globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2013 v 22:12 | Nahoru | #8401
Zrychlovat se dá i bez válení po zemi.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2013 v 22:52 | Nahoru | #8402
Krawatasakin> Tak sorry jestli se tě to dotklo, ale kdo jede 2:06 což je docela výletní tempo tak težko přehřeje gumu ale nebudu se zbytečně hádat. Klidně si sem dej fotku pneu do hrany a obroušenej slider ...

Kdyby jsi to napsal o Brně tak neřeknu ani Ň a smeknu a věřím tu přehřátou gumu :D

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 09:17 | Nahoru | #8403
Krawatasakin> hele spíš to bylo fakt studený, při 2:06 jsme s Banditem jezdili nějaký sportattacky bez nahříváků a stěží jsem honil Filouse na roudattackách. 1000km v provozu v tomdle případě neznamená nic, protože v provozu jedeš střed. Zkraje jsem měl na R1 CorsaIII ale ani jednou jsem neměl problém, že by se přehřály. "Přehřál" jsem snad asi jenom jednou BT-003 směs 4 v Brně v červenci, kdy mě v předposledním kole předběh zadek a ta byla fakt rozemletá na kaši.
Upozorňuju, že nejsem žádnej krutostřelec a víc se bojim než tahám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 11:44 | Nahoru | #8404

Palec11 píše: Krawatasakin> Tak sorry jestli se tě to dotklo, ale kdo jede 2:06 což je docela výletní tempo tak težko přehřeje gumu ale nebudu se zbytečně hádat. Klidně si sem dej fotku pneu do hrany a obroušenej slider ...

Kdyby jsi to napsal o Brně tak neřeknu ani Ň a smeknu a věřím tu přehřátou gumu :D



on stačí blbej tlak, a zadní guma dostává na zadek podle toho jak člověk pracuje s plynem, ne jaký jezdí časy.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 12:47 | Nahoru | #8405
tak jsem na začátek místo civilní moto pořídil R6 za dobrou cenu :) foto odstrojeného biku lamináty jsou k tomu







Naposledy editováno 16.06.2013 12:49:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 13:01 | Nahoru | #8406
Kamikadze-Ace> pěkný, koukam že to je už trochu poladěný vejfukem a velkej chladič..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 13:19 | Nahoru | #8407
YOSH_BOY> akrap komplet, chladič, WP vzadu, vpředu jiné pružiny, přepáčko, pěna v nádrži, jen musím udělat základní servis - desky, vidle, olej a jedno víko je vařené a sákne tak výměna, bike jezdil přírodňáky a CEC pak ex majitel párkrát brno a jeden pád a tak moto zůstala jak je. Sportovní průkaz( propadlý) a IT papíry to má taky

Naposledy editováno 16.06.2013 13:19:40

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 15:05 | Nahoru | #8408


Gumy byly lehce podfouknutý. Přesný tlaky teď z hlavy nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 17:00 | Nahoru | #8409
Krawatasakin> Po důkladné analýze jsem došel k závěru, že tvůj pád byl zapříčiněn ztrátou rychlosti

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 17:02 | Nahoru | #8410

Prasouš píše: Krawatasakin> Po důkladné analýze jsem došel k závěru, že tvůj pád byl zapříčiněn ztrátou rychlosti


Gravitace posraná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 18:25 | Nahoru | #8411
Kamikadze-Ace> tu mozorku znam, sveho casu ji daval za usi Honza Volak a na to jak to je stary tak to jelo hodne dobre.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2013 v 20:52 | Nahoru | #8412
Palec11> jj je to motorka po něm pro mě dostačující jede to dobře akorát ten mezimajitel se sklouznul na stadionu a pak už nejezdil tak je potřeba normální údržba víš jak radši když to přijde panna-orel tak lepší s tímhle než s R1 za 110 co jsem chtěl :D

Naposledy editováno 16.06.2013 20:55:30

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2013 v 09:28 | Nahoru | #8413
Kawatasakin: tlaky jsou poměrně hodně důležité, jinak takle podle fotky zadek nevypadá špatně, spíš jsi mohl udělat chybu, jet se zaklapnutym plynem, nebo ses lék a sahnul po brzde. Kamarád upadl tenhle víkend na tom daním místě.

Nemáte někdo levé víko motoru na R6 2000 ?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2013 v 09:37 | Nahoru | #8414
poli46> mám ho na cestě potřebuju ho taky ale jedno černé je v bazaru za 600,-

Naposledy editováno 17.06.2013 09:57:15

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2013 v 22:47 | Nahoru | #8415
Kdo mi řekneme co jsem tady udělal špatně ?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 00:30 | Nahoru | #8416
Málo plynu.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 07:50 | Nahoru | #8417
kdo ti poradil takhle moc popustit vidle; ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,?????

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 08:01 | Nahoru | #8418
Ja uz jsem vysledoval ze kazda tlama ma vic malejch pricin. Nikdy to neni jen jedno.

1/ Mam pocit ze si tesne pred tlamou privrel plyn (pretizil predek).
2/ V jakym stavu byla predni guma ? Oni vypadaj porad dobre, ale jak stara ? Kolikrat ohrata ? Tlak ? Mela spravnou teplotu ?

Ja po jedny zkusenosti predkum neverim ani popel, a prestoze po cely sezone vypada jak novej, hazim to z vokna a nazouvam novej, protoze to neustalym nahrejvanim a chladnutim krehne, a pak se cloveku jednoho krasnyho dne stane todle, a je to o hodne drazsi nez ta guma.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 08:05 | Nahoru | #8419
Pri t ak brutalnim popusteni vidli to ma asi o dost mensi rozvor coz? Logika mi veli lepsi funkcnost v zakrute, ale nervozita na rovince?
Priznam se, ale jak jsem byl v Moste pred 3 lety tak mi to taky v tenhle zatacce obcas krapet podkluzovalo. By me spis od znalcu zajimalo cim to tam je..(asfalt, sklon drahy atp.)

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 09:14 | Nahoru | #8420
Gorkin: vidle jsou popusteny o 5mm oproti originálu. Tahle stará r6 měla řídítka nad brejlema . A teď jsou race řídítka pod brejlema proto se ti zdá ze to je moc. Tak tom to nebude.

Ozzy: přední guma pirelli měla tlak 2,1 , dot 12ka . A ja jezdim i 11ky a vpoho fungujou.

Každopádně mi ten pád pride taky zvláštní. I když jel mimo stopu ale ten den tam byl nějakej vapex neco co to bylo..

Naposledy editováno 18.06.2013 09:22:03

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 10:45 | Nahoru | #8421
Potřeboval bych radu. Mám problém s cílovkou v Mostě. Byť mám dejchavičnýho dědečka, tak ho na cílovce nedostanu přes 210, což je čtyřka v omezovači, protože bych musel na cca 100 metrů trati před bržděním řadit pětku, což má nulovej efekt, nezrychlím a musím řadit o jeden kvalt dolů navíc.
Pomůže úprava typu kolečko vzadu o zub víc / míň atd ?
(Sere mi, že mi nakládají šestky, který maj míň kobyl, handicap ve 150 ccm, a dávaj mne jen proto, že se jim to rychlejš rozmotává... )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 12:04 | Nahoru | #8422

Krawatasakin píše: Potřeboval bych radu. Mám problém s cílovkou v Mostě. Byť mám dejchavičnýho dědečka, tak ho na cílovce nedostanu přes 210, což je čtyřka v omezovači, protože bych musel na cca 100 metrů trati před bržděním řadit pětku, což má nulovej efekt, nezrychlím a musím řadit o jeden kvalt dolů navíc.
Pomůže úprava typu kolečko vzadu o zub víc / míň atd ?
(Sere mi, že mi nakládají šestky, který maj míň kobyl, handicap ve 150 ccm, a dávaj mne jen proto, že se jim to rychlejš rozmotává... )



Začni klasickou úpravou.. O jeden zub mín na kolečku a aspon dva zuby plus vzadu na rozetě... Pak se povoz v Mostě a převod případně dolad... Ideálně tak, aby si na konci cílovky měl seštku v ideálních otáčkách, max tešně pred omezovačem, prostě dokud motorka tak nějak jede...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 16:12 | Nahoru | #8423

Progear píše: Začni klasickou úpravou.. O jeden zub mín na kolečku a aspon dva zuby plus vzadu na rozetě... Pak se povoz v Mostě a převod případně dolad... Ideálně tak, aby si na konci cílovky měl seštku v ideálních otáčkách, max tešně pred omezovačem, prostě dokud motorka tak nějak jede...



Hele, ale u sedmset pade je max vytocena ctyrka na konci cilovky nejaka smradlava ne (i s origo prevodem) ? Jak kdyz to ma uskrceny, francouzska masina se 100 konma nebo tak neco

Moje "chcipla sestka" tam se seriovym prevodem jede petku v omezovaci .... kdyz dobre vyjedu tak radim dokonce na chvilicku sestku, a jak jezdim vis ...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 18:22 | Nahoru | #8424
Jak velky vliv ma to ze je tam misto 190 / 50 guma 190 / 55 ? Minimalni rekl bych

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 21:46 | Nahoru | #8425

poli46 píše: Gorkin: vidle jsou popusteny o 5mm oproti originálu. Tahle stará r6 měla řídítka nad brejlema . A teď jsou race řídítka pod brejlema proto se ti zdá ze to je moc. Tak tom to nebude.

Ozzy: přední guma pirelli měla tlak 2,1 , dot 12ka . A ja jezdim i 11ky a vpoho fungujou.

Každopádně mi ten pád pride taky zvláštní. I když jel mimo stopu ale ten den tam byl nějakej vapex neco co to bylo..



Já jezdím i 08ky a vpoho fungujou......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 21:53 | Nahoru | #8426

Krawatasakin píše: Jak velky vliv ma to ze je tam misto 190 / 50 guma 190 / 55 ? Minimalni rekl bych



Já to třeba vůbec nepoznám... Na to jsme tady všichni mrdalové...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2013 v 22:30 | Nahoru | #8427

Prasouš píše: Já to třeba vůbec nepoznám... Na to jsme tady všichni mrdalové...



Prase, ty kluku jeden velkej. Kdyz pises ze jses mrdal, tak me naplnujes hlubokym pesimismem

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.6.2013 v 00:52 | Nahoru | #8428

Prasouš píše: Já to třeba vůbec nepoznám... Na to jsme tady všichni mrdalové...


Já třeba okruhy nejezdím, ale tuhle změnu poznám. Už jen na tachometru, což vy teda neřešíte... Ale motorka prostě netáhne tak, jako s nižším profilem. Bylo mi řečeno, že to odpovídá asi 2 zubům na rozetě.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.6.2013 v 07:04 | Nahoru | #8429
Krawatsakin: cca 3procenta, jako kdyz pridas zub, dva na rozete....
Prasous: cece to ja to poznam jak na prevodu - min ochotne to jde na zadni v otackach kde sem zvyklej, tak i ten vyssi profil ze to ochotneji zataci.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.6.2013 v 08:41 | Nahoru | #8430

Ozzy_ píše: Prase, ty kluku jeden velkej. Kdyz pises ze jses mrdal, tak me naplnujes hlubokym pesimismem


Taky mě rozesmál

... a ty si koukej vrátit pod jmenovku zas nějakou motorku, kdo se má na tebe koukat! Víš jak sem se lek?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 Dnes v 06:46 Gahan37
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35303 Dnes v 01:27 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist