globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 09:50 | Nahoru | #8101

Biker_xx píše: Alobal ničemu nepomůže, musí tam bejt vrstva tepelnýho izolantu, jinak je to k ničemu. Spíš něco takovýho: http://tuning-indiv...p-25174.html [/quote]

Hele nevim, bylo tam origo od bikesplastu, a zadnou "izolacni vrstvu" to nema, jen je to silnejsi nez alobal, lesklym nalepeny smerem k motoru, matnym placly na laminat.

Ste to nikdo po oprave laminatu neresil ? Nebo jezdite bez toho ?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 12:43 | Nahoru | #8102

Biker_xx píše: Alobal ničemu nepomůže, musí tam bejt vrstva tepelnýho izolantu, jinak je to k ničemu. Spíš něco takovýho: http://tuning-indiv...p-25174.html [/quote]

Moc pěkný řešení

Já si opravoval carbonový kryt HRC mezi výfuk a baterii a pak do něho vlepil na silikon tepelnou fólii. Tvaruje se to při lepení skvěle a drží to taky skvěle. Pravda, vystříhnul jsem si střihy a přeložil přes sebe v místech, kde to bylo nejvíc propálený od předchozích users

Zatím jen fotka stavu před opravou. V podsedláku je pěkně vidět prohořelá folie i carbonový tepelný štít HRC...





(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 14:12 | Nahoru | #8103

Ozzy_ píše: Hele nevim, bylo tam origo od bikesplastu, a zadnou "izolacni vrstvu" to nema, jen je to silnejsi nez alobal, lesklym nalepeny smerem k motoru, matnym placly na laminat.

Ste to nikdo po oprave laminatu neresil ? Nebo jezdite bez toho ?



JE to nalepené na silikon... U mě, tedy na Farykovi, to postrádá většího smyslu... Pokud kapota není nalepená přímo na svodu, tak to je to celkem zbytečné. A pokud je nalepená, tak je to úplně zbytečné... Pokud bys chtěl opravdu izolovat, tak něco silnějšího, nebo v místě dotyku s kapotou, dát vrstvu silikonu (ten, který vydrží i 300 stupňů, což je každý druhý), nebo silikonový plát...Já to tak udělal na Aprilii a celkem to fungovalo...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 14:14 | Nahoru | #8104
Kolda: Takze bud to poradny, co posilal BikerXX, a nebo se na to vykaslat uplne. Nalepenej na svodech/vejfuku nikde nejsem, svody i bojler pod motorem ma vsude mezi sebou a laminatovou vanou minimalne cislo, spis vic vuli.

Naposledy editováno 11.04.2013 14:15:48

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 19:51 | Nahoru | #8105
Ozzy_> Já to na Ducati s Termignoni svodama řešim furt. Maj větší průměr trubky a asi jsou i o něco tenčí a mám prohořelý kapoty v jednom kuse. Zkoušel jsem už kde co (krom tý fólie z odkazu, tu chci teprve zkusit, ale v závodních autech nám fungovala dobře) a nepomohlo nic moc. A to mám svod obalenej omotávkou, na tom tahokov, kterej dělá dištanc od kapot furt na hovno.





Naposledy editováno 11.04.2013 20:00:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 20:03 | Nahoru | #8106
Biker_xx> Raději izoluj tu kapotu. A distanc nejlépe vzduchová mezera. Ten tahokov, pokud se dotýká laminátu (jakože dotýká, neb je v nich otištěn ) přenáší teplotu...

Navíc si izolací svodu zvedl teplotu výfukových plynů v něm. Takže takový kolečko

Také zjisti, z čeho tvůj dodavatel kapot tu kapotku uplácal. Stačí se zeptat na HDT použité pryskyřice. Když to bude 120°C tak to hořet nebude.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 20:04 | Nahoru | #8107
Hm, na seriovy R6ce ani naznak problemu, ale jak rikam, byl tam ten original od Bikesplastu, a ted tam neni nic, a resim co s tim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 20:33 | Nahoru | #8108
DavidH> No vzduchová mezera je právě ten problém, protože se mi kapota toho svodu dotýká právě dost. Proto jsem zkoušel ten tahokov, kterej byl rychlý řešení. Budu muset vyrobit nějaký dištancky a na kapotu tu folii.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 20:33 | Nahoru | #8109
Ozzy_> Na R6 taky nic nemám a kapoty OK..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 20:39 | Nahoru | #8110
Pokud se dá lesklá odrazová strana směrem ke zdroji tepla, tak to pomůže moc - zkus pověsit alobal vedle kamen.... Samozřejmě je třeba zajistit přívod a odvod vzduch a nesmí se to dotýkat. Pokud se to dotýká, tak pochopitelně nepomůže nic, kromě výroby jiných kapot. Ta folie funguje na principu odrazu velmi spolehlivě.

Naposledy editováno 11.04.2013 20:42:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 20:43 | Nahoru | #8111

Biker_xx píše: Ozzy_> Na R6 taky nic nemám a kapoty OK..



Tak jestli tam nemas nic a je to cajk, tak zkusim prvni jezdeni taky tak, a pak uvidim. Kdyztak nalepim alobal, mezera je, vzduch tudy tahne ...

Naposledy editováno 11.04.2013 20:44:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 21:48 | Nahoru | #8112

Biker_xx píše: DavidH> No vzduchová mezera je právě ten problém, protože se mi kapota toho svodu dotýká právě dost. Proto jsem zkoušel ten tahokov, kterej byl rychlý řešení. Budu muset vyrobit nějaký dištancky a na kapotu tu folii.



Aha, tobě se svody dotýkaj ať tam tahokov je, či ne, že?
Navrhuji udělat to, co si dělal na R6R 07 Keby46. V místě dotyku si tu vanu vyříznul a přelaminoval. Prostě tam udělal bouličku aby svody mohly dejchat a nepálily mu lamoš
Ale je to pracný...

Nešla by ta vana trochu popustit dolů? Samože trochu komplikace pro spoje s horní kapotou a rámem (místa uchycení).
Já to řešil carbonovou destičkou a šel dolů snad o 2cm (kvůli velkýmu chladiči)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 21:50 | Nahoru | #8113
Ozzy_> Pokud ti nic nehoří, tak nic nelep. Ušetříš kačky i hmotnost. Taky tam nic na Hondě nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 22:09 | Nahoru | #8114
DavidH> Spíš jsem přemejšlel, že bych nějakou příčnou výztuhou vychýlil vanu k tý levý straně, nebo jí tím víc vyboulil...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 23:42 | Nahoru | #8115
Biker_xx> Jj. To bude ono.

Mozna by stacila distancni podlozka vzadu mezi kapotu a ram. To by posunulo levy bok vany ven od svodu...

Prover, zda tvuj dodavatel kapot nema i jinou vanu sedicí do hornich kapot. Napr. u M-F byla bezna praxe mit 2 van
y. Jednu na origo svody a pak vetsi na "Akrapa"

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2013 v 23:48 | Nahoru | #8116
Pokud vse selze, tak vanu v podelne ose rozriznout, odsadit od sebe napr. 10-15mm a slaminovat.
Montazni body nahore v ramci pruznosti laminatu sesroubujes v puvodnim miste a dole das podlozky. Tak zirkas misto asi nejlip.
Pokud teda nepujde takto rozsirena kapota do kolize s asfaltem v naklonu

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.4.2013 v 07:01 | Nahoru | #8117
Nedivte se

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.4.2013 v 09:10 | Nahoru | #8118
Tyyyy kraaaaaso, ty svody do ruda.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.4.2013 v 09:38 | Nahoru | #8119
ty woe to aby do kapot začali dělat kaslík na hasičák

zlatá moje jámaha

jinak já lamináty lepil obyč hliníkovou samolepkou z lídlu.. udělal jsem několik vrstev a pomohlo to..ale je fakt že já mám ve vaně asi o něco víc místa..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.4.2013 v 09:45 | Nahoru | #8120

Corela91 píše: ty woe to aby do kapot začali dělat kaslík na hasičák

zlatá moje jámaha

jinak já lamináty lepil obyč hliníkovou samolepkou z lídlu.. udělal jsem několik vrstev a pomohlo to..ale je fakt že já mám ve vaně asi o něco víc místa..



..když nikde nejezdíš,tak to tam vydrží dlouho a bez poškození!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.4.2013 v 18:12 | Nahoru | #8121

2LEKO píše: ..když nikde nejezdíš,tak to tam vydrží dlouho a bez poškození!



sem věděl že se ozveš
odzkoušeno v dobách kdy jsem ještě na motrce jezdil

jinak teď jsem potkal v baumaxu v oddělení pásek a lepenek heat reflector folii za radiator ... to by teoreticky šlo taky použít 0,7x1m za 279,-



ne ebayi za 7stovek 5 metrů... hledal jsem to zběžně takže možná se dá pořídít ještě levnějc..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.4.2013 v 20:33 | Nahoru | #8122
Corela91> Bacha na to. Tyhle folie k radiátorům z Bobrlandu maj jako izolant měkkou pěnu, něco jako molitan, která teplo od svodů rozhodně nevydrží, to se rozteče hned.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.4.2013 v 20:56 | Nahoru | #8123

Biker_xx píše: Corela91> Bacha na to. Tyhle folie k radiátorům z Bobrlandu maj jako izolant měkkou pěnu, něco jako molitan, která teplo od svodů rozhodně nevydrží, to se rozteče hned.



Tak a udělá to kouřovou clonu a nikdo tě už nepředjede

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.4.2013 v 20:59 | Nahoru | #8124
Tak neco by to chtelo, mel sem to dneska jen natoceny a krapet se nakrabatila samolepka

Asi fakt zkusim jen ten alobal, a uvidi se.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.4.2013 v 01:07 | Nahoru | #8125
ozzy: neřeš hovadiny a radši tahej :)) Koukám že má nazutý slicky, co tě k tomu vede ?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.4.2013 v 01:43 | Nahoru | #8126

Biker_xx píše: Corela91> Bacha na to. Tyhle folie k radiátorům z Bobrlandu maj jako izolant měkkou pěnu, něco jako molitan, která teplo od svodů rozhodně nevydrží, to se rozteče hned.



Aha, to jsem si nevsiml. Resp nezkoumal jsem to, jen me to v regalu prastilo do oci..tak jsem si na vas vzpomnel..
Ja zustavam u svoji hlinikovky z lidlu

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.4.2013 v 08:16 | Nahoru | #8127

Palec11 píše: ozzy: neřeš hovadiny a radši tahej :)) Koukám že má nazutý slicky, co tě k tomu vede ?



TO jsou Metz. Racetec CompK, mela by byt stejna smes jako maj vzorkovany K3ky (endurance) ale jsou o litr levnejsi. Takze jestli jezdit K3ky a pak to za litr prodavat, nebo tohle a pak to hazet do popelnice sem vyhodnotil tak ze resit prodavani me nebavi. A nula od nuly pojde.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.4.2013 v 12:58 | Nahoru | #8128

DavidH píše: Pokud vse selze, tak vanu v podelne ose rozriznout, odsadit od sebe napr. 10-15mm a slaminovat.
Montazni body nahore v ramci pruznosti laminatu sesroubujes v puvodnim miste a dole das podlozky. Tak zirkas misto asi nejlip.
Pokud teda nepujde takto rozsirena kapota do kolize s asfaltem v naklonu



Tohle je nejlepsi reseni. Malo pracne a funkcni

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.4.2013 v 22:08 | Nahoru | #8129
Ozzy_> Já jsem lepil toto . Prošité skelné vlákno a hliníková folie. Samolepící. Asi 1 cm silný a bohužel těžký....

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.4.2013 v 19:43 | Nahoru | #8130
Ahoj závodníci,
řešíte někdo sundávání a nandávání krytu nádrže? Na okruh přehazuju lamináty včetně toho krytu na nádrž, ale trochu si nevim rady, co dát jako separaci, abych si nepoškodil lak. Zkoušel jsem mirelon tl. cca 3 mm, ale asi na dvou místech se po jednom dni prodřel a lak to taky pěkně odnesl. Možná když ten kryt zevnitř ještě přebrousim a zahladim, stačilo by to, ale nemáte něco odzkoušenýho ať nemám zbytečně další dirky na laku?
Díky za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35662 Dnes v 16:06 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist