Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ps.: když jsem si kupoval první XR-1100 tak normální cena byla cca 12tis Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 20.07.2014 08:18:43
Biker_xx píše: Jinak co se helmy týče, je to jedno. Ochráněj tě prakticky všechny stejně, rozdíly v ceně jsou z velký části jen marketing a renomé značky. Vůbec nejdůležitější je, jak ti helma sedí a jakej z ní máš výhled. Na závodní ježdění se hodně soustřeď na to, aby ti nelimitoval výhled horní okraj hledí. Při závodní jízdě na okruhu očima koukáš mnohem víc nahoru, protože jsi zalehlej a v předklonu. Hlavně pak, když z toho visíš v zatáčce a koukáš na apex/výjezd, prostě kam chceš jet a ne jen pod kola. To si člověk v prodejně často neuvědomí a nesoustředí se na to. Takže to stejně budeš muset všechno obejít a zkoušet. A jinak není od věci si na to zkoušení vzít i tu svojí starou, ať máš hned na místě přímý porovnání, co je jinak a na co jsi zvyklej.
Podepisuju v plnem rozsahu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx> Skvělá rada jak vybrat helmu vím, ale vybírat podle hledí mě nenapadlo i když je to dost logický
jinak koukám, že dost lidí upřednostňuje shoeiky. Já mám ještě v merku X-lite X-802R a Shark Race-R. Dost se mi líbí i to HJC R-PHA, ale na sharp.direct.gov.uk nedopadla zrovna nejlíp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
burak píše:
Biker_xx> Skvělá rada jak vybrat helmu vím, ale vybírat podle hledí mě nenapadlo i když je to dost logický
Je, raid2 (cestovnejsi helma) presne trpela nizkym vyhledem. Na cilovce sem si o nadrz prizvedaval bradu helmy abych videl kam se riditim. Kdyz jsem vybiral dalsi helmu, dal sem si na to pozor
burak píše:
jinak koukám, že dost lidí upřednostňuje shoeiky. Já mám ještě v merku X-lite X-802R a Shark Race-R. Dost se mi líbí i to HJC R-PHA, ale na sharp.direct.gov.uk nedopadla zrovna nejlíp.
Hele asi nahoda, ja chtel Sharka. Mel sem na hlave komplet vyrobni program a nic mi proste nesedlo spravne. I od shoeiky jsem mel v dany dobe Xspirit/XR1000/Raid2 a jedina Raid2 sedela (zato jak prdel na hrnec). Tak sem pak znicil 2 ... a kvuli zminovanemu problemu s vyhledem jsem hledal neco dalsiho. XR1100 sedela opet jak prdelka na hrnec i v porovnani s na me dotvarovanym Raidem, ale nechtelo se mi za ni dat pres 10 tisic. Tak jsem zoufale hledal neco okolo sedmi/osmi tisic. Mel sem na hlave AGVcka, znova jsem zkusil novy modely sharka, a nakonec skoncil u ty XR1100 z vyprodeje Bohuzel ted uz neexistujou, takze po prisim narazu budu zas hledat nanovo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Hele asi nahoda, ja chtel Sharka. Mel sem na hlave komplet vyrobni program a nic mi proste nesedlo spravne. I od shoeiky jsem mel v dany dobe Xspirit/XR1000/Raid2 a jedina Raid2 sedela (zato jak prdel na hrnec). Tak sem pak znicil 2 ... a kvuli zminovanemu problemu s vyhledem jsem hledal neco dalsiho. XR1100 sedela opet jak prdelka na hrnec i v porovnani s na me dotvarovanym Raidem, ale nechtelo se mi za ni dat pres 10 tisic. Tak jsem zoufale hledal neco okolo sedmi/osmi tisic. Mel sem na hlave AGVcka, znova jsem zkusil novy modely sharka, a nakonec skoncil u ty XR1100 z vyprodeje Bohuzel ted uz neexistujou, takze po prisim narazu budu zas hledat nanovo
Přesně tohle jsem zažil když jsem naposled kupoval helmu projel sem celou prahu snad než jsem si vybral.
Nedávno jsem měl na hlavě tu HJC R-PHA, která mi seděla fakt hezky, ale při nárazu z boku má nejhorší možný hodnocení a to mě dost odrazuje . Vlastně dopadla stejně jako moje stávající Nexx XR.1R.
burak píše: Přesně tohle jsem zažil když jsem naposled kupoval helmu projel sem celou prahu snad než jsem si vybral.
Nedávno jsem měl na hlavě tu HJC R-PHA, která mi seděla fakt hezky, ale při nárazu z boku má nejhorší možný hodnocení a to mě dost odrazuje . Vlastně dopadla stejně jako moje stávající Nexx XR.1R.
Hele, koukni na hodnoceni Raid2 a XR1100 a cirka 5, mozna 10 minut si nepamatuju ani v jedny. Raid2 na silnici let pres osobak, XR1100 ted v brne jen zvrhnuti v kaceru a taky vim prd. Jako SHARP test mozna neco rekne, ale rozhodne bych ho neprecenoval. V moc velky rychlosti pri tvrdym narazu mas stejne velkej problem v jakykoli helme ... a na takove to "domaci padani" asi obstoji kazda certifikovana ...
Naposledy editováno 20.07.2014 11:57:21
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Palec11 píše: Hele myslíš že by Lorenzo, Elias, Spies a ostatní jezdili v nečem co má špatný hodnocení ? V hodnocení Sharp jsou občas dobře hodnocený i helmy sračkový, který bych si na hlavu nevzal. Neříkám že je to top ale koukám hlavně na to jestli v tom někdo jezdí GP a ostatní závody, pokud ano tak to špatný rozhodně nebude. Třeba tvoje NEXX jsem nikde nikdy neviděl proto bych do ni nešel, kupuju co vidím že funguje.
Tak hlavně to není o tom jestli ma Helma označení GP
ona helma z real gp co ma na palici hayden nebo Lorenzo je uplně jina liga než na krámě....
apropos kdo je ochoten dat za helmu +40 000 ????
anebo proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
e: teda ono na druhou stranu ten test v jiný třídě vyhrála i Nexx. A helmu, která po nárazu praskne, bych nechtěl ani zadarmo ...
Naposledy editováno 20.07.2014 15:12:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
...a testy je nutno brát s rezervou!
PS: Jinak koukám na tu fotku, co tu máš a zrovna na tom škopku, co máš na hlavě musíš mít výhled naprosto luxusní, tak si na to fakt dávej bacha, ať pak nejsi zklamanej.
Naposledy editováno 20.07.2014 23:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Kamikadze-Ace píše: burak> mám za sebou crash ve výjezdu na B s helmou XR-1100 kdy jsem navíc dostal kolenem od dalšího jezdce(crash test na profilu) takže poměr výkon cena super ted navíc Ozzy koupil XR1100 za bůro takže tak
ps.: když jsem si kupoval první XR-1100 tak normální cena byla cca 12tis Kč
to bylo moje koleno
Já tu XR1100 teď v květnu testnul vo level dál, ale pan primář z fakultky povídal, že si mám koupit tu samou, že toho hodně posbírala (mám tam obtisklou gumu a zelenou kapotu), tak jsem se s Richardem domlouval na tý NXR, protože XR1100 už jsou jenom ve výprodejích poslední kusy.
Jak psali kluci, je důležitý aby z ní bylo dobře vidět nahoru a to mi u ní vyhovovalo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
XJelen píše: to bylo moje koleno
Já tu XR1100 teď v květnu testnul vo level dál, ale pan primář z fakultky povídal, že si mám koupit tu samou, že toho hodně posbírala (mám tam obtisklou gumu a zelenou kapotu), tak jsem se s Richardem domlouval na tý NXR, protože XR1100 už jsou jenom ve výprodejích poslední kusy.
Jak psali kluci, je důležitý aby z ní bylo dobře vidět nahoru a to mi u ní vyhovovalo.
Schvalne pak napis jestli kdyz ti sedela XR1100 tak jak ti ted sedi NXR. Oni to totiz delaj pokazdy jinak :( XR1000 mi nesedela ani trosku, a 1100 jak prdelka na hrnecek :/
Nastesti sem ted po letu na Acku v cerny XR1100 sehnal v bikersu vyprodejovou za par korun. Ale co budu delat priste taky nevim :/ Obcas se to nekde v nemecku na kramech jeste vali, v prepoctu zhruba za devitku, ale je tezky objevit cokoli v Sku ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Schvalne pak napis jestli kdyz ti sedela XR1100 tak jak ti ted sedi NXR. Oni to totiz delaj pokazdy jinak :( XR1000 mi nesedela ani trosku, a 1100 jak prdelka na hrnecek :/
Nastesti sem ted po letu na Acku v cerny XR1100 sehnal v bikersu vyprodejovou za par korun. Ale co budu delat priste taky nevim :/ Obcas se to nekde v nemecku na kramech jeste vali, v prepoctu zhruba za devitku, ale je tezky objevit cokoli v Sku ...
Zkoušel jsem si jí akorát u Richarda na stánku a přišlo mi to v pořádku, rozdíl mezi XR1000 a 1100 byl propastnej, to je pravda.
Jestli je těžký objevit esko, tak věz, že s elkem je to ještě horší
XJelen píše: Zkoušel jsem si jí akorát u Richarda na stánku a přišlo mi to v pořádku, rozdíl mezi XR1000 a 1100 byl propastnej, to je pravda.
Jestli je těžký objevit esko, tak věz, že s elkem je to ještě horší
Tak klasika, prebrany je S-M-L ... zbejvaj jim XSka a XLka ... klasika >:)
Pirelli SUPERCORSA 120 a 180/60. Za nové jsem dával 10.300,-, prodám za 8.000,- a druhé
Bridgestone 120 a 180 mokré, uplně nové - zabalené v tom jejich obalu - stály 7600 nové, za 5.000,-
oboje gumy nevyužiju letos už.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Musím říct, že větší "mrdu" jsem na hlavě ještě neměl - větrá jak sviňa, dofukovací lícnice, trhací folie v ceně + tmavé plexi. Oproti předchozí "závodní" EXO750 je lehčí a má právě o dost líp vyřešenej výhled směrem vpřed při zalehnutí..
Je vybavená systémem pro vytažení spodního čalounění v případě crashe a tím jde pak záchranářům "šetrně" stáhnout z bouraný hlavy
Jináč dřív jsem měl ještě SUOMY Vandal a za tu cenu to byla výborná helma s dlouhou trvanlivostí.. Ale přeci jen ten Scorpion je teď o něco dál.
Kdysi top model od Sharku (RS2, myslím) se celkem brzy uvolnil a nedržel na palici, navíc brzo odešlo lemování na spodku helmy.. Předraženej škopek, nic moc. Tím pádem Shark jsem už natrvalo vyřadil z případný další náhrady.
Jinak musím zaťukat, ještě jsem otřes mozkovny neměl a ani ztrátu vědomí. Myslím, že ránu jsem tenkrát do levnýho Scorpiona EXO700 dostal řádnou, když mě vykopla RC8 před sebe v +200. Dostatečný důkaz pro kvalitní helmu...nepraskla, jen dost podřená až na kompozit.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 22.07.2014 18:15:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
babynek píše: Ale Perňa už dostavěl?
Asi ... Zas prijede se zrcatkama, a bude se nam mrdalum smat, proc jezdime tak pomalu, brzdime tak brzo a tahame tak pozde
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak Perňa vyučuje wheelie ve stupačkách na Brodě :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak jako chuť by byla, jen to teď není možný vše zvládnout.. Myslím, že mě brzy překonáš - když ne v časech, tak v počtu nakroužených koleček za posledních 10 let určitě ..no a v časech taky, tlačíš to dolů fest, kůček po krůčku. Vlastně bys mohl sestavit graf s počtem ujetých km a progresem a z této křivky vyhodnotit, kdy pojedeš Brno pod 2:10
Jsi neskutečně pilný pilot!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35292 | Dnes v 21:35 Ghostik |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |