bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 14:01 | Nahoru | #2821
gorkin. gumy mam pirelli diablo superbike slick 120/70 SC1 a 190/55 SC2 .. to mě taky napadlo když už jsou víc jetý tak jedou v náklonu po větší ploše

Corela91: na dromech sem je viděl .. a docela sem se divil.. protože když jsem ji pustil o 5 mm tak se mi naní jezdilo ohodně líp ... ale tohle se mi zdá moc těch 15 ...

Naposledy editováno 02.01.2011 14:03:20

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 14:15 | Nahoru | #2822
ono je spustit a spustit.. pokud k tomu nemáš doladěnje zbytek motorky může se to chovat 100x jinak.. Jak píše Gorkin stav gum je věc další (SC1 se sjede mnohem rychleji - viz. tvoje foto ze slovače), stejně jako to jak na motorce sedíš a pracuješ..

Naposledy editováno 02.01.2011 14:16:41

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 14:43 | Nahoru | #2823
Corela91: jj to je pravda.. zbytek podvozku mam naladěnej taky .. na mojí váhu ... viz odkaz

Naposledy editováno 02.01.2011 14:46:00

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 15:48 | Nahoru | #2824
podvozek je alchymie, byla a vždycky bude.. jak se říká nikne neni psaný že to máš správně.. resp. že nastavení podvozku odpovídá tvůj jízdní styl a výkony..(čimž nemám nic proti tomum jak to máš naladěný, nebo tomu kdo ti to ladil... ) čim víc toho najezdíš tim blíž budeš tomu porozumět a dokážeš si sám odpovědět na různý otázky.. stačí sedět o pár cm víc vzadu a motorka se chová uplně jinak

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 17:20 | Nahoru | #2825
Corela91: tojo budu muset udělat jiný sedlo.. tohle mi příšerně klouže a pořád jezdim na nádrž ..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 19:33 | Nahoru | #2826

poli46 píše: Dawe02.. ok... nu děje se mi to jen ve vysokejch rychlostech kolem 180 ..

radi5: mam je popuštěný o 5 mm oproti originálu..
některý kluci je maj až o 15mm



Třeba u 2006-ky se nedoporučuje spouštět předek vůbec. Lepší zvednout trošku zadek. Na první pohled je to to samý, ale ve skutečnosti není. Zkoušel jsem 4mm předek dolů a nedalo se na tom jet. 4mm zadek nahoru - a pohoda....

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 20:24 | Nahoru | #2827
radi5: hmmm to je zajímaví... a čim myslíš že to je ? u mě to byl jednoznečně krok kupředu o těch 5 mm .. a na zadku mam pružinu na max

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 21:30 | Nahoru | #2828
poli46> Pozor. Doporučuku nepléci si pružinu na plno a zvednutí zadku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 21:31 | Nahoru | #2829
poli46> Na stránkách píšeš, že foukáš gumy 2,1 a 1,9 za studena. Tyto hodnoty mají být za tepla.
S tím podvozkem je to megaalchimie... Zdá se mi, že čím víc o tom vím, tím míň tomu rozumím Já nemám motorku spuštěnou na vidlích vůbec. Vzadu mám TTX a vesměs základní nastavení preload 100, comprese 10, rebount 10. Předku se raději ani nechytám, protože to nastavil pan Andreani a nechci mu do toho zasahovat navíc pro větší možnost nastavení vidlic (pro mě úplně zbytečné ) se kliká každá vidlice jinak. Například jedno kliknutí na levé vidlici má stejný efekt, jako 8 kliknutí na pravé vidlici..
Kolega montuje dozadu také TTX. Jeho originální zadní centrál je po dvou sezonách již KO.
Spuštěním, zkrátíš stopu, takže motorka funguje líp v pomalých zatáčkách, ale je neklidnější v rychlých a na rovině.
Já bych těch 5 mm spuštění ale stejně nepoznal. Já se spíš přizpůsobuju motorce. Až to bude někdy naopak (jestli vůbec někdy), tak to bude super.
To by člověk musel vědět, jak se motorka chová při např. slabé kompresi vzadu, velké kompresi vzadu, malému odskoku vzadu...atd. tohle všechno znát a umět to pojmenovat, aby z něj mohl být trochu ladič.

Naposledy editováno 02.01.2011 22:22:08

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 21:32 | Nahoru | #2830
poli46> když motorku posouváš v brejlích tak se ti mění úhel řízení (stopa), rozvor, těžiště se posouvá dolů a dopředu, hmotnost se trochu víc přesouvá na přední kolo, je trochu menší páka na kolo.
Když se zvedne zadek tak se mění taky stopa, rozvor, těžiště jde nahoru, a hmotnost se malinko přesune na zadní kolo. Zůstává stejná páka na kolo a pravděpodobně je přední vidlice zatěžovaná trochu jinak než při snižování v brýlích.
Každá motorka je jinak stavěná (dýlka kyvky, úhel řízení, rozvor, těžiště, tlumení) a tak se nedá říct jak která bude reagovat na jako změnu, ale celkově bych řekl že je vždycky lepší hrát si s výškou zadku.
Ne že bych závodil ale taky mám nějaký změny na podvozku tak mě to zajímá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 21:56 | Nahoru | #2831
.Kolda.> Tak nějak to je..... Ale R1 je známá svině, pokud jde o citlivost na popuštění v brýlých - ty bys to u ní poznal na 100%. Já je taky nemám popuštěný....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 22:25 | Nahoru | #2832

radi5 píše: .Kolda.> Tak nějak to je..... Ale R1 je známá svině, pokud jde o citlivost na popuštění v brýlých - ty bys to u ní poznal na 100%. Já je taky nemám popuštěný....

ma pravdu predseda.. Na r1 bys to poznal.. Nevim jak na starsi co ma poly ale na 04 a vejs urcite
Poly>az pojedes na DA tak tam stopro bude halbich tak mu to strc a on ti na to koukne.. X lidi ho sice nemusi ale tohle urcite zvladne

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 22:31 | Nahoru | #2833
radi5> Mít na to někdy ten prostor, čas, stála by ta různá nastavení za vyzkoušení. Ale uklidňuje mě, že třeba i takový Rea z Intermota, který je víc než dobrý pilot, to taky neumí takhle pojmenovat. Prostě přijede a řekne, že motorka nefunguje správně a šlus. Zato Rocolli je prý úplný chirurg a dokáže rozpoznat i nepatrnou změnu geometrie, kliknutí apod. A to je pro tým moc cenné...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.1.2011 v 23:10 | Nahoru | #2834
.Kolda. nu teď v lednu už budu mít vlastní nahřejváky a uvedené tlaky budu dávat za tepla... púvodně sem se bál jezdit na tak měkejch gumách ale časem sem zjistil že to je opravdu lepší je mít s menčim tlakem.... těch 5 mm je šíleně znát.. je ohodně živější a rychlejší v překlápění ... jakoukoli změnu na R1 poznáš ...

Corela91: nu tak tento rok skusim sedět co nejvíc v zadu a tahat zaní víc na výjezdech a uvidim.. kdyžtak pujdu na poradu za halbichem..

jj bylo by supr mít okruh celej den a testovat tam a zkoušet rúzná nastavení... protože dobře nastavenej podvozek je lepší než 10koní navíc...

Jiřina97: jj bohužel mam ale takovej pocit že to u tohohle modelu nejde zvednout zadek.. muselo by se předělat to přepákování jak vněm drží ten tlumič...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.1.2011 v 02:22 | Nahoru | #2835
poli46> Tak pokud je to seriový tlumič, tak to pravděpodobně nejde přímo na tlumiči takže je možnost pouze změni kosti na přepákování za jiné. Ale tam pozor na každý milimetr (pro zvýšení zadku je potřeba kratší kosti) jinak na většině závodních tlumičích, např. zde jmenované TTx to jde nastavit přímo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.1.2011 v 17:01 | Nahoru | #2836
Jiřina97> Anebo podobnýho výsledku dosáhne s podložkou pod horním úchycením centrálu.. Ale jestli si pomůže a jak si netroufám říct.. Snad jen že zvýšením zadku zvedne i světlost motorky, což je u staré R1 víc než žádoucí (je nízká a měkká, stupačka je příliš brzy na zemi..). Naproti tomu popuštěním v brejlích se světlost ještě zmenší.

U KTM mám na to na zadním přepákování lehce přístupný excentr (viz. foto a horní "kyvadlo" k tlumiči) a na změnu to reaguje hodně.. Ještě jsem nenašel lék, jak to nastavit správně! Podotýkám, že na zadní TTX u R1 jsem nesahal vůbec (jel jsem univerzál setup alá Kolda - tedy 10/10). Jen vidlici jsem trochu měnil, aby to líp zatáčelo v Brně anebo zase líp tvrdě brzdilo na okruzích typu Most.. Ale nic dramatickýho nebylo třeba. Z praxe vím, že jde jet na sériové vidlici v Brně stejný čas, jako na přestavbě Ohlins-Zuppin, není to až tolik znát. Jo a dokonce i s o 20PS slabším motorem.. Z toho vyplývá, že nejlepší je dělat tuning jezdce

TTX je nejblbuvzdornější tlumič a funguje výborně.. Měl jsem ho rád

Starší sériové R1 to je fakt nic moc, s 2004 a vejš se to nedá rovnat, ta je podvozkově naopak výborná. Mám jeden fungl nový tlumič z R1 2008 doma, tak ti ho můžu "Poly" půjčit na vyzkoušení.. Ale dýlka a tuhost pružiny v porovnání s R1 2000 je pro mě neznámou..

[img]

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.1.2011 v 17:58 | Nahoru | #2837
[quote=Perňa_81]Jiřina97> Anebo podobnýho výsledku dosáhne s podložkou pod horním úchycením centrálu.. Ale jestli si pomůže a jak si netroufám říct.. Snad jen že zvýšením zadku zvedne i světlost motorky, což je u staré R1 víc než žádoucí (je nízká a měkká, stupačka je příliš brzy na zemi..). Naproti tomu popuštěním v brejlích se světlost ještě zmenší.

U KTM mám na to na zadním přepákování lehce přístupný excentr (viz. foto a horní "kyvadlo" k tlumiči) a na změnu to reaguje hodně.. Ještě jsem nenašel lék, jak to nastavit správně! Podotýkám, že na zadní TTX u R1 jsem nesahal vůbec (jel jsem univerzál setup alá Kolda - tedy 10/10). Jen vidlici jsem trochu měnil, aby to líp zatáčelo v Brně anebo zase líp tvrdě brzdilo na okruzích typu Most.. Ale nic dramatickýho nebylo třeba. Z praxe vím, že jde jet na sériové vidlici v Brně stejný čas, jako na přestavbě Ohlins-Zuppin, není to až tolik znát. Jo a dokonce i s o 20PS slabším motorem.. Z toho vyplývá, že nejlepší je dělat tuning jezdce

TTX je nejblbuvzdornější tlumič a funguje výborně.. Měl jsem ho rád

Starší sériové R1 to je fakt nic moc, s 2004 a vejš se to nedá rovnat, ta je podvozkově naopak výborná. Mám jeden fungl nový tlumič z R1 2008 doma, tak ti ho můžu "Poly" půjčit na vyzkoušení.. Ale dýlka a tuhost pružiny v porovnání s R1 2000 je pro mě neznámou..

[img] přesně jak píšeš. Podložku jsem měl na GSXr než jsem koupil TTX. Podložka byla dostatečna, bo K5,6 má podobný problém jak asi stará R1, je dost nízká. Ale taky je potvora náchylná na délku stopy

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.1.2011 v 18:14 | Nahoru | #2838
Perňa_81: Fakt? bylo supr díky.. a myslíš že tam bude pasovat ? schválně skusim změřit délku a vyfotim ho.. a pošlu foto ...

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.1.2011 v 21:17 | Nahoru | #2839
Zdarec, doufám, že Vám nebudu moc zasahovat do tématu co tu máte... Potřebovala bych poradit nebo se spíš zeptat zda Vy nebo někdo z okruhářu ve Vašem okolí nemá tyhle nahříváky ... dost o nich uvažuji. A recenzí jsem moc nenašla. Ano, vím, že tyrex jsou tyrex, ale tyhle...

Naposledy editováno 03.01.2011 21:18:16

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.1.2011 v 22:03 | Nahoru | #2840
Roccatan> Za tu cenu budeš mít bezproblémový Tyrex se servisem. U Tyrexu ti tam vyšijí, co budeš chtít. I když tohle asi ne...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.1.2011 v 22:25 | Nahoru | #2841
Roccatan> Jak píše Kolda, klidně si takhle vytuň motorku (budeš konkurovat Zebrám z CEC ), ale co se týče nahříváků, tak jsem se několikrát spálil (Biketech, Moto-GP) a proto jen Tyrexy.... I když se mi podařilo ho propálit, tak bez problému opraveno v záruce a jako nový

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 01:57 | Nahoru | #2842
.Kolda.> Je pravda že s technologií TTX jak pro zadní tlumič, tak i u kartridgí se hodně ulehčilo nastavování podvozku. Já osobně vždy vycházím ze základního nastavení a pokud není motorka opravdu neklidná, tak v tréninku do nastavení nehrabu dokud nedám new pneu nebo max pneu do 10 kol. Až mám ok pneu, tak teprv hrabu do nastavení když mi to klouže, vibruje atd.
Je tedy fakt, že nejsu žádnej střelec a proto mi téměř vždy vyhovuje základní nastavení +- jeden klik. Nevím proč, ale v Brně většina střelců málo upravuje podvozek, ale já fakt hodně. Asi tam seru málo plynu. Hold su mrdal :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 02:10 | Nahoru | #2843
Roccatan> K těm nahřívákům i jinejm RACE věcem ti poradím jednu věc. Já se jí řídím už 3-tím rokem a fakt si myslím že sem hodně ušetřil.

Začni používat a kupovat věci co jsou obecně odzkoušené a fungují. Projdi se po depu MČR a koukni co používá špička. A pokud na to máš, tak to kup a pokud ne, tak tam nech sérii. Narovinu nejsme tak bohatí, aby jsme něco testovali, na to sou tu jiní co mají peníze a nemají v rukách nasráno jako my.

Pro ukázku kupuj tyto značky: Ohlins,Dunlop, Brembo, PP Tuning, Tyrex,Akrapovič atd.

Neříkám, že nejsou aspoň u některejch věcí srovnatelný značky, ale já nemám čas ani peníze abych to testoval a pak zjistil, že to stojí za prd a stejně šel koupit tu věc která je sice dražší, ale vím že je top.

Příklad:
Já8 co zkusil třeba DUNLOPY sem nikdy nespadl vinou pneumatik. Vždy sem buď někoho sejmul mou vinou, lehl když začalo prščet a nebo se mi sekla brzda. Prostě DUNLOP pokud jedeš hlavou je strašně čitelnej. Neříkám že na něm nelehneš, ale to ještě na mé úrovni hrubě posere jezdec. Je to hlavně tím, že jedu pomaleji než pneumatika umí a proto mé chyby ustojí.
Na druhou stranu, proč bych testoval nějaký Micheliny když vidím že všem DUNLOP max. funguje jen proto, že je sada o 3. tisíce levnější. Jasně je to dost, ale jedna tlama a když dobře tak 30-50 litrů v háju...na to sou tu jiní, až pojede celá špička Michelin, půjdu a koupím je taky. Já nikomu testovacího vola dělat nebudu a po zemi se taky nechci zbytečně válet!!!

Myslím že z toho je jasné vše.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 12:40 | Nahoru | #2844
Má pravdu ten Oňas určitě tyrex... taky jsem si koupil x levnejch věcí co měli betj na úrovni a už mě to stálo dost peněz.
levné nahřejváky = průser - shořeli mi... teď mám tyrex a paráda.. za 1. topí o dost víc a za 2. na ně mám servis když se něco posere
pak jsem si koupil krátké páčky.. nějaké no name.. byly za hubičku.. řikám si co se dá zkazit na páčce??? hodně.. motorka po 5kolech přestala brzdit, x krát jsem si málem rozbil hubu, proodvzdušňoval jsem litr brzdovky během 3 závodních dnů. páčka byla nepřesná a při tlačení na pístek brzdy ho vyosovala a pumpa pak přisávala vzduch..
Dál řetěz ČZ - vim že jsem ho dřív strašně chválil když jsem ho měl na 929rr ale na R1 mi vydržel 800km a byl vytahanej jak šňůra na prádlo.. už nebylo kam napínat.. Od tý doby mám RK a spokojenost..
v tomhle sportu se šetřit nevyplatí..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 15:45 | Nahoru | #2845
Oňas> Óník, neseeeerrr! Mně se moje RP výfučky na R1 tuze líbily a vydržely dlouho.. Jediný problém - občas lupnula pružinka u motoru a 2x háček na svodu. Ale je to titan, tak se to dá pochopit..
V ostatním máš asi pravdu.. Ikdyž ty pneu - ehm, všichni víme, jak je to s cenou Dunlopů a hlavně s dostupností!!! V tom je politika u Michelinu o dost lepší, možná za to může ne až taková poptávka. Ale jaktože ve španělským mistráku jim Michelin funguje dobře na Moto 2? Jsou rychlejší než Dunlop.. Jenže pro nás amatéry je opravdu "blbuvzdornější" dnešní Dunlop a funguje univerzálně hodně dobře a na všech motorkách.

Máte někdo info, jak to bude letos s dostupností Dunlopů GP/KR a jaké budou směsi a hlavně ceny?
Měl bych doma do placu na prodej 1ks 200/55 D211 GP, pokud někdo chce zkusit. Medium směs.. Já bych nejraděj dával už jen slicky, ať furt nemusím laborovat s převodem kvůli rozdílnýmu profilu zadní gumy..

A jinak k Michelinkám slick - lepší předek jsem snad ještě nejel, opravdu přesná guma a libový ovládání

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 16:53 | Nahoru | #2846
jj ten mišáckej předej je luxusní a na to moje mrdání i zadek TOP

Naposledy editováno 04.01.2011 16:53:55

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 18:22 | Nahoru | #2847
Perňa_81 : tak jsem dneska měřil ten tlimič když je venku z motorky.. délka na středy děr je 300mm jsou skrz ty voka šrouby M10 .. a šíře vok jsou 25mm ....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 19:10 | Nahoru | #2848
Perňa_81> Právě u těch výfuků je to asi skoro jedno, Akrap je pojem a je hezkej, ale srovnatelnejch výfuků bys našel dost.
Ty Dunlopy už je jiná. Možná je v španělským mistráku jezdí, ale kdo ví co je to za pneumatiky. Už v IDM prvních 10 má úplně jiný pneu než všichni ostatní. A co teprv v tom Španělsku...to sou věci který sou z jinýho světa...

Jinak směsi 2011 už sem poptával a zatím nic nezjistil. Dostupný budou jako loni, tzn. na mistráku no problem jinak docela problém. Cena je jasná a trochu se s ní dá pohnout, ale nic zásadního.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:11 | Nahoru | #2849
A o jakých Dunlopech je řeč? O 211GP Racer??Ja ted jel Pirelli Diablo Superbike SC2 a taky super,ale teda jezdim 6ky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.1.2011 v 22:29 | Nahoru | #2850
čihy926> ee racery ne... Řeč je o D211 GP...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35284 Dnes v 22:46 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist