat píst.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.1.2016 v 22:08 | Nahoru | #2

sifondva píše: Ozzy: ví se jakej je předběžnej zájem o tuhle třídu tříkil ? Mě by to lákalo z podobných důvodů jak tebe...ikdyž silná motorka je úžasná a svým způsobem by mi to chybělo. Vím, že v americe je tahle kategorie docela oblíbená a jezdí se tam plno různých "klubových" šampionátů.

Jen teda pihu to u mě má, KTM RC bude proti konkurenci moc vepředu a budou se zvětšovat rozdíly mezi jezdci, což je zrovna u takový kategorie škoda. Objem motoru má skoro o 100 kubíků větší než třeba Honda...

A rozhodně bych počítal s generálkou motoru po sezoně, podobně jako u dvoutaktu...s tím rozdílem, že ten 4T se bude servisovat mnohdy hůř. Klika, válce, ventily v hlavě, to bude víceméně na výměnu, kdežto u 2T se klika dá líp opravit, udělat výbrus a nechat udělat píst.



TEORIE: KTM je 371 jednoval, kawasaki 299 dvouval, yamaha 321 dvouval. Takze motorove "jedno a totez, vykony v serii podobny, a moc vic z toho vydolovat nepujde. Honda je "ten ctvrtej vzadu, ale treba to jeste prehodnoti". KTM si nemyslim ze bude mit navic motorove, spis bych rekl ze podvozkove (verze cup). Ale uprimne proto ji chci, seru na to mit o kone vic nebo min, ale chci poradnej podvozek.

Jaky bude zajem tady nevim. Protoze 95 procent hobby jezdcu si radeji koupi olitanou setsku za pade, nez novy trikilo za 150+. Ale uvidime. Ja to pojal tak ze sestku si na endurance necham, a trikilo budu mit hlavne na trening. Uz jsem se dostal k nabidce rok jetejch RCcek, na cenu novy jeste cekam.

TEORIE2: S motorem .. vzhledem k tomu ze je uplne normalni seriovej silnicni, navic v CUP verzi o 5 koni udusenej (serie 43 koni, CUP verze 38), tak jsem bytostne presvedcenej ze to klidne odjede 3 sezony jen s pravidelnou vymenou oleje. Ale treba sem naivni. Rozhodne nevim o tom ze by se sahalo na motory za sezonu v ADAC cupu. Uvidime, jak rekl slepej. Na sestce potrebuju 2 predni gumy a cca 4-5 zadku za sezonu, verim ze na tomhle pujde ject jeden predek a 2 zadky celou sezonu, prijemny.

Takze si myslim, ze nejvetsi naklady budou opet na pady, ale to uz k tomu tak nejak patri no. Co jsem videl RCcka po nekolika padech, tak mam pocit ze jsou celkem odolny.

Uvidime. Ja jsem cim dal vic rozhodnutej do ni jit.

Uz vim i nejaky casy kolik na tom jedou mladosi na okruzich co znam ;-D

2:36 Brno
2:02 Lausitz
1:48 Sachsenring

Jsem zvedav jak moc dostanu na drzku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 Dnes v 06:46 Gahan37
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35303 Dnes v 01:27 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist