Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Chapu, ze nemuzou motorku poplivat, ale aby se dva lidi sekli takovym zpusobem, to mi neprijde OK....
Holy-Okruharicz píše: afro-r1> Zajimave, muzes zverejnit zdroj? Ted sem cetl clanek na motohousu, a tam tvrdi ze motorka je pevna jako beton.
Chapu, ze nemuzou motorku poplivat, ale aby se dva lidi sekli takovym zpusobem, to mi neprijde OK....
RSV4,Big Bang,1198...jen co si vzpomínám...první testy ..vše "vynikající " a "bomba"!!...a časem se to vše tak nějak reálně "upravilo"!!...kde a co se třeba v současnosti píše o ZX 10?....a vlastně už i to BMW je trochu mimo pozornost!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
S1000R
ZX10
CBR
R1
F1000RR agusta
vysledky v tomot poradi, tešst byl modelu 2012, cili R1 s TC+ABS, CBR bez TC.
MV nejstabilnejsi, ale udajne hruba reakce na pridani plynu a nevyrovnany narust vykonnu, stale dira nekde kolem 10,5 Trpm.
R1 udajne mekka vidla, a prilis brzy ABS
CBR chybi TC, ztraci mirne i vykonove, ale umi ho nejlip vyuzit
Kawa je ve vsem dobra, ale nicim nevynika, ztraci udajne dlouhym seriovym prevodem.
BMW proste nejlepsi.
Jezdeno na tech novejch mišlech Power Cup
a je to okruhovej test
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tím neříkám, že je BMW nějak protěžováno!
viz. trochu náhoda!..Společný cíl Michelin a BMW Motorrad, je vítězství ve všech soutěžích, , ve kterých bude spolupráce. K dosažení tohoto výsledku, specialisti od motocyklů a pneumatik Michelin spolupracují na vytvoření kombinuce a ideální rovnováhy mezi spolehlivostí, trakci a ovladatelnosti, prostřednictvím vytvoření nového pláště a použití nových materiálů.
Účinnost spolupráce mezi motocyklem, závodníkem a pneumatikami Michelin byl patrný v této sezoně a přispěl k vynikající výkon týmu BMW Motorrad Francie. Firma vyhrála soutěž 2011 Francouzský Superbike Championship a obsadila druhé místo v celkové klasifikaci odolnosti FIM Mistrovství světa.
(Jinak na R1 urcite ABS brzo nereguluje, protoze...)
Jinak ty linky. Treba:
http://www.mojomag.d...ati-1199-panigale-s/
nebo
http://www.durbahn.de/Web1199Panigale.htm
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
afro-r1 píše: Perna: Ted jsem si precet jeden opravdu obsahly test a je to takove, no reknem na dvojku-
Dost lidi i zkusenych spadlo pres predni kolo (coz se nesmi napsat do casopisu (paralela s GP), takze to dotycny pise jen na webu. Motorka se neskutecne krouti (ale v sedle to je spis zabava nez nebezpecne - i kdyz parkrat musel zaklapnout na rovince plyn), brzdy stejne dobre (+ odlehcene trmeny) podvozek super. Ovladatelnost jako RSV4 ale lepsi kvuli mensi hmotnosti. Motor ve stredu na 1198 ztraci pres 20 koni a na rozdil od starych ducati se musi tocit, aby vyuzil vykon. Elektronika trakce neni tak vychytana jak APRS nebo BMW a ABS je lepsi vypnout (u sve rovnou vyhodit) - i v nejmensich citlivostech oba systemy prilis reguluji. Takze S-ko jen kvuli elektronickemu podvozku.
Ve vysledku - paradni hracka na okruh
v poslednim MCN je asi 6 stran testu 1199 z okruhu.....rychlej amater-novinar (Neeves)nepoznal zadnej rozdil v ramu oproti 1198, pan Hodgson psal ze 1199 je tuzsi nez 1198...oba se shodli, ze ve strednich otackach je 1199 citelne slabsi nez 1198 a ve vrchu je to naopak...kontrolu trakce si pochvalovali oba.....ale je fakt, ze tenhle platek pise o duknach neustale, tak asi nemuzou psat spatny veci.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: afro: jo fastbike ctu taky, tam jsou docela zajimavy ty clanky. co provede durbahn s timhle jsem zvedavej, tam mu moc volnyho prostoru pro upravy nenechali
me se porad nejvic libi PB.....v tom poslednim tam je zajimavej typek co ma ruzny splacaniny z vice dukatek 120kg/130hp a tak...:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Londoner píše: me se porad nejvic libi PB.....v tom poslednim tam je zajimavej typek co ma ruzny splacaniny z vice dukatek 120kg/130hp a tak...:)
tak ja zas az tak nadsenej ze bych to objednaval ze zahranici nejsem, takze kupuju to co koupim za hranicema a dostanu se bezne jen do DE.. takze kupuju nemeckou verzi fastbikes.. ty UK casaky tudiz neznam a verim ze budou zas trochu rozdilne...
assassin píše: tak ja zas az tak nadsenej ze bych to objednaval ze zahranici nejsem, takze kupuju to co koupim za hranicema a dostanu se bezne jen do DE.. takze kupuju nemeckou verzi fastbikes.. ty UK casaky tudiz neznam a verim ze budou zas trochu rozdilne...
to chapu....tak uz vim co ti dovezu, az prijedu s tim bitubem
Naposledy editováno 20.02.2012 14:56:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Londoner píše: me se porad nejvic libi PB.....v tom poslednim tam je zajimavej typek co ma ruzny splacaniny z vice dukatek 120kg/130hp a tak...:)
myslím, že v IT je stále na prodej závodnička rám 748R a trošku vylepšený motor DS1100
Naposledy editováno 20.02.2012 15:17:33
Fastbike je nastesti ctvrtletnik, coz zatim svedci jeho urovni a me setri cas se ctenim.
: o )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO píše: SPIJKER> ..tak jasně,že každý test má svoje hodnoty a úroveň!...ale na druhou starnu většinou záleží kdo a jak to "provádí" a kdo stojí v pozadí!
Tím neříkám, že je BMW nějak protěžováno!
viz. trochu náhoda!..Společný cíl Michelin a BMW Motorrad, je vítězství ve všech soutěžích, , ve kterých bude spolupráce. K dosažení tohoto výsledku, specialisti od motocyklů a pneumatik Michelin spolupracují na vytvoření kombinuce a ideální rovnováhy mezi spolehlivostí, trakci a ovladatelnosti, prostřednictvím vytvoření nového pláště a použití nových materiálů.
Účinnost spolupráce mezi motocyklem, závodníkem a pneumatikami Michelin byl patrný v této sezoně a přispěl k vynikající výkon týmu BMW Motorrad Francie. Firma vyhrála soutěž 2011 Francouzský Superbike Championship a obsadila druhé místo v celkové klasifikaci odolnosti FIM Mistrovství světa.
urcite zalezi ukrutne na tom kdo to dela.. myslim ze novinarsky testy jsou objektivni až poctivy asi jako českej fotbal...nebo fotbal kdekoliv jinde na svete.. a myslim ze zdejsi server nevyjimaje.. ne ze bych se divil, napises neco blbyho a uz ti nikdo na test nic neda..jasna vec.. ale je treba to vedet a je treba jim davat to najevo aby si nemysleli ze jim nekdo veri..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: spijker: hele ja obcas nepoznavam svoji motorku kdyz nazuju nejaky lepsi gumy... takze test v redakci kde je motorka cerstve obuta vs v redakci kde ma obuti (a kdovico dalsiho) tesne pred smrti se muze dost lisit i kdyby chteli bejt redaktori objektivni. podle me za tu dobu co na tu motorku redaktor ma nic moc zasadniho o stroji nezjisti...
no to je dalsi vec.. ale pokud vyrobce, nebo prodejce da na test motorku na hranatejch gumach, pripadne na okruhovej test v lete na Pilot Powerech tak je sam vinen (sam blbej) ze si to ztizil.. protoze kdyz budes mit R1 na supercorsach a BMW na Pilot Powerech, asfalt 30 a vzduch taky.. asi to bawo moc dlouho rychle litat po okruhu nebude.. atd atd..
..takze ten test muzes brat jen jako orientacni a vsechno si stejne musis osahnout sam..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Pokud vím, tak vždycky na jaře dělají MOTORRAD a ještě další redakce TEST všech superbiků na doraz na okruhu na stejným obutí. To mi přijde dobrý.. Loni jsem ten test sice neviděl, ale myslím že ho otisknou vždy i v MOTOCYKLU.
Já to furt říkám - nedělní projížďka v Hořicích by mi názor na Panigale určitě nějakej udělala. Měl bych porovnání s R1 05, 07, 08, RC8-R.
To je okruh, kde se to jednoduše pozná, protože když je něco v nepořádku a motorka se "třese", nezvládá hrboly a průlety přes horizonty, tak nejde jet rychle, protože si člověk nadělá do gatí a trochu povolí plyn
Ostatní okruhy se dají naučit, motorka nastavit a přijít věcem na kloub. Tady musí motorka fungovat tak nějak v základu - není čas řešit, proč mě ta "svině" chce setřást na cílovce při překlápění.. Mně se loni v Hořicích RC8-R nepodařilo "umravnit" a ani Indymu o rok zpátky. Možná za to může ten hovadskej krouťák 1200 V2.. no ve výsledku oproti R1 cca + 3-4s na kolo Takže by mě zajímalo, jak by to šlo s Ducati - jak 1198, tak 1199. Na kterým vrakovišti se nechají sehnat??
SPIJKER píše: urcite zalezi ukrutne na tom kdo to dela.. myslim ze novinarsky testy jsou objektivni až poctivy asi jako českej fotbal...nebo fotbal kdekoliv jinde na svete.. a myslim ze zdejsi server nevyjimaje.. ne ze bych se divil, napises neco blbyho a uz ti nikdo na test nic neda..jasna vec.. ale je treba to vedet a je treba jim davat to najevo aby si nemysleli ze jim nekdo veri..
Ja myslim zeto maji ted novinari velmi jednoduche... Ono spatne motorky uz se skoro nedelaji. Takze si ve finale ani nemusi nic vymyslet... Objektivni test by byl: Stejne gumy,stejne desky, stejne podminky, stejny jezdec, a moznost ladeni podvozku...
Naposledy editováno 20.02.2012 19:52:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: Takže zase se potvrdilo, že nejobjektivnější test bude ten na okruhu a změřený na stopkách ..a nejlíp s gumama, na který je člověk zvyklý.
Pokud vím, tak vždycky na jaře dělají MOTORRAD a ještě další redakce TEST všech superbiků na doraz na okruhu na stejným obutí. To mi přijde dobrý.. Loni jsem ten test sice neviděl, ale myslím že ho otisknou vždy i v MOTOCYKLU.
Já to furt říkám - nedělní projížďka v Hořicích by mi názor na Panigale určitě nějakej udělala. Měl bych porovnání s R1 05, 07, 08, RC8-R.
To je okruh, kde se to jednoduše pozná, protože když je něco v nepořádku a motorka se "třese", nezvládá hrboly a průlety přes horizonty, tak nejde jet rychle, protože si člověk nadělá do gatí a trochu povolí plyn
Ostatní okruhy se dají naučit, motorka nastavit a přijít věcem na kloub. Tady musí motorka fungovat tak nějak v základu - není čas řešit, proč mě ta "svině" chce setřást na cílovce při překlápění.. Mně se loni v Hořicích RC8-R nepodařilo "umravnit" a ani Indymu o rok zpátky. Možná za to může ten hovadskej krouťák 1200 V2.. no ve výsledku oproti R1 cca + 3-4s na kolo Takže by mě zajímalo, jak by to šlo s Ducati - jak 1198, tak 1199. Na kterým vrakovišti se nechají sehnat??
...no nic nooo,chtěl jsem ti na Hořice půjčit svoji voňavku Duc 1098 aby se holka svezla v Hořicích taky trochu svižně ale když scháníš jenom 1198 nebo 1199 tak nic
norihaga píše: ...no nic nooo,chtěl jsem ti na Hořice půjčit svoji voňavku Duc 1098 aby se holka svezla v Hořicích taky trochu svižně ale když scháníš jenom 1198 nebo 1199 tak nic
A tobě už to jezdí?? Tak dobře, ještě 1098 v tuningu ala Haga jsem zapomněl - to je prostě už legenda!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nevie niekto aky to je rok? Dik za odpovede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jo a v gumách se nevyznám
Naposledy editováno 23.02.2012 18:29:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35705 | Dnes v 16:01 oxygen |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |