globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.4.2010 v 10:12 | Nahoru | #1801
Dalos: jj, něco takového ;) Díky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.4.2010 v 14:07 | Nahoru | #1802

michal_fojtik>.Kolda.> he tak povídej na co bacha, na co ne...moje prvni moto bude mit najeto do 5000km a druhe je fungl takze se toho snad toliko neposere. vsak co ja s tema myma casama jsem taky peknej mrdal:)
decka ja se tak tesim ikdyz vsechno kupuju na posledni chvili, tento tyden bike pristi tyden dodavka...kuuurnik:)



Nechci to tady Perňovi zanášet rádoby závodními radami... Zvlášť, když žádné nemám
Ale vážně. Já to mám v úpravě superstock a musím říct, že hlavně, co se týče podvozku, je to trošku jinde a lépe než u krámové motorky. Základ je nechat si udělat přední vidlici (tohle není můj výmysl, ale rada od KL Intermoto a je to asi pravda), zadní je celkem solidní, i když oproti dobře naladěnému TTX, pokulhává celkem dost...ale pro nás pomalejší gut. Ty tam budeš myslím dávat HRC, jak jsem někde četl, takže motor máš vyřešený. Jede moc pěkně a rozhodně to není žádný beránek, jak si někteří o Hondě myslí. Výjezdy na trojku jde hezky na zadní...Optimální převod, který se nám osvědčil na Brno, Most i Lausitz je 15-45 (řetěz 118 článků-520) Originál tlumič řízení vyměnit za polohovací klasiku a je hodně potřeba...Pokud jsi vyšší postavy doporučuju plexi double bubble. Jinak už mě nic nenapadá. Kdybys něco potřeboval a já mohl nějak pomoci, napiš do PM...Zdarec koberec....

Jo a vybral sis dobře, je to fakt dobrá motorka...

Naposledy editováno 09.04.2010 14:10:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.4.2010 v 15:49 | Nahoru | #1803
.Kolda.> Pane závodník, to je v pohodě, vše co sem dáváš tady má být! Já CBR neznám, Michal taky ne, takže pro něj info k "nezpalacení"

Jako jo, co já vím, tak Honda od MS racingu taky fungovala špičkově, což mě přesvědčil i můj loňský největší soupeř Tomáš Milichovský (měl to půjčený od nich na CEC v Brně a říkal, že by po chvilce nebyl problém tam dát po 2:09, což na jeho K6 ani houno..).
Pak měl na Hungáči už svýho Blada, kterýho mu budou chystat u MS. Dokonce už tam měl i HRC, ale nějak to nefungovalo ...podvozek, přehřívání motoru, atd. Prostě i tohle potřebuje svůj čas. Tak jel ještě na osvědčené K6, kterou tam pak rozlámal v závodě SBK na šroubky

Podle mě v sérii má každá motorka nějaký problém nebo aspoň menší nedostatek.. Proto se ty úpravy za dosažením lepších časů dělají. Možná mě to trochu štve, že i ve Stockách jsou povoleny stále větší a větší úpravy a pomalu to připomíná SBK ve svých počátcích, kdy měly taky o dost redukovanější pravidla, než dnes. On už i "obyčejný" stock dneska není levnou záležitostí - dá se říct cena biku + 1x tolik za úpravy a je to perfektní SST!

Jináč já taky samozřejmě něco málo upravuju na KTM, zatím mám doma tyhle parádní řidítka
Není správný formát url.
a dodavatel (tímto ho zdravím a díkes za půjčení trialovýho kola na vyzkoušení )
[url=http://www.carbonrace.cz/


Naposledy editováno 10.04.2010 15:51:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.4.2010 v 17:03 | Nahoru | #1804
Perňa_81> Poklona, uctivost....

Vím, že je to asi trošku jiná liga, ale ty KTM z IDM na Lausitzu, jeli fakt moc. A výsledky mají velmi solidní. Takže něco na té KTM asik bude.
Akorát ti nezávidím to současné hektično...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 01:18 | Nahoru | #1805

Mates11>Perňa: přepáčko zrovna dělaj v PPtuningu takže by mělo být k dostání co nevidět

Jaký si pořídil kolečka a rozety ?



..jo tak to tys půjčoval do PP svou KTM?? Máš taky "Rko"? Já jen jestli nehrozí, že by to třeba bylo trochu jinak oproti normální RC8.
Bohužel snad nějaké komplikace, takže přepákování mi bude dovezeno až na Hungáč, Óník to zřídí.. Do tý doby budu odírat origo stupny KTM, škoda jich

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 01:23 | Nahoru | #1806
.Kolda.> ..to se nedá nic dělat, tohle nejde uspěchat a co půjde vyčarovat, půjde a zbytek postupem času. Hlavně to nesmím libereckýmu dealerovi (Alešovi) rozbít, není to vlastně úplně "můj" stroj

Ale hoooši, mám k tomu teď manuál a tam toho nastavení už na základní motorce je! Kdo to bude všechno štelovat na optimu, to nevím, ale možnosti jsou velké!! Hlavně co se posezu a geometrie podvozku týká. To z "japonce" neznám..

..už se těším na první "vibrace" 2V

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 10:01 | Nahoru | #1807
Perňa_81> Perno, drzim ti palce. Sam jsem pozadu a nestiham, ale doufam ze ty to nejak zvladnes. Na kvetnovem memorialu v Brne mozna budu jako press fotak, tak ti udelam exklusivni serii

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 10:23 | Nahoru | #1808
Perňa_81> Mistře !! Ty tu Oranžádu zmákneš ikdyž koníkama oplývat nebude
Co je jisté je to že v Padocku bude oslintaná od Čumilu včetně mne
už se na tu krasavici těším
Ať ti to co nerychleji ŠROUBUJE !! GL

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 11:11 | Nahoru | #1809
Zrovna dneska ve Štocich krásně na 6 fleku Tutusaus KTM RC8 R
Ale to bude asik jiný strojek !!! že joo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 11:28 | Nahoru | #1810

Perňa_81>..jo tak to tys půjčoval do PP svou KTM?? Máš taky "Rko"? Já jen jestli nehrozí, že by to třeba bylo trochu jinak oproti normální RC8.
Bohužel snad nějaké komplikace, takže přepákování mi bude dovezeno až na Hungáč, Óník to zřídí.. Do tý doby budu odírat origo stupny KTM, škoda jich



jj já ... máme R ... jináč stupny jsou stejný jako normální RC8

Máme ji s Club Race Kitem (Akrap, menší těsnení pod hlavou, přenastavený vačky) .. na brzdu jsme to zatím bohužel nestihli ale chlapík říkal že tam loni jednu měli a přes 180 k.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 15:30 | Nahoru | #1811

gorkin>Zrovna dneska ve Štocich krásně na 6 fleku Tutusaus KTM RC8 R
Ale to bude asik jiný strojek !!! že joo



Hele díky za povzbuzení! O motorce určitě nepochybuju a KTM věřím.. Stačí se podívat kousek zpátky a rekapitulovat - kam vlezli, tam udělali při závodech velký výsledky. Nikdy nehráli druhý housle! Dakar, Enduro, motocross, 125GP, 250GP - závodní motorky dělaj perfektní a chtěj být úspěšní i na silnici se Superbikem.
Co se týká běžnýho provozu, je to motorka nadprůměrná - zábavnej a silnej V2 motor, krásnej desin a je pohodlná. Veškerý mouchy vychytány u modelu R. Kdo má ty peníze a chce koupit nový stroj, trochu odlišný od zbytku světa, nemůže vůbec prohloupit.. I mi ta motorka přijde taková přívětivější než DUCATI, pro kterou to je asi největší konkurence

Jinak co se týká Superstocku KTM, co bojuje ve FIM CUPu, tak určitě není ničím nedostupným - tuhle motorku si v pohodě můžu postavit z katalogových dílů "KTM POWERPARTS" taky. Stojí to tedy dost peněz, ale to je i u jiných motorek, než se dostanou do podoby Stocka na úrovni MS.. U Hondy je potřeba drahých HRC dílů, u Yamahy YEC, atd. V tomhle vidím ty možnosti těch motorek vyrovnané..

Ta motorka u nás nejezdí proto, že lidi nejsou přesvědčení o jejích kvalitách..bojí se toho, že to má o 5PS míň než 4V konkurence a že tedy automaticky na tom musí člověk být o vteřiny pomalejší, než na jednodušším 4V.. No a to je ta blbost, v tom to opravdu není!
Zatím nemůžu hodnotit, to ukáže čas a zkušenost s RC.. Zatím tomu věřím, že motorka je to perfektní a záleží jen na jezdci, jak se s ní "popasuje", tam bude spíš ta příčina pomalejších časů

Až bude RC8 na okruzích alespoň v třetinovém množství, co je třeba R1, tak nikomu nepřijde divný, že si někdo na ježdění pořídil zrovna KTM. Prostě funkční a konkurenceschopnej bajk, tak proč ne..
Já to tak vidím i teď s BMW - jeho nesporný kvality prověřený ve vyhraných závodech Superstocků ho začnou prodávat. Mezi 4V je stejně revoluční, jako byla kdysi třeba K5.

Vidím to tak, že všechny tyhle motorky maj nad naše schopnosti, ikdyž třeba jedeme Brno pod 2:10. Pak přijede elita SST a dávaj to na podobných strojích 2:04. Takže rezervy tam jsou ..v člověku a ne v tom, jestli jede na DUC, KTM nebo GSXR

Naposledy editováno 11.04.2010 15:34:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 15:40 | Nahoru | #1812

Mates11>jj já ... máme R ... jináč stupny jsou stejný jako normální RC8

Máme ji s Club Race Kitem (Akrap, menší těsnení pod hlavou, přenastavený vačky) .. na brzdu jsme to zatím bohužel nestihli ale chlapík říkal že tam loni jednu měli a přes 180 k.



Tož vítej kolego

Musíme to tady chlapcům rozmluvit a taky dokázat, že jde jezdit i na něčem jiným, než H,K, S nebo Y..

Tak to máš identickej stroj se mnou, taky tam bude tento CLUB RACE KIT. Jak dlouho trvala montáž, odhadneš to?
A jezdil jsi na sériovce a pak na KITovém stroji? Jaký tam byl rozdíl??
A ještě mám dotaz - na palubovce jsem nenašel ukazatel zařazený rychlosti, asi tam není, viď?

Jezdíš s tím okruhy nebo jen tak?

Zde IDM speciály, vypadají výhružně a pelášej špikově!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 15:44 | Nahoru | #1813
Perňa_81> tak jsem na to moooc zvědavej , čeeče já snad na ten Hungáč pojedu aspoň na kukačku už kvůli tobě
.. já ti fandím moc, ale když já mám od přírody takovou kurevskou pesimistickou povahu

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 15:59 | Nahoru | #1814
DavR1> Co to jako! Ty nevěříš!? To já taky takhle mám, ale vždycky v koutku doufám a věřím, že se to nakonec nějak povede

Hlavně abych tam stihnul dorazit já na ten Hungáč.

Se tady sažím vysvětlit (a i ám sobě), že ze začátku nečekám velký věci, potože jsem ve skluzu a začínám dýl, než by bylo dobrý. Proto neúspěch na prvním závodu ještě nemusí znamenat, že je špatnej bike KTM.. Je to jen můj problém a nepřipravenost!

Úplně stejně bych na tom byl na kterýmkoliv jiný nový (neznámý) motorce, tak fakt nechci, aby byly nějaký negativní závěry hned z kraje

Jasný, R1 2008 by byla jistota, motorka, kterou už jedu 5let a znám ji do detailu...možná trochu už nuda. Tohle je "výzva" a fakt se těším na změnu.
Ty taky přece nechceš "shnít" na stejný šestce dalších 10let, navíc když novější model je teď většinou u japonců krokem zpátky

..a teď si mě naštval! - beru kolo a jdu si dát 40km na Pezinskou Babu, ať neztrouchnivím.. Brrrm.. budu si pobrukovat 2V zvuky, abych tomu navyknul

A co ty vůbec a letošek? PČR tedy padá, takže nějaký seriál s agentůrou? Na divný japonský R6??
Nechceš na ní jet Hořice? ..vlastně bys na ni ani nemusel sedět, jenom jako..! S reklamou by ti to tam odkroužil třeba někdo jiný, což??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 17:03 | Nahoru | #1815

Perňa_81>Co se týká běžnýho provozu, je to motorka nadprůměrná - zábavnej a silnej V2 motor, krásnej desin a je pohodlná. Veškerý mouchy vychytány u modelu R. Kdo má ty peníze a chce koupit nový stroj, trochu odlišný od zbytku světa, nemůže vůbec prohloupit.. I mi ta motorka přijde taková přívětivější než DUCATI, pro kterou to je asi největší konkurence



Ty Perno, ja vim ze mas tedka za ukol KTM vychvalovat, ale mozna bys mel bejt aspon do prvniho trochu ostrejsiho svezeni prece jenom opatrnejsi .

Já to tak vidím i teď s BMW - jeho nesporný kvality prověřený ve vyhraných závodech Superstocků ho začnou prodávat. Mezi 4V je stejně revoluční, jako byla kdysi třeba K5.



No ono to 1000 RR zase tak moc revolucni neni. Spis naopak. BMW slo pri vyvoji vyslapanou japonskou cestou (sprave zminujes K5) a pridalo svoji uz nejakou dobu vyvinutou elektroniku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 19:51 | Nahoru | #1816

Perňa_81>Tož vítej kolego

Musíme to tady chlapcům rozmluvit a taky dokázat, že jde jezdit i na něčem jiným, než H,K, S nebo Y..

Tak to máš identickej stroj se mnou, taky tam bude tento CLUB RACE KIT. Jak dlouho trvala montáž, odhadneš to?
A jezdil jsi na sériovce a pak na KITovém stroji? Jaký tam byl rozdíl??
A ještě mám dotaz - na palubovce jsem nenašel ukazatel zařazený rychlosti, asi tam není, viď?

Jezdíš s tím okruhy nebo jen tak?

Zde IDM speciály, vypadají výhružně a pelášej špikově!



Mno předělání na kit zabere dva dny.
Loni jsme jeli 08´ úplně ve standartu ... prodáváme KTM tak jsme se vrhli s RC8 na okruhy hlavně kulivá propagaci tohoto bajku .. zatím fakt pro zábavu .. okruhový nováčci

Ukazatel kvaltu na palubce bohužel není, letos jsme přidali Gipro, ještě přijde spojka od TSS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 21:51 | Nahoru | #1817

Kamil12345>No ono to 1000 RR zase tak moc revolucni neni. Spis naopak. BMW slo pri vyvoji vyslapanou japonskou cestou (sprave zminujes K5) a pridalo svoji uz nejakou dobu vyvinutou elektroniku...



..a v tom právě vidím to "revoluční".. Že postavili motorku na "japonským" základu (starým víc jak 20 let - řadový čtyřválec a hliníkovej rám) a posunuli celek o cca 2-4 roky před konkurenci.
Podle mě je to pro Japonce dýka do zad, když oni si pěkně jedou ten svůj pozvolnej vývoj a ne vždy směrem vpřed, vyjma tehdy tý K5 nebo kdysi R1 2004..

Ale Kamile, oba víme, že ikdyž ta K5 tenkrát byla tak revoluční, dalo se jí porazit na papírově horší R1 ze stejnýho roku

Co se týká KTM - musíš mě přece nechat na nějaký tý vlně optimismu Já myslím, že ta motorka dobrá bude, problém bude umět to využít.. Přeci jen ze známý a nezáludný R1 to bude velký skok. Proto říkám, zatím nečekám zázraky, snažit se ale budu..
Co bys dělal ty, tvůj názor mě zajímá ..pokud si to ty "Kamčo" - absolutní špička v Českým Road Racingu a CEC. Šel bys do takový spolupráce nebo bys zůstal u svý starý dobrý R1 07/08? Já to vidím jako příležitost a vyzkoušení něčeho "novýho"..

Vím o dvou rychlých lidech, co jeli na zapůjčený standard RC8 a nebyli až tak daleko od svých nejlepších výkonů (oba toho času vlastníky R1 07)..
Víc nemůžu posoudit, až za pár dní

Hon na vlčáka (Kamču) :

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 22:17 | Nahoru | #1818
Mates11> Jsem si říkal, že to za den zvládnem, tak asi ne. Chci to právě i změřit v sérioém stavu a pak s tím kitem..

Jinak bych měl na tebe prosbu - nemáš náhodou teď rozebrané z.kolo? Totiž moc potřebuju vědět, jaké průměry a rozteče děr jsou pro unašeč zadní rozety a kolik jich tam je na tom Marchesini ráfku.. Pak také to samé u kotouče zadní brzdy - jeho držení na ráfku a průměr. A ještě vnitřní průměr ložisek (nebo vnější osy)..

Vlastně by mě tohle zajímalo i u předního kola, včetně přesné vzájemné vzdálenosti kotoučů od sebe..
Nemám teď možnost být u motorky a nutně potřebuju co nejrychleji vyřešit další sadu kol. Na novou originál bohužel není a je to i škoda, stačí mi něco jetýho.

Jo a ještě jedno info - přesný průměr vidlic v místě objímky řidítka??
Přepákování PP budeš mít taky až cca 20.4.??

Je sériově vyřešená spojka nějak nedostačující nebo proč TSS? Četl jsem v zahraničním testu, že občas zadní kolo na brzdách dělá divy ...ale že je to efektní

Naposledy editováno 11.04.2010 22:18:41

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2010 v 23:29 | Nahoru | #1819
Perňa_81> Kolo rozebraný nemám a bohužel teď dva dny nebudu v hokně ani u komplu a bez šuplery.
S přepáčkem přesně nevim, jak budou mít v PP vyrobenej komplet kus staví se to vyzkoušet jestli vše sedí.
TSS dáváme antihop

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.4.2010 v 23:47 | Nahoru | #1820
Nazdar živočichu jsem ti psal,tak mi dej vědět co jak už chcípám chutí zatahat za heft

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.4.2010 v 00:35 | Nahoru | #1821
Tak už máme objednáno - parádní profi quickshifter! A i díky vstřícnosti pana Poláška z DUCATI Motocentrum ho mám za skvělou cenu, takže děkuji!!!

HM Quickshifter - věcička používaná ve WSBK i Moto2!

[img]

Naposledy editováno 14.04.2010 01:36:00

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.4.2010 v 10:29 | Nahoru | #1822
perno, tenhle QS jde pouzit i bez pridavne ridici jednotky? (PC, Rapid, Bazza,...).
jako ze zapojit a jet? je to s tim tenzometrem?

pokud to je opravdu takova spicka tak 12.000,- neni zas tolik

Naposledy editováno 14.04.2010 10:30:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.4.2010 v 14:29 | Nahoru | #1823
RobinR> Teprve ho budu dávat, tak nevím.. Dělají levnější verzi, pokud už máš zabudován PWCMD nebo RAPID, HRC, YEC, apod. V případě sériové jednotky je potřeba koupit tzv. HMQuickshifter Plus na konkrétní model (asi kvůli konektorům). A to je můj případ.
Takže vyzkouším a dám vědět. Každopádně cena/provedení/záruka je u toho v dobrým poměru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.4.2010 v 14:40 | Nahoru | #1824
Perňa_81>

v tom kitu je Akrap,těsnění pod hlavy,KN filtr,váčkové segmenty na nastavení,a ještě nějaké vymezovací destičky nebo kryty.......to jsme nezjistili,ale jsou k tomu manuály!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.4.2010 v 15:55 | Nahoru | #1825
2LEKO> ty krytky jsou na zaslepení přisávání vzduchu do výfuku který je tam s origo laufem.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.4.2010 v 17:09 | Nahoru | #1826

Mates11>2LEKO> ty krytky jsou na zaslepení přisávání vzduchu do výfuku který je tam s origo laufem.



..........jo díky.......ten výfuk jsem nerozbaloval.......a ani jsem to nějak do podrobna nestudoval,a ty krytky,jsem si chtěl vzít jako těžítko na papíry!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.4.2010 v 09:35 | Nahoru | #1827

Perňa_81>..pokud si to ty "Kamčo" - absolutní špička v Českým Road Racingu a CEC.



Kamil nekde ladi kudrny na sezonu . Psal jsem to ja - mel jsem rozbitej pocitac a zaboha si nemohl vzpomenout na heslo k uctu, tak jsem tam vyhrabal nejakej starej. Snad jsem te moc nezmatnul .

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.4.2010 v 19:13 | Nahoru | #1828
[quote]Perňa_
Výrobce a dodavatel řídítek (tímto ho zdravím a díkes za půjčení trialovýho kola na vyzkoušení )

Taky zdravím. Šlo Ti to skvěle Myslím, že Tvá BMX a biketrialová minulost ti dává na trati křídla jak cisterna Red Bullu

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.4.2010 v 15:59 | Nahoru | #1829
Čeče Perňo, ty to mazlíš jak koťátko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.4.2010 v 23:42 | Nahoru | #1830

readymen>Čeče Perňo, ty to mazlíš jak koťátko



...jooo, přesně taaak! Abych nepřemazlil ..jako to naše "koťátko"

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35303 Dnes v 01:27 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 2 Včera v 21:21 Blacky94
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist