Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Alobal ničemu nepomůže, musí tam bejt vrstva tepelnýho izolantu, jinak je to k ničemu. Spíš něco takovýho: http://tuning-indiv...p-25174.html [/quote]
Hele nevim, bylo tam origo od bikesplastu, a zadnou "izolacni vrstvu" to nema, jen je to silnejsi nez alobal, lesklym nalepeny smerem k motoru, matnym placly na laminat.
Ste to nikdo po oprave laminatu neresil ? Nebo jezdite bez toho ?
Biker_xx píše: Alobal ničemu nepomůže, musí tam bejt vrstva tepelnýho izolantu, jinak je to k ničemu. Spíš něco takovýho: http://tuning-indiv...p-25174.html [/quote]
Moc pěkný řešení
Já si opravoval carbonový kryt HRC mezi výfuk a baterii a pak do něho vlepil na silikon tepelnou fólii. Tvaruje se to při lepení skvěle a drží to taky skvěle. Pravda, vystříhnul jsem si střihy a přeložil přes sebe v místech, kde to bylo nejvíc propálený od předchozích users
Zatím jen fotka stavu před opravou. V podsedláku je pěkně vidět prohořelá folie i carbonový tepelný štít HRC...
Ozzy_ píše: Hele nevim, bylo tam origo od bikesplastu, a zadnou "izolacni vrstvu" to nema, jen je to silnejsi nez alobal, lesklym nalepeny smerem k motoru, matnym placly na laminat.
Ste to nikdo po oprave laminatu neresil ? Nebo jezdite bez toho ?
JE to nalepené na silikon... U mě, tedy na Farykovi, to postrádá většího smyslu... Pokud kapota není nalepená přímo na svodu, tak to je to celkem zbytečné. A pokud je nalepená, tak je to úplně zbytečné... Pokud bys chtěl opravdu izolovat, tak něco silnějšího, nebo v místě dotyku s kapotou, dát vrstvu silikonu (ten, který vydrží i 300 stupňů, což je každý druhý), nebo silikonový plát...Já to tak udělal na Aprilii a celkem to fungovalo...
Naposledy editováno 11.04.2013 14:15:48
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 11.04.2013 20:00:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Navíc si izolací svodu zvedl teplotu výfukových plynů v něm. Takže takový kolečko
Také zjisti, z čeho tvůj dodavatel kapot tu kapotku uplácal. Stačí se zeptat na HDT použité pryskyřice. Když to bude 120°C tak to hořet nebude.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 11.04.2013 20:42:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Ozzy_> Na R6 taky nic nemám a kapoty OK..
Tak jestli tam nemas nic a je to cajk, tak zkusim prvni jezdeni taky tak, a pak uvidim. Kdyztak nalepim alobal, mezera je, vzduch tudy tahne ...
Naposledy editováno 11.04.2013 20:44:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: DavidH> No vzduchová mezera je právě ten problém, protože se mi kapota toho svodu dotýká právě dost. Proto jsem zkoušel ten tahokov, kterej byl rychlý řešení. Budu muset vyrobit nějaký dištancky a na kapotu tu folii.
Aha, tobě se svody dotýkaj ať tam tahokov je, či ne, že?
Navrhuji udělat to, co si dělal na R6R 07 Keby46. V místě dotyku si tu vanu vyříznul a přelaminoval. Prostě tam udělal bouličku aby svody mohly dejchat a nepálily mu lamoš
Ale je to pracný...
Nešla by ta vana trochu popustit dolů? Samože trochu komplikace pro spoje s horní kapotou a rámem (místa uchycení).
Já to řešil carbonovou destičkou a šel dolů snad o 2cm (kvůli velkýmu chladiči)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Mozna by stacila distancni podlozka vzadu mezi kapotu a ram. To by posunulo levy bok vany ven od svodu...
Prover, zda tvuj dodavatel kapot nema i jinou vanu sedicí do hornich kapot. Napr. u M-F byla bezna praxe mit 2 van
y. Jednu na origo svody a pak vetsi na "Akrapa"
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Montazni body nahore v ramci pruznosti laminatu sesroubujes v puvodnim miste a dole das podlozky. Tak zirkas misto asi nejlip.
Pokud teda nepujde takto rozsirena kapota do kolize s asfaltem v naklonu
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
zlatá moje jámaha
jinak já lamináty lepil obyč hliníkovou samolepkou z lídlu.. udělal jsem několik vrstev a pomohlo to..ale je fakt že já mám ve vaně asi o něco víc místa..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91 píše: ty woe to aby do kapot začali dělat kaslík na hasičák
zlatá moje jámaha
jinak já lamináty lepil obyč hliníkovou samolepkou z lídlu.. udělal jsem několik vrstev a pomohlo to..ale je fakt že já mám ve vaně asi o něco víc místa..
..když nikde nejezdíš,tak to tam vydrží dlouho a bez poškození!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO píše: ..když nikde nejezdíš,tak to tam vydrží dlouho a bez poškození!
sem věděl že se ozveš
odzkoušeno v dobách kdy jsem ještě na motrce jezdil
jinak teď jsem potkal v baumaxu v oddělení pásek a lepenek heat reflector folii za radiator ... to by teoreticky šlo taky použít 0,7x1m za 279,-
ne ebayi za 7stovek 5 metrů... hledal jsem to zběžně takže možná se dá pořídít ještě levnějc..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Corela91> Bacha na to. Tyhle folie k radiátorům z Bobrlandu maj jako izolant měkkou pěnu, něco jako molitan, která teplo od svodů rozhodně nevydrží, to se rozteče hned.
Tak a udělá to kouřovou clonu a nikdo tě už nepředjede
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Corela91> Bacha na to. Tyhle folie k radiátorům z Bobrlandu maj jako izolant měkkou pěnu, něco jako molitan, která teplo od svodů rozhodně nevydrží, to se rozteče hned.
Aha, to jsem si nevsiml. Resp nezkoumal jsem to, jen me to v regalu prastilo do oci..tak jsem si na vas vzpomnel..
Ja zustavam u svoji hlinikovky z lidlu
Palec11 píše: ozzy: neřeš hovadiny a radši tahej :)) Koukám že má nazutý slicky, co tě k tomu vede ?
TO jsou Metz. Racetec CompK, mela by byt stejna smes jako maj vzorkovany K3ky (endurance) ale jsou o litr levnejsi. Takze jestli jezdit K3ky a pak to za litr prodavat, nebo tohle a pak to hazet do popelnice sem vyhodnotil tak ze resit prodavani me nebavi. A nula od nuly pojde.
DavidH píše: Pokud vse selze, tak vanu v podelne ose rozriznout, odsadit od sebe napr. 10-15mm a slaminovat.
Montazni body nahore v ramci pruznosti laminatu sesroubujes v puvodnim miste a dole das podlozky. Tak zirkas misto asi nejlip.
Pokud teda nepujde takto rozsirena kapota do kolize s asfaltem v naklonu
Tohle je nejlepsi reseni. Malo pracne a funkcni
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
řešíte někdo sundávání a nandávání krytu nádrže? Na okruh přehazuju lamináty včetně toho krytu na nádrž, ale trochu si nevim rady, co dát jako separaci, abych si nepoškodil lak. Zkoušel jsem mirelon tl. cca 3 mm, ale asi na dvou místech se po jednom dni prodřel a lak to taky pěkně odnesl. Možná když ten kryt zevnitř ještě přebrousim a zahladim, stačilo by to, ale nemáte něco odzkoušenýho ať nemám zbytečně další dirky na laku?
Díky za rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35661 | Dnes v 15:28 Ozzy_ |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |