bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2015 v 09:46 | Nahoru | #9901
Ozzy diky moc! to lresne hledam

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2015 v 21:59 | Nahoru | #9902
Zdravim vsechny! Prosim o radu, jaky je idealni prevod na ZX6R pro Brno a SK ring? Diky

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2015 v 23:06 | Nahoru | #9903
Panove chcem sa spytat. Nevite co je s eagleracing.cz ? Este tak tyden spatky fungoval a teraz je off. Byli tam hodne uzitecne info ohledne podvozku R1.
Ide mi o to. Kolko ma byt staticky rozdil ve vyske propruzena prednej vidle od uplne zdvihnuteho predku po staticke zatazeni bez jazdca? Davam vidlu na repas ale nameral som 25mm. Ci to neni moc? Na eaglu to mjeli no.
Jo a vypada to ze jedna noha bude potrebovat narovnat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2015 v 09:06 | Nahoru | #9904

Ozzy_ píše: Ze je v tom honda motor z CBR600 vim, ale ze nema na zadnim kole 130 koni kdyz moje serova sestka ma 110 neverim. Pravda rychlejsi vyjezdy (coz pak vypada jak ti to leti na motor) muzou bejt dany i tema kilama no. To je zlo. Klidne bych si to nekdy zkusil.



zdar, tak jsem včera byl na brzdě u M. Janouška a mám 128 ps na motoru a 111 ps na zadním kole...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2015 v 09:47 | Nahoru | #9905

MirekTNT píše: zdar, tak jsem včera byl na brzdě u M. Janouška a mám 128 ps na motoru a 111 ps na zadním kole...



mozu sa opytat, to mas nejaku skladacku sutter sasi a motor seria ci?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2015 v 09:54 | Nahoru | #9906

MirekTNT píše: zdar, tak jsem včera byl na brzdě u M. Janouška a mám 128 ps na motoru a 111 ps na zadním kole...



Hm, tak to v tom mas serii, a ne moto2 motor. A v motoru to fakt neni Sikovnej

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2015 v 12:16 | Nahoru | #9907
To je taky nejrozumnější řešení. Motor prakticky bez údržby. Otázka je, co je tam za elektroniku a jak je na danej motor nastavená. Tam by se dalo možná ještě pár koníků vydolovat, i když 128 je takovej nějakej reálnej max na hondí motor v sérii. Nicméně s Murkinem bych to určitě prokonzultoval.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2015 v 12:19 | Nahoru | #9908
ano, rám a vše okolo je Suter, motor je obyč. Honda se spojkou Suter, jednotka je HRC a palivová mapa není vyladěná, budu řešit později

origo Moto2 motor mám v garáži a přes zimu ho chci namontovat

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2015 v 14:48 | Nahoru | #9909
MirekTNT> tak to bude asi iny supec este

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2015 v 18:53 | Nahoru | #9910
Čau sháním webovou stránku, kde podle daného typu mota a převodů zjistím rychlost při určitých otáčkám. Díky za radu

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2015 v 18:59 | Nahoru | #9911

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.6.2015 v 12:13 | Nahoru | #9912
Včerejší Brno 25.6.2015 volná jízda 1 kdyby se někdo chtěl poznat

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.6.2015 v 12:16 | Nahoru | #9913
a ještě třetí volná jízda 19:00-19:25

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.6.2015 v 17:11 | Nahoru | #9914

MirekTNT píše: rozdíl je ve váze a v podvozku, motor je obyč. CBR 600, Moto2 nemá větší výkon než klasická 600, rozdíl je pouze v delší jedničce a absenci startéru a spojce, filtr musí být originál Honda - papír

v Mostě jsem měl ještě seriovou spojku, žil jsem v domnění, že tam je Suter, než jsem to rozebral...před Brnem jsem tedy namontoval Suter GP Edition a musím říct, že to je bomba, funguje perfektně

...všechno je v rukou pilota, já v Mostě 1:49, Michal Filla na to sednul a hned 1:43

a ty výjezdy to jen krátký plyn a využití gripu, možná ještě extrémně krátká vidle



No, ona ta váha dělá rozíl mezi sérií a závoďákem - hlavně váha všeho, co se točí. A taky 140 ps u moto 2 jsou úplně jiný koníci než 200 ps u sériovky.
To, že se s tím náčiním musí umět - o tom žádná....

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.6.2015 v 14:06 | Nahoru | #9915
Jednou se tady probíral R1 Bigbang na okruh, pak to nějak utichlo. Vím, že má problémy s chlazením. Máte někdo nějaký zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.6.2015 v 17:39 | Nahoru | #9916
Co já vím, tak na tom nikdo nejezdí. RN22 je těžká, tlustá, nemá výkon, ale za to má problém s šířkou motoru, díky debilnímu alternátoru na klice. Spíš cesťák, než závoďák...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.6.2015 v 18:20 | Nahoru | #9917

radi5 píše: Co já vím, tak na tom nikdo nejezdí. RN22 je těžká, tlustá, nemá výkon, ale za to má problém s šířkou motoru, díky debilnímu alternátoru na klice. Spíš cesťák, než závoďák...



peknej popis Ale cestak asi taky nic moc, vzhledem k tem radiatorum pod prdeli..
Aspon ze je tak pekna a ma uzasnej zvuk

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.6.2015 v 19:15 | Nahoru | #9918
Občas jsou na okruzích vidět. Jaký s tim ale maj majitelé zkušenosti, to netuším...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.6.2015 v 20:56 | Nahoru | #9919
S tou šířkou nevím nevím, dělá to hodně opticky to jo, ale když jsem na ni jel tak to tak hrozný nebylo a vemte si jak se ji vedlo ve WSBK pod rukama Spiese, i když to je někde jinde na rozdíl od amatérskýho ježdění, ale tu šířku tam taky uřčo řeší a asi to nebyl problém, spíš by mě zajímalo to chlazení.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.6.2015 v 21:53 | Nahoru | #9920
Nebo tenhle kluk s tim taky docela umel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.6.2015 v 22:56 | Nahoru | #9921
Taz-007> Tu šířku tam řešili tak, že tam byl mmj. závodní mikroalternátor. Jinak RN22 WSBK nemá se serií nic společného. Už jen kde má nádrž, rám atd..... Spíš je třeba se podívat do STK. Já jako R1čkář tohle považuji za nejhorší R1 všech dob. Ač nerad....

Naposledy editováno 29.06.2015 23:10:49

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.6.2015 v 07:25 | Nahoru | #9922

radi5 píše: Taz-007> Tu šířku tam řešili tak, že tam byl mmj. závodní mikroalternátor. Jinak RN22 WSBK nemá se serií nic společného. Už jen kde má nádrž, rám atd..... Spíš je třeba se podívat do STK. Já jako R1čkář tohle považuji za nejhorší R1 všech dob. Ač nerad....



a najlepsi? 07/08? Alebo skorsi?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.6.2015 v 09:48 | Nahoru | #9923
Když nepočítám tu novou, která se tváří hodně schopně, tak RN19 (07-08).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.6.2015 v 10:52 | Nahoru | #9924
radi5> A co sa tyka tych starsich rocnikov, co vyslovene nebrat a co naopak este stoji za to? ja mam momentalne 99

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.6.2015 v 15:03 | Nahoru | #9925

radi5 píše: Taz-007> Tu šířku tam řešili tak, že tam byl mmj. závodní mikroalternátor. Jinak RN22 WSBK nemá se serií nic společného. Už jen kde má nádrž, rám atd..... Spíš je třeba se podívat do STK. Já jako R1čkář tohle považuji za nejhorší R1 všech dob. Ač nerad....



No nepredpokladam, ze bych na ni predvadel takovy vykony jako ve WSBK, ale spis jako hobik. Mel jsem moznost zkusit prave 07-08 a prave 09 a ta me jaksi svym projevem sedla lip, tak shanim info, jake jsou u ni schopnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.6.2015 v 21:33 | Nahoru | #9926
krAlik33> Brát 2004 až 2008 (RN12 a RN19). A nebo nejlépe novou RN32....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.6.2015 v 23:19 | Nahoru | #9927
radi5> tak tu bych najradsi ale v dohlednej dobe ma cakaju investicie trvalejsiho razu takze zostanu u tych starsich dik

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.7.2015 v 18:11 | Nahoru | #9928
nikdy jsem na RN22 nejel ale někde jsem slyšel že ta motorka brzdí málo motorem(proti klasickým motorům).na silnici to je asi pecka na okruhu moc vidět nejsou.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2015 v 00:31 | Nahoru | #9929
Na Onboardu zase nová videa z racetracku ze 7.7.2015 skupina C od 9 do 15:00. jsou tam 4 videa, jen si zadat datum :)
Best lap 2:33 tak nic pro rychlíky ale třeba se někdo najde
A věřili by jste, že ta mašina je 15 let stará?


Naposledy editováno 08.07.2015 00:34:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.7.2015 v 10:03 | Nahoru | #9930
caute, mam na gsx-r600 obute D211 endurance.
Mam na nich najazdene 350km na Slovakiaringu a asi 50 v Brne - v prepocte je to asi osem 25 minutoviek, a 1.200km po cestach (turistickym tempom) .
Zadna je na bokoch KO, dal som ju otocit, ale neskoro - lava strana (predtym prava) uz zacina smykat, takze nechcem to hranit a chcem ju vymenit.

Otazky su 2:
1. staci vymenit zadok? Predok vyzera uplne OK, je pekne okruhly, nikdy nie je predraty, a ma za sebou tych zhruba 8 okruhovych cyklov (nahrievaky nepouzivam, chodim na okruh po osi), a vek je cca 2,5 roka.
2. je to primerana zivotnost tych 8 25minutoviek? Ked bola pneu nova, tak som ju dorasoval zlym pruzenim, fotku som sem daval.
http://www.motorkari...;pgr=289#goto7435461

Teraz je pruzenie po repase, guma vyzerala OK, tak ma zaujima aku asi mozem ocakavat zivotnost ten dalsej. Cas na kolo v priemere 2:39 - viem, ze je to na tu gumu pomale, ale najradsej by som si ju nechal, pre tu istotu. Pripadne poradte co dalsie kupit, D212?

diky za vase postrehy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist