Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=

Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.4.2010 v 13:09 | Nahoru | #1

DavR1>texastornado> Nemyslím si že by Perňa nějak zhvězdovatěl, myslím že i když se to zdá jako super nabídka, může to být ve finále i mínus.
Perňa je výbornej závodník a kejvnul na něco o čem nikdo neví jestli je to vůbec konkurence schopný a jestli si tím třeba neposral sezonu ... dát mu takhle 1000RR , GSXR nebo třeba BMW či zase novou R1, bylo by to určitě jistější sázka na úspěch než tohle .. to je taková nejistá výzva a možné né uplně dobrej krok což ukáže hned začátek sezony.
Navíc motorku má sice zdarma na sezonu, ale případné škody platí ze svého což muže ve finále stát pěknej balík, protože není zvyklej jezdit někde vzadu a z přemíry snahy se může stát cokoliv.
Nicméně věřím že vděčnej je a firmu bude prezentovat jinak a jinde.



Hele Dave, to mi přijde, jakože nevěříš, že KTM je dobrej stroj pro závody! Tak to rozhodně není pravda, jde jen o to, že je natolik exkluzivní a neznámá, že prostě jen nikdo neví, co a jak..
Přišel BigBang a každej byl přesvědčenej, že je to ten jedinej stroj, kterej bude vyhrávat. Ve světě v SBK to bylo dobrý, ale na nižší úrovni už tolik ne. Letos jich už ani v MČR tolik nepojede.
Teď je mánie s BMW, papírově je to super, ale co když je s tím těžký jezdit a má to zase jiný "nedostatky" k vypiplání.

To samý RC8, má potenciál jako každá jiná a jde jen o to, jak se to podaří nastavit a využít ho.
Proto bych nerad vynášel soudy nad posranou sezónou, když se nepovedou první závody. Budu prostě na začátku jako s každou jinou motorkou.. Kdybych nevěřil, že ta motorka je výborná, nešel bych do toho...

Venca:
Zatím je na vše brzy, mrzí mě, že mě bereš jako nevděčníka Nemáme zatím dohodnuté podmínky...nevím tedy ještě o moc víc, než ty. I proto jsem musel tady do poslední chvíle "mlžit". Nakonec to dopadlo a mám radost, ale i ty starosti viz. výše. Mám ji 14dní, zatím tedy řeším takový ty technický důležitosti, abych už mohl jezdit.
Doufám tedy, že budu mít možnost podpořit KTM a ona mě v celé sezóně a bude ještě příležitost zajímavý propagace.
Proto by mě štvalo, kdyby sis zrovna ty myslel, že mi narostl nos nahoru Dělám pro závodění hodně a možná jsem i blázen (vždyť víš, sám si závodil a byl si lepší, než já nebo Boumis ...jen tě odradilo to, že bys měl projezdit "barák"). Myslím, že jsem, a pořád to tak i dělám, jako ryzí amatér a tak to i lidi tady viděj. Poradím, nechám si poradit, podiskutuju a nemyslím si tedy, že bych měl nějaký "hvězdný" manýry a koukal na všechny z patra..

A samozřejmě je A.Vondrák pro mě neskutečnej borec, že do toho takhle šel a snad budu připravenej mu to nějak "vrátit" během sezóny. Je to člověk, z řad zastoupení motorkových značek, co pravděpodobně jako jediný dokáže opravdu podpořit závodění u nás! To je bez diskuze a proto si říkám, že když je snaha na obou stranách, MUSÍ to přece nějak fungovat!
No a neboj, že bych si v jeho "krámě" nevybral nějakej ten strojek! Jsem tam okukoval i tvojí zvířecí "Six Days" EXC 530 a je to nádhera, závidím ti, že ji můžeš prohánět kdykoliv a zvládneš ji.. Mě by to zahodilo
Má tam i spoustu lehce jetých 2009, tak kdybych byl náhodou na podzim bohatý ...

Už jsem to tady někde dával - foto z předání stroje pro Perňase. Vedle mě Aleš, majitel firmy UNIVOK a enduro závodník!

[img]

Naposledy editováno 05.04.2010 13:13:00

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.4.2010 v 13:35 | Nahoru | #2
Perňa_81> upřímně .. jsem moc velkej realista abych tomu věřil , tuhle motorku jsem měl mockrát čest potkat přímo na dráze a to i v nejlepších upravách, ikdyž tyto zrovna neřídil nejlepší pilot, nic méně byl jsem třeba na Pann. na dnech KTM kde se jezdilo jen na těchto motorkách a řekl bych že to možná zase neměli v rukách ti správní piloti nebo jim to prostě zas tak nejelo ... dle časů atd.
Chybí tomu prostě koně ve špici což je známá věc a čím delší rovinka tím hůř pro ně.
Ty tomu musíš věřit a to je v pořádku , přece by si do toho jinak nešel
Ale problém může být i s technikou, málo kdo ti poradí a to co si sebou nevemeš v depu nenajdeš.
Není to jako u biku kterej stojí v každém druhém boxu a mimo dílů je mezi i jezdci spoustu zkušeností se vším.
Co se týče oprav pokud upadne, u KTM ty ceny dílů budou hodně jiný a nejen origo díly ale třeba jen lamináty jsou dražší atd.
Takže pád s takovou motorkou může být finanční smrt .. na to neseženeš nic použité .. vše pouze nové, třeba na R1 se dá sehnat v inzerci absolutně vše za třetinové ceny, které už ani tak Yamaha nemá drahé.
Kolik třeba stojí budíky, kola , kotouče na KTM , a co třeba vidlice, kyvka, podsedlák .. to všechno bejvá kolikrát poškozený po pádu ... u KTM to musí být hrozný rakety ..
Řekl bych několika násobně víc než se dají sehnat třeba na tu R1, tam se pohybujeme v hodně nízkých částkách ...
Já loni upadl na R6 asi 4x a vše jsem byl schopen vypůjčit případně rvnou koupit za levno přímo na místě.
Takže to co se ted zdá výhodné a dobré, může ve finále být pro sezonu smrtící ...
samozřejmě bych to nikomu a Perňovi o to víc nepřál !!

Naposledy editováno 05.04.2010 13:44:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Včera v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist