globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 12:08 | Nahoru | #5041
čau zavodnici otačate aj prednu pneu Dunlop GP 211 jazdil som vzdy pireli a tu som otačal ale u Dunlopu neviem zadnu dost ludi otača samozrejme aj ja ale ked som sa pytal na prednu tak že nie. Ma s tym niekto skusenost? Dik.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 13:16 | Nahoru | #5042
222> Zadní normálně točím a u předku se to prej nedoporučuje, ale i Halbich je otáčí... Dokonce jsem nechal obout nový předek a omylem ho dali rovnou obráceně a já na něm udělal osobák na Slovakiaringu 2:11:2... Takže se toho nebojím, ale u předků to spíš nedělám

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 13:42 | Nahoru | #5043
Perňa_81> to kolo se ti seklo luxusne...Kolik si najel na te prevodovce celkove?
Asi mas nejakeho straznyho nad sebou ze tos mel v nej miste jak psal leko.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 14:22 | Nahoru | #5044
assassin> vyndám, oměřím a dám ti vedět. Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 14:37 | Nahoru | #5045
Moje rada a zkušenost: kup todle, stoč a soustruhu a máš klid

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 14:39 | Nahoru | #5046
Stoupání a vše je stejný jako na TOKICA ?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 14:40 | Nahoru | #5047

Jiřina97 píše: Moje rada a zkušenost: kup todle, stoč a soustruhu a máš klid



uz sem to jednou delal .. stocil sem dlouhy nerez cerviky.. maj je v akrosu...

ale byl tam normalni zavit,ikdyz to na foto vypada na jemnej...
tak jako tak nejak si poradim:) ale zavit zmerit i se stoupanim - to je pro palce

Naposledy editováno 02.09.2011 14:41:39

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 14:52 | Nahoru | #5048
Mě příjde hodně jemnej mrknu doma ! Ale nehodlám se příště nervovat s tím jestli strhnu ten imbus :D

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 15:28 | Nahoru | #5049
Musíte dotahovat na správné Nm... U Hondy je to 15 Nm. Tohle samé se stalo Přemkovi Glinzovi na jeho Sůze. Náš mistr mechanik mu to asi dvě hodiny odvrtával, aby mohl jít do závodu CSC a pak mě vyvést mimo trať...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 15:32 | Nahoru | #5050

.Kolda. píše: Musíte dotahovat na správné Nm... U Hondy je to 15 Nm. Tohle samé se stalo Přemkovi Glinzovi na jeho Sůze. Náš mistr mechanik mu to asi dvě hodiny odvrtával, aby mohl jít do závodu CSC a pak mě vyvést mimo trať...



bych spis tipnul ze to zaroste.. ono preci jen ocel/hlinik neni uplne to ono co se dotyku materialu tyka, se casem z toho otre ten nikl ci co je to za povrchovku a hotovo..
jinak samo dotahovani ruznejch m5/m6 sroubku co to jde pokud mozno jeste dlouhym inbus klicem za ten jeho delsi konec je klasika

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 18:01 | Nahoru | #5051

assassin píše: perna: ta kata jede pekne, asi to neni to uplne ono pro nej casy, ale bavilo by me to :) i na ten tvuj styl se pekne kouka... a trat se mi taky na rozdil od koldy libi, ale ty rovinky jsou zbytecne rovny...zas kdyby tam nebyly tak je to spis na motarda

sem zkouknul i to druhy a bratranek je fakt rychlej.. z toho zavodu jde teda az strach..



Trať není až tak technická (ikdyž se tedy závodí a jede na čas, tak je pak technická skoro každá), ale neznamená, že je nudná! Jasný, být široká jako Brno s únikovými zónami a takovýmto stop-go profilem, tak to asi bude o ničem...
Mně se tam líbí a všechno klapalo skvěle, počasí v neděli bylo perfektní, bylo vidět, že se jede rychleji, než ve vedru ... Takže jsem z toho byl tak nějak smutný ..na druhou stranu jsem vážně rád, že jsem to ustál a nestalo se to v jiném místě, uf.. ...protože vím, jaký to je si vystoupit přes předek v rychlosti +200 km/h A bez únikových zón, to raději ani nedomýšlím

Míra jel v neděli skutečně vysoký level a oproti sobotě sundal skoro 5s! Jeho jízda už byla hodně ostrá a musím říct, že jsem se i bál a jakoby se v duchu "modlil".. Je to přeci jen rodina

Kolda:

Musíš to někdy zkusit a buď odejít a říct si "Tak tohle není pro mě" (v tom lepším případě) anebo tě to chytne a jsi v pr.... (a to je ten horší případ, když máš rodinu..)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 18:12 | Nahoru | #5052

martin1 píše: Perna-nedávej sem takový videa nebo tvoje fandy omyje pak sem napiš co se stalo, ten první kvalt dolů už byl s ránou nebo je to u orange normální?



Tak zase je dobrý vědět, že i takováto věc se může stát a převodovky odcházej i na jiných strojích a někdy i o dost častěji..

Jinak k tomu co se stalo - ty kvalty mi vypadávaly právě někdy už při akceleraci, hlavně 3-4ka. Jakoby vyskočila a zapadla tam jiná rychlost, vyšší, ale tak napůl.. V tom kalupu a na dvouválu se to strašně blbě rozezná, jestli se to v převodovce "mele" anebo to je ještě dobrý.. Co je horší, že v Mostě a právě i tady to vypadlo do jakýhosi pseudoneutrálu při ubrání plynu a asi ještě předtím, než jsem začal podřazovat.. To je fakt nepříjemný, když čoek počítá i s brzdnou silou motoru a ono nic. V takovou chvíli tam nejde žádnej jinej kvalt dostat, nejlíp pomůže dobrzdit s vymačklou spojkou a pak znova odřadit a rozjet se z malé rychlosti..
Bohužel v Těrlicku se po chvilce i s tou vymačklou spojkou "něco" ulomilo v převodovce a zasekla se navzájem předlohová a výstupní hřídel.. Pak žádná spojka nepomůže a dochází k nekontrolovanýmu smyku se zablokovaným zadním kolem. No já to tam "kontroloval" tak, že jsem zůstal nakloněnej doprava (efektním motardovým stylem) a byl jsem připraven třeba i lehce sklouznout na zem. Rozhodně lepší, než se snažit to srovnat a zadek si podél toho obrubníku "rozvlnit".. To pak většinou končí výstupem přes předek. No musel to být úžasný pohled na moje vytřeštěný voči v helmě v tu chvíli ..tož děkuji svému tmavému plexi a anonymitě za ním

Převodovku vyměníme komplet i s hřídelema a všechna kolečka + vidličky. Něco je poškozeno, něco na pohled ne, ale já nechci riskovat.. Vidličky byly kaput, stejně tak 3 a 4kové kolo, na jednom chyběly i zoubky zámků. Převodovka je oproti japoncům dost robustní Vydržela cca 9000km okruhových, z toho tak 6000 se shifterem.
Na R1 mi vydržela cca polovinu, takže pomlouvat RC8 nebudu! Navíc cenově vychází na míň jak polovinu té na Hondu nebo Yamahu
Nejsem zrovna "šetřílek" převodovek, to se musí uznat.. Možná, jak nemám to "závodní" řazení a řadím nahoru, je ta síla nedosatečná a chtělo by to větší razanci. A naopak dolů se mi to pěkně "šlape", tak dávám někdy 2 nebo i tři kvalty rychle po sobě dolů a to taky není to pravé ořechové.. Chce to jezdit nějaký kompromis mezi závodním nasazením a životností převodovky

Naposledy editováno 02.09.2011 18:20:03

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 21:31 | Nahoru | #5053
No..... palec nahoru, jak jsi to ustál, ale asi taky štěstí stálo na tvý straně To je hnusná situace!.......

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 21:43 | Nahoru | #5054
Perňa_81> Tak ať to dáš rychle do kupy a v Mostě se těším...

Chtělo by to už konečně obrátit to řazení... zvykl by sis rychle...

Naposledy editováno 02.09.2011 21:44:14

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.9.2011 v 23:33 | Nahoru | #5055
Perňa_81: hmm to je zajímaví. tak je dost možná že se dostal nějakej ten úlomek do koleček a bylo vymalováno.. každopádně jakmile začne skákat kvalt tak vim že ten motor má životnost max 14 dní a pak jde ven ...
ty yamahy to maji řešený uplně na hovno.... 9000 okruhovejch je pškná porce...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.9.2011 v 03:13 | Nahoru | #5056
Perňo teda, s tou převodovkou ti díky, to mě na mý KTMce čekaj pěkný radosti!

podle tvýho popisu příznaků blížícího se úmrtí, pude moje almara do kytiček asi už brzo - ta moje mi občas totiž provádí nepěknou věc: přeřadim vejš, vše ok, ale po chvilce najednou sám od sebe vypadne kvalt a cca po vteřině sám od sebe zaskočí! je to moc príma hlavně v náklonu, když najednou ztratíš tah a začneš nečekaně padat do zatáčky - nojo, jenže následně ihned vyletí otáčky motoru a kvalt tam zapadne zpátky (vše v náklonu a bez antihopu)

... takový pěkný polohasani následujou a ty vlnovky, co zůstávaj namalovaný na asfaltu by čovek sám od sebe snad ani nedokázal kua KTM v tomhle teda...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.9.2011 v 08:07 | Nahoru | #5057
oxygen: buď v klidu. přesně to samé dělala i R1 .. takže ne jen KTM ... kdyř jsem jel po cílovce v mostě min rok, tak odřadim do retardéru a v tý leví mi skočila dvojka jak říkáš ty, v tu ránu hasan jak sviň a s motorkou jsem byl ve stiku pouze rukama páč vše ostatní bylo ve vzduchu.. karlos jel zamnou a prej to vypadalo zajímavě....
nu a pak v závodě vtom zarachtalo uplně a nešlo řadit vúbec jen jednička ...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.9.2011 v 08:47 | Nahoru | #5058

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.9.2011 v 10:46 | Nahoru | #5059
poli46> ono bejt v klidu dost dobře nejde, ono je to až příliš o hubu...
ale teda v Mostě závodit jen na jedničku - tos tam furt kroužil napříč kategoriema, ne?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.9.2011 v 15:13 | Nahoru | #5060

laďa prášil píše: No..... palec nahoru, jak jsi to ustál, ale asi taky štěstí stálo na tvý straně To je hnusná situace!.......



Jj Láďo stálo ...vždyť taky dostal kominíčka pro štěstí !!!

Ale jinak Míra P. gratulace

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.9.2011 v 18:01 | Nahoru | #5061
oxygen: bylo to v závodě. tak jsem dokroužil kolo se zvednutou rukou a mazal sem si to do boxu ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 11:21 | Nahoru | #5062

poli46 Perňa_81 píše: hmm to je zajímaví. tak je dost možná že se dostal nějakej ten úlomek do koleček a bylo vymalováno.. každopádně jakmile začne skákat kvalt tak vim že ten motor má životnost max 14 dní a pak jde ven ...
ty yamahy to maji řešený uplně na hovno.... 9000 okruhovejch je pškná porce...



máš pravdu Poly, trocha polámenejch koleček udělala spoušť v celý převodovce.. v pátek jsem mluvil s Perňovým servisem.... ale vše je prej objednáno, ve středu by měla bejt KTM ok

Palec11> co se dílů z Parts Depot týče, napiš mi do PM a udělám ti lepší cenu nebo jestli máš ičo a jsi firma tak neni problém se domluvit na větší spolupráci

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 11:29 | Nahoru | #5063
Corela91: fakt ? to byl fofr docela... tak to je supeer .. a kdy ty vyrazíš coveče? ještě by jsi mohl stihnout most od DA .. nu a hlavně co rameno?

já mam pocit že mi přestala fungovat přívěra vejfuku. páč to v nískejch vúbec nejede. a to dělalo už v brně...

Naposledy editováno 04.09.2011 11:30:30

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 12:28 | Nahoru | #5064
..tak jsem zjistil ze R1 01 se zadnim Öhlinsem je proti RSV 02 v serii pocitove tezkopadna a mene ovladatena.. a sune se ze zatacky jako nejaka tezka vec.. ale nevim zda to neni zpusobeny vyssi rychlosti okruhu brno i vyssi rychlosti R1 kterou je schopny dosahnout a zase naopak.. tim ze se v brne jede pomaleji a tim ze RSV proste jede pomaleji.. Na R1 jsem se uplne odrovnal a na RSV muzu jezdit celej den..

ale presto poprve v brne a poprve na tyhle motorce a v prvni jizde 2:24 a ve druhy jizde 2:20.360 pak jsem jel jeste nejakej zavod a dal uz jsem nemel silu.. cas ze zavodu bude az v tejdnu

prvni dve jizdy jsem propasnul protoze se mi vlastni blbosti dostal olej pod svicky.. takze jsme z toho meli dost dobryho dvoutakta.. nebo spis dymovnici.. a znicily se i svicky.. takze tam musely novy..

celkove super zazitek.. ale mam pocit ze neco delam blbe, ale nevim co.. motorka ma odreny kapoty a motor a ja jsem utavil pravej slajdr.. pravda mozna jsem ho zacal tavit az kdyz mi zacalo zadni kolo min drzet.. nejdriv pocitove, ze jako mirne pretaci..tak jsem se snazil vic vysednout, zatacet i riditkama a min to klopit a pak dyz jsem zastavil a videl ze je odrena kapota a na druhy strane motor.. tak jsem se o to snazil jeste vic a normalne jsem roztavil slajdr..

@Poli ty dres ale taky motorem a kapotama vid?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 12:43 | Nahoru | #5065
SPIJKER: jj motorem jsem taky dřel ale teď jsem změnil stil na záchodovího pavouka aby sem stim nedřel. protože mi někdo říkal že na tyhle modely R1 dávaji jiné víka z dúvodú že se padá kuli tomu že to naklopíš až na motor a odlehčí se ti kolo a jdeš... tak z toho dúvodu jsem ztoho začal viset .. nerad bych to zas zahodil ...
jaké máš slidery? u mě je běžný že se tavěj .... jsou z nějaké měké směsi...

jinak gratulace k časum.. moc hezký ....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 13:02 | Nahoru | #5066
poli46> ja mel jeste origo Spyke.. koupil jsem tam jeste za 25,-- roleff ale ten pravej utavenej jeste otocim a dam na levou nohu na silnici bude jeste davno dobre.. pripadne ho dam na yamaha kombinezu a vezmu tam ty.. jeden je tam jeste vysoce pouzitelnej..

no ja se taky snazil pak uz to min klopit.. vic z toho lizt ven, drzet to rovnejc a i zatacet riditkama, nevim co z toho se i darilo lip, nebo co z toho melo efekt.. ale pak v ty treti jizde (zavod) kde jsem jel pocitove nejrychlejc uz jsem zadni kolo neheveroval.. a neodjizdelo.. ale stejne jsem zjistil ze mam obe strany dorvany.. na levo je karbonovej kryt skoro skrz.. ..no.. uz jsem se teda ted v brne svezl.. tak si myslim ze by to chtelo pozadat o asistenci soudruha filátora..

jo a diky..! :)


Naposledy editováno 04.09.2011 13:07:24

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 13:44 | Nahoru | #5067
poli46> no veškerý díly na R1 už bych měl mít víceméně nachystaný, kapoty jsou v laku, vidle jsou na poskládání a repas u Vlasty, Creputs už by prej měl mít laufy taky připravený (jen je složit a poslat), akrotá jsem rozpůjčoval půl motorky Mírovi na závody tak to po Cecu zase musim vybrat zpátky a nějak poskládát.. Motor jsem sice ještě nenavrčel tak doufám že za ten rok moc nezatuhnul a nic mu nebude Letos už asi okruh ne. Ruka je ok, jen mi rameno zdobí pěkná jizva, ale tim jak jsem byl skoro půl roku bez příjmů, tak se pořád nějak finančně srovnávám. Právě proto motka ještě nejezdí.. Práce na ní zas tolik neni ale prostě chyběj finance.. Nechápu jak to děláš ty, že z toho 3x za měsíc uděláš kostku, zadřeš, zlomíš a za 14 dní zase jezdíš

Jinak dle fotky koukám že ses nám za ten rok hezky zlepšil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 14:11 | Nahoru | #5068
SPIJKER> ty woe co jeto za materiál? kup psíčka nebo nějaký dřeváky tohle bych se bál opřít o asflat

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 14:42 | Nahoru | #5069
Joo tydle slidery to delaj uplne normalne , me a i dalsim dvou lidem to same

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.9.2011 v 15:06 | Nahoru | #5070
SPIJKER> Teda já fakt nechápu co s těma sliderama děláte... Pochopím, že jsou měkčí, ale i tak... Mám 3 sezony PSI a slidery ještě min. sezonu možná dvě daj... A nemyslím, si že bych byl nějaký "šetřílek"

Naposledy editováno 04.09.2011 15:07:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35745 Včera v 15:04 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist