globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.3.2013 v 19:35 | Nahoru | #8011
jo v pohodě a bez problému, pošta 18,60 liber, ja sem se podělil s kámošem který si tam taky kupoval.

http://www.sportsbikeshop.co.uk/

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.3.2013 v 15:46 | Nahoru | #8012
kawafil> Proč kupovat tak drahý plégo? http://myworld.ebay.co.uk/racescreens/ . Kupoval jsem tam přišlo v pohodě kvalita velmi dobrá ..

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.3.2013 v 16:23 | Nahoru | #8013
nevíte někdo co to má za víhodu ta hadice místo baňky?





a tuhle zelenou hadici mam doma ještě ze staré práce.. odvzdušňoval jsem sní brzdy




Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.3.2013 v 19:24 | Nahoru | #8014
u ty zadní tam vidim jako jediný plus že se při pádu nerozjebe kapalina po motorce..jinak mě nic zvláštnáho nenapadá..už sem tohle taky na pár mašinách viděl a na ebay se to prodává taky jako set..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.3.2013 v 20:59 | Nahoru | #8015

poli46 píše: nevíte někdo co to má za víhodu ta hadice místo baňky?





a tuhle zelenou hadici mam doma ještě ze staré práce.. odvzdušňoval jsem sní brzdy






Já bych řekl, že je to prakticky nerozbitný. A taky hmotnost, každý deko dobrý Tolik selskej rozum, co je na tom pravdy nemám tucha...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.3.2013 v 19:26 | Nahoru | #8016
akorád nevim jak to má zašpuntovaný, protože tam musí bejt nějaká dirka kuli tepelné roztažnosti kapaliny

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.3.2013 v 21:26 | Nahoru | #8017
Ano, mělo by tam být odvzdušnění. Jinak by to logicky nemohlo fungovat. Nebo nemuselo, ale volný prostor nad kapalinou musí mít dostatečný objem.

Naposledy editováno 15.03.2013 21:33:00

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2013 v 01:16 | Nahoru | #8018
poli46> Ano, zátka má v podélné ose dírku asi do 3/4 a pak kolmo na ni dalsi dírku. Proste dírka je zalomená do pravého úhlu. Důvod přesně nevím. Možná by dírka po celé délce byla OK.

Na Yamce jsem v krátké hadičce měl imbus šroubek M8 a taky to fungovalo.

Ale jak píše Radim, tak delší hadička by měla stačit i s nevrtaným špuntíkem (zátkou).

Naposledy editováno 16.03.2013 01:19:23

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2013 v 20:32 | Nahoru | #8019
DavidH: a výhoda toho je teda jen ta že se to při případném lehnutí nepoškodí. nemáte někdo vyzkoušeno jak moc nabývá kapalina teplem, já brzdim zadkem docela dost..

jo a ptal jsem se karla abrahama když jsem snim mluvil, kčemu maj u plynového heftu tu ohlou tyčku, a prý je to bezpečnostní prvek kuli brzdě.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2013 v 20:35 | Nahoru | #8020
ta tyčka (chránič brzdy) bude od příštiho roku v AA povinna

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2013 v 20:35 | Nahoru | #8021

poli46 píše: DavidH: a výhoda toho je teda jen ta že se to při případném lehnutí nepoškodí. nemáte někdo vyzkoušeno jak moc nabývá kapalina teplem, já brzdim zadkem docela dost..

jo a ptal jsem se karla abrahama když jsem snim mluvil, kčemu maj u plynového heftu tu ohlou tyčku, a prý je to bezpečnostní prvek kuli brzdě.



Povinnej od tydle sezony i v SBK, si zas objevil ameriku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2013 v 20:47 | Nahoru | #8022

poli46 píše: DavidH: a výhoda toho je teda jen ta že se to při případném lehnutí nepoškodí. nemáte někdo vyzkoušeno jak moc nabývá kapalina teplem, já brzdim zadkem docela dost..

jo a ptal jsem se karla abrahama když jsem snim mluvil, kčemu maj u plynového heftu tu ohlou tyčku, a prý je to bezpečnostní prvek kuli brzdě.



tzn. v případném kontaktu mezi jezdci by nemělo dojít k nechtěnnému zamáčknutí brzdy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2013 v 22:31 | Nahoru | #8023
mike.46> presne tak. Par karambolu uz kvuli tomu bylo... Mne samotnemu pri startu cec , pri kontaktu ulomil kamos packu predni brzdy... To bylo v prvni zatacce prekvapeni...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2013 v 23:10 | Nahoru | #8024

poli46 píše: DavidH: a výhoda toho je teda jen ta že se to při případném lehnutí nepoškodí. nemáte někdo vyzkoušeno jak moc nabývá kapalina teplem, já brzdim zadkem docela dost..

jo a ptal jsem se karla abrahama když jsem snim mluvil, kčemu maj u plynového heftu tu ohlou tyčku, a prý je to bezpečnostní prvek kuli brzdě.



Toho ze se ta kapalina nejak extra roztahuje bych se nebal, spis jde o to aby samospadem dotekla do okruhu, kdyz se v hadicce udela podtlak tak kapalina nedotece do pumpy a slapes "do prazdna" v origo nadobce je kvuli tomu ta membrana poskladana do harmoniky.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 09:02 | Nahoru | #8025
Nemá někdo víko alternátoru na gsxr 600 K3 ?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 13:42 | Nahoru | #8026
a co brzdovka? jsou nejaky rozdily? DOT 4 ma celkem nizky bod varu , 5.1 je misitelna ale je spis pro ABS , nebo davate racingovou dot4

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 13:45 | Nahoru | #8027
Cim vyssi bod varu tim lip (lepsi vyrobci udavaj, horsi jen konstatujou ze splnuje DOT4 nebo DOT5.1) a casto menit, protoze je hydroskopicka a degraduje casem ...

Edit: Tady ti to nekdo pekne vypsal

Naposledy editováno 20.03.2013 13:59:41

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 13:51 | Nahoru | #8028
Racing DOT4. Já konkrétně Castrol SRF vždy před sezonou.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 14:09 | Nahoru | #8029
racova od motulu ma 315 to uz je znat oproti 245 u normal dot4 , ja se totiz chystam zacit konecne brzdit

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 14:17 | Nahoru | #8030
Ozzy_> jj chapu ,proste by se normal dot4 musela casto menit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 14:18 | Nahoru | #8031

kawafil píše: racova od motulu ma 315 to uz je znat oproti 245 u normal dot4 , ja se totiz chystam zacit konecne brzdit



Finta je, ze i ta racova od Motulu muze mit po roce jen 180 stupnu, takze muze vyjit lip (a levnejs) vymenit 2x za sezonu uplne nomrlani dot4 brzdovku od velvany ...

Ale uprimne jsem neslysel o nikom, kdo by utavil jakoukoli slusnou pravidelne menenou DOT4+ kapalinu ....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 14:33 | Nahoru | #8032

Ozzy_ píše: Finta je, ze i ta racova od Motulu muze mit po roce jen 180 stupnu, takze muze vyjit lip (a levnejs) vymenit 2x za sezonu uplne nomrlani dot4 brzdovku od velvany ...

Ale uprimne jsem neslysel o nikom, kdo by utavil jakoukoli slusnou pravidelne menenou DOT4+ kapalinu ....



nemusí bejt pravda, rozlišuje se suchej a mokrej bod varu (5% vlhkosti). A třeba u TRW kterou používám se údaje liší jen u mokrého.

to jestli má smysl race kapalina si taky nejsem úplně jistej, ale zas kapalina se nemusí hned utavit, stačí když trochu změní vlastnosti při jízdě a už to vadí.

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 14:37 | Nahoru | #8033
Nevim jestli jsme se jen spatne nepochopili. Proste chci rict, ze muze byt pro vlastnosti v prubehu sezony lepsi, 2x vymenit "obycejnou" kapalinu nez jen na zacatku sezony tu "neobycejnou". Ale moc lidi ktery menej kapalinu kazdej zavod neznam.

Rozhodne kdyz jsem ted pred sezonou menil prvovyrobni za obycejnou ATE SL (260/165C) tak ta nova vypadala uz na pohled o hodne jinak ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 14:50 | Nahoru | #8034
Ozzy_> já to chápu, rozumíme si, ale pořád jsou tu lidi kterejm obyč kapalina nestačí. A pokud se budou měnit steně často, tak poslouží race kapalina líp. Ona je taky otázka jak rychle vlastně kapalina degraduje. Jen pro ilustraci ještě přidám jak to má TRW, ať má moje tlachání nějakou přidanou hodnotu

DOT 4: 270/163
DOT 5.1: 269/187
DOT 4 racing: min 312/ min 204

já používám DOT 5.1 a měním po sezoně, samozřejmě jí nejsem schopnej dostat do úzkých ...

e: rozumím i tomu ře poznámka se vztahovala k měnění jednou ročně, už to jen trochu rozvádím

Naposledy editováno 20.03.2013 14:53:33

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 14:55 | Nahoru | #8035
ja mel v tl kapalinu 8 let a nikdy sem pri brzdeni nepoznal ze by se propadala packa nebo mekly brzdy a nejspis byla zavzdusnena celou tu dobu, protzebyl dlouhej krok na pace, kdyz sem ji loni vymenil tak se chod vyrazne zkratil

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 14:56 | Nahoru | #8036
No a pak je tu ještě varianta, kdy nepomůže sebelepší nebo sebe novější kapalina, když jsou na moto špatné desky a jedeš na lausitzu, kde se furt brzdí...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 19:08 | Nahoru | #8037

.Kolda. píše: mike.46> presne tak. Par karambolu uz kvuli tomu bylo... Mne samotnemu pri startu cec , pri kontaktu ulomil kamos packu predni brzdy... To bylo v prvni zatacce prekvapeni...



díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.3.2013 v 22:13 | Nahoru | #8038

Ozzy_ píše: Nevim jestli jsme se jen spatne nepochopili. Proste chci rict, ze muze byt pro vlastnosti v prubehu sezony lepsi, 2x vymenit "obycejnou" kapalinu nez jen na zacatku sezony tu "neobycejnou". Ale moc lidi ktery menej kapalinu kazdej zavod neznam.

Rozhodne kdyz jsem ted pred sezonou menil prvovyrobni za obycejnou ATE SL (260/165C) tak ta nova vypadala uz na pohled o hodne jinak ...


Tak to neznas naseho mechanika...
Ja menim cca po 1000 okruhovych km. Je to zanedbatelna polozka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.3.2013 v 01:09 | Nahoru | #8039

.Kolda. píše: Tak to neznas naseho mechanika...
Ja menim cca po 1000 okruhovych km. Je to zanedbatelna polozka...



To neznam, ja znam z bidou tebe

ALe jinak zavidim, mit svojho mechanika musi byt fajn :)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.3.2013 v 08:55 | Nahoru | #8040

Ozzy_ píše: To neznam, ja znam z bidou tebe

ALe jinak zavidim, mit svojho mechanika musi byt fajn :)

jo slezt z motky a jen sednout by se mi taky libilo , na druhou stranu kdyz se neco vysere , tak vim kdo za to muze , jak loni sem nedal na sroub stupny lepidlo a bylo hrozny prekvapko
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35611 Dnes v 19:28 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist