Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
http://www.sportsbikeshop.co.uk/
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Na Yamce jsem v krátké hadičce měl imbus šroubek M8 a taky to fungovalo.
Ale jak píše Radim, tak delší hadička by měla stačit i s nevrtaným špuntíkem (zátkou).
Naposledy editováno 16.03.2013 01:19:23
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jo a ptal jsem se karla abrahama když jsem snim mluvil, kčemu maj u plynového heftu tu ohlou tyčku, a prý je to bezpečnostní prvek kuli brzdě.
poli46 píše: DavidH: a výhoda toho je teda jen ta že se to při případném lehnutí nepoškodí. nemáte někdo vyzkoušeno jak moc nabývá kapalina teplem, já brzdim zadkem docela dost..
jo a ptal jsem se karla abrahama když jsem snim mluvil, kčemu maj u plynového heftu tu ohlou tyčku, a prý je to bezpečnostní prvek kuli brzdě.
Povinnej od tydle sezony i v SBK, si zas objevil ameriku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: DavidH: a výhoda toho je teda jen ta že se to při případném lehnutí nepoškodí. nemáte někdo vyzkoušeno jak moc nabývá kapalina teplem, já brzdim zadkem docela dost..
jo a ptal jsem se karla abrahama když jsem snim mluvil, kčemu maj u plynového heftu tu ohlou tyčku, a prý je to bezpečnostní prvek kuli brzdě.
tzn. v případném kontaktu mezi jezdci by nemělo dojít k nechtěnnému zamáčknutí brzdy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: DavidH: a výhoda toho je teda jen ta že se to při případném lehnutí nepoškodí. nemáte někdo vyzkoušeno jak moc nabývá kapalina teplem, já brzdim zadkem docela dost..
jo a ptal jsem se karla abrahama když jsem snim mluvil, kčemu maj u plynového heftu tu ohlou tyčku, a prý je to bezpečnostní prvek kuli brzdě.
Toho ze se ta kapalina nejak extra roztahuje bych se nebal, spis jde o to aby samospadem dotekla do okruhu, kdyz se v hadicce udela podtlak tak kapalina nedotece do pumpy a slapes "do prazdna" v origo nadobce je kvuli tomu ta membrana poskladana do harmoniky.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Edit: Tady ti to nekdo pekne vypsal
Naposledy editováno 20.03.2013 13:59:41
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
kawafil píše: racova od motulu ma 315 to uz je znat oproti 245 u normal dot4 , ja se totiz chystam zacit konecne brzdit
Finta je, ze i ta racova od Motulu muze mit po roce jen 180 stupnu, takze muze vyjit lip (a levnejs) vymenit 2x za sezonu uplne nomrlani dot4 brzdovku od velvany ...
Ale uprimne jsem neslysel o nikom, kdo by utavil jakoukoli slusnou pravidelne menenou DOT4+ kapalinu ....
Ozzy_ píše: Finta je, ze i ta racova od Motulu muze mit po roce jen 180 stupnu, takze muze vyjit lip (a levnejs) vymenit 2x za sezonu uplne nomrlani dot4 brzdovku od velvany ...
Ale uprimne jsem neslysel o nikom, kdo by utavil jakoukoli slusnou pravidelne menenou DOT4+ kapalinu ....
nemusí bejt pravda, rozlišuje se suchej a mokrej bod varu (5% vlhkosti). A třeba u TRW kterou používám se údaje liší jen u mokrého.
to jestli má smysl race kapalina si taky nejsem úplně jistej, ale zas kapalina se nemusí hned utavit, stačí když trochu změní vlastnosti při jízdě a už to vadí.
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Rozhodne kdyz jsem ted pred sezonou menil prvovyrobni za obycejnou ATE SL (260/165C) tak ta nova vypadala uz na pohled o hodne jinak ...
DOT 4: 270/163
DOT 5.1: 269/187
DOT 4 racing: min 312/ min 204
já používám DOT 5.1 a měním po sezoně, samozřejmě jí nejsem schopnej dostat do úzkých ...
e: rozumím i tomu ře poznámka se vztahovala k měnění jednou ročně, už to jen trochu rozvádím
Naposledy editováno 20.03.2013 14:53:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Nevim jestli jsme se jen spatne nepochopili. Proste chci rict, ze muze byt pro vlastnosti v prubehu sezony lepsi, 2x vymenit "obycejnou" kapalinu nez jen na zacatku sezony tu "neobycejnou". Ale moc lidi ktery menej kapalinu kazdej zavod neznam.
Rozhodne kdyz jsem ted pred sezonou menil prvovyrobni za obycejnou ATE SL (260/165C) tak ta nova vypadala uz na pohled o hodne jinak ...
Tak to neznas naseho mechanika...
Ja menim cca po 1000 okruhovych km. Je to zanedbatelna polozka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Tak to neznas naseho mechanika...
Ja menim cca po 1000 okruhovych km. Je to zanedbatelna polozka...
To neznam, ja znam z bidou tebe
ALe jinak zavidim, mit svojho mechanika musi byt fajn :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35611 | Dnes v 19:28 Ozzy_ |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |