bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.9.2015 v 20:54 | Nahoru | #10141
Biker_xx> Díky moc už i Dominik říkal, že ji moc nedávám příští rok na tom budu muset zamakat a mít trošku víc v p*či.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.9.2015 v 23:13 | Nahoru | #10142
mike.46> díky moc? no a co ty jak jezdis? Jsem čekal kdy tě někde potkám a nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.9.2015 v 23:16 | Nahoru | #10143
aaron-uk> letos 10 dní 5xMost 3xBrno 2xHungaroring. Jinak dřív 2 nebo 3 dny za rok

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.9.2015 v 13:23 | Nahoru | #10144
burak> já letos 2x Brno a 3x SKring... tak že slabota

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.9.2015 v 13:50 | Nahoru | #10145
12 dní? A je to málo? Chlapi dělám asi něco špatně. Já si dám jeden den s Dafit a zaplatím 4000. x12 je 48 000 Kč. To to berete jako rodinou dovolenou nebo jsou někde nějaký normální ceny a já o tom nevím? Já letos dal 2x racetrack a jednou Dafit, takže 3 dny celkem za 12 tis. a mám výčitky jak svina co na to rodinný rozpočet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.9.2015 v 13:53 | Nahoru | #10146
Logrus> já letos
3dny Misano
5dnu Brno
4dny Pannonia
4dny Most

ještě mě čeká SVk ring 2dny a 3 dny cooldown Pannonia

beru to jako dovolenou každý den na dromu, navíc bez rodiny se to jezdí v pohodě ale jsou tu tací co to zvládají se dvěma dětma manželkou co má ještě dražší koníček :)

Naposledy editováno 17.09.2015 13:53:55

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.9.2015 v 14:02 | Nahoru | #10147
Kamikadze-Ace> a ještě u toho lámou motorky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.9.2015 v 16:12 | Nahoru | #10148
Logrus> Motorkaření, tím spíše okruhaření není vůbec levná záležitost. Je to určitě i o prioritách. Jak psal Ace, je to forma dovolené a stojí to jako pořádná dovolená. Je jasný, že s rodinou, domem, 2 auty atp. je situace zase někde jinde. Pak asi při platu plácnu 18 000 brutto opravdu na "koníčky" okruhové typu budget nezbývá.

Já se třeba snažím nejezdit jenom na velký okruhy typu Brno Misano aj., pač tam opravdu pod 4000/den nelze. Ale třeba Slováč, Most nebo Pannonka jsou i kolem 2000/den a člověk se taky vyblbne. Pak hlavně spojovat více dní, pač pokud je okruh dál od baráku, tak náklady na převozu mohou v pohodě být taky 2000 (500 km jedna cesta, známka/mýtné atd.)

Já jsem tento rok dal okruhaření prio 1, tedy celkem:

4 dny SKring
4d. Brno
3d. Pannonka
a snad se mi ještě 3 dny na Pannonce podaří v řijnu

Ale čas jde pak dolů pekelně.

E: Ten češtin

Naposledy editováno 17.09.2015 16:13:14

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.9.2015 v 16:29 | Nahoru | #10149

Elfmen píše: Logrus> Motorkaření, tím spíše okruhaření není vůbec levná záležitost. Je to určitě i o prioritách. Jak psal Ace, je to forma dovolené a stojí to jako pořádná dovolená. Je jasný, že s rodinou, domem, 2 auty atp. je situace zase někde jinde. Pak asi při platu plácnu 18 000 brutto opravdu na "koníčky" okruhové typu budget nezbývá.

Já se třeba snažím nejezdit jenom na velký okruhy typu Brno Misano aj., pač tam opravdu pod 4000/den nelze. Ale třeba Slováč, Most nebo Pannonka jsou i kolem 2000/den a člověk se taky vyblbne. Pak hlavně spojovat více dní, pač pokud je okruh dál od baráku, tak náklady na převozu mohou v pohodě být taky 2000 (500 km jedna cesta, známka/mýtné atd.)

Já jsem tento rok dal okruhaření prio 1, tedy celkem:

4 dny SKring
4d. Brno
3d. Pannonka
a snad se mi ještě 3 dny na Pannonce podaří v řijnu

Ale čas jde pak dolů pekelně.

E: Ten češtin



Most za 2k na den? Tak to mi nezapomen dat vedet

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.9.2015 v 18:19 | Nahoru | #10150
Pro mě to dovolená je jsem svobodný bez dětí, bez dluhů a i s mojí vyplatou pod 20000,- to zvládám, ale člověk se musí uskromnit v jiných věcech někdo to prochlastá a já projezdím

Naposledy editováno 17.09.2015 18:19:58

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.9.2015 v 21:05 | Nahoru | #10151
hm tak ja letos 2 dny Pannonka jako minulý rok :D
Ale 5s dolů mi stačilo ke štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.9.2015 v 00:02 | Nahoru | #10152
Biker_xx> Cau. Sorry - ta brzda na bily Daytone, co ti tam furt prekazela, to jsem byl ja
Ale kdybych se ve druhym kole nelek Vokurky, tak jsem mozna mohl poodjet. No vlastne asi ne
Pekne ti to leti na cilovce - bylo hezky videt, jak jsem mel poslednich 200m pred brzdama uz max. otacky a tobe to furt zrychlovalo.
Popravde receno jsem si zaslouzil spis 5. misto nez 3., ale asi jste se bali mi to tam poslat.
Na svou obhajobu musim zminit, ze v Moste jsem letos byl jen 2 dny.
Dik za video, aspon vidim, kde jsem pomalej

Naposledy editováno 18.09.2015 00:11:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.9.2015 v 00:25 | Nahoru | #10153
Romario74> Zdááár. Tak to prostě je, v některejch pasážích jsi byl o něco pomalejší, v některejch o něco rychlejší a na brzdách prostě o něco lepší. Byl to férovej boj a moc mě bavil. Bednu sis zaloužil, o tom není debata, prostě jsem já ani ten 5. týpek na Hondě na tebe nenašli recept, tak jakýpak copak. A oceňuju ten souboj na brzdy před předposlední zatáčkou ve 4. kole. Bylo vidět, že tam oba tomu druhýmu necháváme prostor a trochu vyčkáváme, co ten druhej provede v rámci bezpečnosti. To se mi líbilo, bylo to fér. Mimochodem ti to jede taky moc pěkně, prakticky stejně, jako mně. Z mýho pohledu jsi byl zbytečně pomalej hlavně v ďolíku, trochu v levý za Matadorem a nájezd do levý před dvojitou pravou (po táhlý levý za retardérem), byl občas taky dost divokej Ale to jsou maličkosti, ten ďolík byl znát hodně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.9.2015 v 12:11 | Nahoru | #10154
Biker_xx> No jo no, ďolík - tam já se bojím. A taky v tý levý pod parkovištěm - tam se jede rychle, moto se kroutí a jsou tam hnusný pády.
Most nemám najetej a bylo to dost vidět. Co kolo, to jiná stopa. V Brně se cítím líp. Most je na mě hrozně "zbrklej", v Brně je na všechno ňák víc času...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.9.2015 v 12:31 | Nahoru | #10155
Romario74> Ale překvapilo mě, jak Daytona letí. Kolik to má koní? To je Rko? Vokurkovi i tý Hondě to jelo o poznání míň. Frantu Dřížďala nepočítám, ta jeho vrána má tutově 750 motor. Neni možný, aby GSXR 2001, která měla v základu snad 116k a točila sotva 14tis, jela takhle, zvlášť, když říká, že na motoru nic nemá.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.9.2015 v 17:18 | Nahoru | #10156
Chlapi ďolík je regulérně 1 vteřina dólu, když před nim vypnete mozek! Sám jsem se tam půl sezóny trápil, ale funguje to a ty časy jsou pak jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.9.2015 v 20:51 | Nahoru | #10157
Biker_xx> Moje Daytona je závoďák - veterán (2007?): supersport motor, cca. 130 koní na kole. Moto má velkej potenciál, jen pilot jí to kazí. Na okruhu jsem začal loni na jaře, když jsem se jel po zimě do Mostu rozjezdit na Monstru. A začalo mě to bavit, tak jsem si koupil levnou lehce ovladatelnou okruhovku.

Naposledy editováno 18.09.2015 20:52:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.9.2015 v 00:27 | Nahoru | #10158
Romario74> Já jsem si říkal, že jsem ještě neviděl Daytonu, která by takhle jela. Udělal jsi dobře. Já po ní taky pokukuju, u Rka se mi líbí, že má všechno, na co jsem byl zvyklej na Ducati a na R6 mi chybí, jako monobloky Brembo, Ohlinsy a štíhlejší stavba. Já se s R6 furt dost peru. Ale i ona má svoje výhody. Všechno na ní seženeš, většinou ještě v paddocku, na R6 vždycky všude všechno skladem, z žádnýho jinýho 6kovýho motoru nevydoluješ víc a nic se na tom nesere...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.9.2015 v 08:54 | Nahoru | #10159
Biker_xx> Já letos prakticky každej okruhovej den řešil technický problémy. Drobnosti - spotřebák (spojka, rozeta, pastorek, prasklej šroub, co drží řadičku, strhlej závit osy kola...). A na Daytonu se to fakt blbě shání. Tak jsem začal přemejšlet, jestli nepřesedlat na R6... Jenomže ta logistika náhradních dílů je jediný mínus. Jinak je to super motorka. Motor, podvozek, geometrie, brzdy - všecko super.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.9.2015 v 10:16 | Nahoru | #10160
No, tohle jsem si pár let zažíval s Ducati a musím říct, že se mi po tom vůbec nestejská... Na Yamaze za 6 let jen letos zoubek na kolečku v převodovce. Jinak vůbec nic...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.9.2015 v 14:17 | Nahoru | #10161
Já závodil 8 let na Aprilii....díky, už nechci (spotřebovány 4 motory).....od té doby, co mám R6, tak mám "celkem" klid.....už pět sezon....jinak v závodě jsem na Vás vůbec neměl, po startu jsem nezařadil z jedničky na dvojku, ale padlo mi tam něco mezi a neutral to nebyl......takže jsem odjížděl ze šikany dvacátej......

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.9.2015 v 16:39 | Nahoru | #10162
Plejba-jr.> škoda, mohli jsme se trochu potahat...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.9.2015 v 22:54 | Nahoru | #10163
Měl bych jednu technickou otázku. Na své R6 mám podsedlovku z 1000rr, která sice podle mě vypadá pěkně, ale má celkem malou sedací plochu. Po konzultaci s L.Peškem mi bylo řečeno, že originál R6 je lepší díky vetší ploše, protože jezdec má na motocyklu lepší stabilitu. Při sledování WSBK jsem si všiml, že jejich motocykly mají občas, až extrémně velkou sedací plochu, takže na tom asi něco pravdy bude. Zkoušel jste s tím někdo laborovat?



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2015 v 03:48 | Nahoru | #10164
burak> tak ja su mrdal, ale z mojej skusenosti. Mam rad, ked mam misto na pohyb. pri jizde sa pohybuju dopredu do zadu, podla toho ci napr. idu na brzdy, na vyjezde, to su vacsinou vzadu, ale napr. na 4 horizonte na slovakia ringu sa tlacim co najvic dopredu, aby sa mi to nestavjalo. takze za mna suhlasim s vacsim mistom na pohyb

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2015 v 12:04 | Nahoru | #10165
krAlik33> zrovna při pohybu zepředu dozadu a opačně to až tak důležitý nebude, ale spíš jde o to že v zatáčce sedíš na větší ploše díky šířce a proto lepší stabilita

Edit: já su taky mrdal

Naposledy editováno 01.10.2015 12:05:47

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2015 v 12:24 | Nahoru | #10166
burak> tak ja sem to pochopil ze to myslis v pozdlznom smere. nevim jak to mas teraz no. je pravda, ze aj ta sirka ma asi svoje no, zadek ma byt o co oprity

ps ale ja su vječší mrdal

Naposledy editováno 01.10.2015 12:24:58

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2015 v 16:33 | Nahoru | #10167
Já myslim, že řešíte píčoviny. Brzděte o něco dál, rychlejc to sklopte, o něco dřív tahejte a máte hned 5s na kolo k dobru. A zadarmo.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2015 v 16:43 | Nahoru | #10168
Biker_xx> přesně tak !

ps.: a jde to i když máte sériové sedlo

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2015 v 21:26 | Nahoru | #10169
Biker_xx> amen

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2015 v 21:41 | Nahoru | #10170
Nemyslím si celá zima přede mnou, takže budu mít čas motorku trošku poladit, tak proč se nepustit i do tohohle. I drobnosti dělají celek. Není to alfa a omega rychlého času, ale je to jedna z věcí, které mi zpříjemní jízdu a zároveň dodají sebejistotu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 Dnes v 06:46 Gahan37
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35303 Dnes v 01:27 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist