Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=

Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.2.2012 v 19:10 | Nahoru | #1
Takže zase se potvrdilo, že nejobjektivnější test bude ten na okruhu a změřený na stopkách ..a nejlíp s gumama, na který je člověk zvyklý.
Pokud vím, tak vždycky na jaře dělají MOTORRAD a ještě další redakce TEST všech superbiků na doraz na okruhu na stejným obutí. To mi přijde dobrý.. Loni jsem ten test sice neviděl, ale myslím že ho otisknou vždy i v MOTOCYKLU.

Já to furt říkám - nedělní projížďka v Hořicích by mi názor na Panigale určitě nějakej udělala. Měl bych porovnání s R1 05, 07, 08, RC8-R.
To je okruh, kde se to jednoduše pozná, protože když je něco v nepořádku a motorka se "třese", nezvládá hrboly a průlety přes horizonty, tak nejde jet rychle, protože si člověk nadělá do gatí a trochu povolí plyn
Ostatní okruhy se dají naučit, motorka nastavit a přijít věcem na kloub. Tady musí motorka fungovat tak nějak v základu - není čas řešit, proč mě ta "svině" chce setřást na cílovce při překlápění.. Mně se loni v Hořicích RC8-R nepodařilo "umravnit" a ani Indymu o rok zpátky. Možná za to může ten hovadskej krouťák 1200 V2.. no ve výsledku oproti R1 cca + 3-4s na kolo Takže by mě zajímalo, jak by to šlo s Ducati - jak 1198, tak 1199. Na kterým vrakovišti se nechají sehnat??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.2.2012 v 20:32 | Nahoru | #2

Perňa_81 píše: Takže zase se potvrdilo, že nejobjektivnější test bude ten na okruhu a změřený na stopkách ..a nejlíp s gumama, na který je člověk zvyklý.
Pokud vím, tak vždycky na jaře dělají MOTORRAD a ještě další redakce TEST všech superbiků na doraz na okruhu na stejným obutí. To mi přijde dobrý.. Loni jsem ten test sice neviděl, ale myslím že ho otisknou vždy i v MOTOCYKLU.

Já to furt říkám - nedělní projížďka v Hořicích by mi názor na Panigale určitě nějakej udělala. Měl bych porovnání s R1 05, 07, 08, RC8-R.
To je okruh, kde se to jednoduše pozná, protože když je něco v nepořádku a motorka se "třese", nezvládá hrboly a průlety přes horizonty, tak nejde jet rychle, protože si člověk nadělá do gatí a trochu povolí plyn
Ostatní okruhy se dají naučit, motorka nastavit a přijít věcem na kloub. Tady musí motorka fungovat tak nějak v základu - není čas řešit, proč mě ta "svině" chce setřást na cílovce při překlápění.. Mně se loni v Hořicích RC8-R nepodařilo "umravnit" a ani Indymu o rok zpátky. Možná za to může ten hovadskej krouťák 1200 V2.. no ve výsledku oproti R1 cca + 3-4s na kolo Takže by mě zajímalo, jak by to šlo s Ducati - jak 1198, tak 1199. Na kterým vrakovišti se nechají sehnat??



...no nic nooo,chtěl jsem ti na Hořice půjčit svoji voňavku Duc 1098 aby se holka svezla v Hořicích taky trochu svižně ale když scháníš jenom 1198 nebo 1199 tak nic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35981 Dnes v 21:50 Ghostik
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist