Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: Ozzy_> No táák, strejdo Ozzy - musím konstatovat, že já už jenom zpomaluju a s bilancí r.2013 1x na okruhu v Mostě, r.2014 1x na okruhu v Brně toho asi moc nevymyslíš.. Už ani nevím, kudyma to vede, loni jsem se v Brně motal jak vítr v bedně a sotva zajel pod 20 ..a to jsem měl sundaný zrcátka!!!
Tak jako chuť by byla, jen to teď není možný vše zvládnout.. Myslím, že mě brzy překonáš - když ne v časech, tak v počtu nakroužených koleček za posledních 10 let určitě ..no a v časech taky, tlačíš to dolů fest, kůček po krůčku. Vlastně bys mohl sestavit graf s počtem ujetých km a progresem a z této křivky vyhodnotit, kdy pojedeš Brno pod 2:10
Jsi neskutečně pilný pilot!
Mno vidis, ty trpis s 2:19 trudomyslnosti (na seriovy jen malicko vic nez sestce) a ja az to pojedu, tak budu na vrcholu blaha Jeste 4 vteriny Ale beru to tak ze pred peti lety jsem jel 2:54 Tak nemuzu cekat zazraky
Já jen zíral na tvoje dalekonosný svíce na oslizlý silnici na tvým Triplu ..moc pěkný, až jsem musel kroutit Bautistou ze strany na stranu, jako vyplašený důchodci podél alejí
Ale nebudu pobrekávat, jde o prd, hlavně že se povozíme ..až mi z toho Brna praskl svod, odhalil jsem to teprve nedávno.. Od tý doby ta sfiňka holčičí střílí do laufu jak sběsilá, když uberu gas. Uděláme svár, rázem tam bude 10PS navíc a půjdeme zaútočit na 2:18 v Brně ..to jsou panečku cíle
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
kawafil píše: cau jen pro info , ma smysl nahravat hot mapu do comanderu nebo jedine na brzdu , menil sem vejfuk bez katu a filtr sem vratil puvodni , KN hrozne ochudil smes , takze sama strelba z laufu , dik
Bud muzes delat pokus/omyl nebo zaject na brzdu k nekomu kdo vi co dela a mit jistotu. Co vic chces slyset.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Kazdopadne se tesim nekdy na dromu, pokusim se neco okoukat
Já už odjedu na dálku docela dost, i vejšku už mám dobrou ale už by to chtělo něco novýho. Zkouším si stoupnout ale nějak mi to zatím nejde, až se někde zase potkáme tak to z tebe musím vytáhnout.
Jinak kolik vyjde ten Bautista ? MCF ji na webu ani nemá ?!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: oni z toho umi vydolovat ze seriovejch 110 koni na kole skoro 140
Zlatý voči. Tak 140 na motoru...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Zlatý voči. Tak 140 na motoru...
Me je to fuk, ja tudle ligu "promrdavani penez" nehraju Kdyz je rozdil v case na kolo mezi sestkou a litrem 3 vteriny, tak dohnat vterinu a pul tim, ze do ty masiny naskladam 3x jeji cenu mi prijde takovy kontraproduktivni Ani se nechci hadat o presny cisla, co mel kdy na brzde by nam tu rekl Murkin a dost presne. Mozna ze je to ze ma serie na motoru 120 a da se z ni dostat 140, a na kole to bude odpovidat 110/130.
Proste si myslim, ze nasypana R6ka (kawa, to je fuk) muze dat na motor seriovy 848 ... teoreticky, mozna :) :)
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 23.07.2014 09:32:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše:
Proste si myslim, ze nasypana R6ka (kawa, to je fuk) muze dat na motor seriovy 848 ... teoreticky, mozna :) :)
Tak mně je to asi taky fuk, nijak to neřeším, jen říkám svůj pocit. Ten rozdíl je zhruba stejnej, jako když mě zařezávaly 4V litry, když jsem měl RC8. Prostě se v přímce a do kopce cejtím trošku marnej.
Přiznal bych se, kdyby to jelo stejně, o výmluvy mi nejde. Když jsem měl R1 a v r.2009 jel proti ostatním R1 a K5, tak jsem tohle neznal - prostě nám to jelo úplně stejně, vše rozhodoval lepší výjezd a následný brzdy po rovince. Možná je to opravdu většíma otáčkama 4V. Na Pannonce nebo v Mostě ale dvouval není až takovej problém, ale v Brně je trochu znát, že pár koníků chybí a hlavně je menší rozsah použitelných otáček. ..No na Panigale jsem nejel, takže nebudu paušalizovat
Jináč ale moje 848 není série! Má koncovky Termignony, otevřený filtr a originál "chip" k výfukům.. Takže na motoru by měla mít přes 135PS. Nejsem šestkař, takže nemůžu posoudit.. I tenhle výkon je takovej dejchavičnej
Naposledy editováno 23.07.2014 11:34:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše:
Jináč ale moje 848 není série! Má koncovky Termignony, otevřený filtr a originál "chip" k výfukům.. Takže na motoru by měla mít přes 135PS . Nejsem šestkař, takže nemůžu posoudit.. I tenhle výkon je takovej dejchavičnej
Nechci bejt zlej, ale vis jak to dopadlo na brzde s tvoji RC8 ktera mela mit ...
Ozzy_ píše: Nechci bejt zlej, ale vis jak to dopadlo na brzde s tvoji RC8 ktera mela mit ...
Voe, aspoň jsem to přežil! ..Báwo by se mnou zametlo, to už jede hrozně moc
A nevysmívej se, teprve nedávno jsem to "rozchodil", že jsem neměl kdysi "koně"
Vzpomínám v dobrým, RC8-R je velice zajímavej bajk
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
... na krosku s vámi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen píše: vy dva rozumbradi tady, žokej a zedník, to je zas mudrování tedáá
... na krosku s vámi!
Krosky se bojim Mam jen vydechlou trialku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
YamahaR6jez píše: čau kluci, další "inzerát" odemně: Nechce někdo ježdění s Racetrackem ted v Mostě - pondělí a uterý (28 a 29.8.), já bohužel z pracovních duvodů nemůžu, tak to nechám. Stálo to 7.800,- dám to za 4.000,- plus se na místě platí tisícovka jim za převod. Nechce to někdo?
Ty me seres CHCI ! CHCI ! CHCI ! Ale nemuzu z pracovnich, ani zdravotnich duvodu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35275 | Včera v 19:22 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |