Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa je výbornej závodník a kejvnul na něco o čem nikdo neví jestli je to vůbec konkurence schopný a jestli si tím třeba neposral sezonu ... dát mu takhle 1000RR , GSXR nebo třeba BMW či zase novou R1, bylo by to určitě jistější sázka na úspěch než tohle .. to je taková nejistá výzva a možné né uplně dobrej krok což ukáže hned začátek sezony.
Navíc motorku má sice zdarma na sezonu, ale případné škody platí ze svého což muže ve finále stát pěknej balík, protože není zvyklej jezdit někde vzadu a z přemíry snahy se může stát cokoliv.
Nicméně věřím že vděčnej je a firmu bude prezentovat jinak a jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavR1>texastornado> Nemyslím si že by Perňa nějak zhvězdovatěl, myslím že i když se to zdá jako super nabídka, může to být ve finále i mínus.
Perňa je výbornej závodník a kejvnul na něco o čem nikdo neví jestli je to vůbec konkurence schopný a jestli si tím třeba neposral sezonu ... dát mu takhle 1000RR , GSXR nebo třeba BMW či zase novou R1, bylo by to určitě jistější sázka na úspěch než tohle .. to je taková nejistá výzva a možné né uplně dobrej krok což ukáže hned začátek sezony.
Navíc motorku má sice zdarma na sezonu, ale případné škody platí ze svého což muže ve finále stát pěknej balík, protože není zvyklej jezdit někde vzadu a z přemíry snahy se může stát cokoliv.
Nicméně věřím že vděčnej je a firmu bude prezentovat jinak a jinde.
Hele Dave, to mi přijde, jakože nevěříš, že KTM je dobrej stroj pro závody! Tak to rozhodně není pravda, jde jen o to, že je natolik exkluzivní a neznámá, že prostě jen nikdo neví, co a jak..
Přišel BigBang a každej byl přesvědčenej, že je to ten jedinej stroj, kterej bude vyhrávat. Ve světě v SBK to bylo dobrý, ale na nižší úrovni už tolik ne. Letos jich už ani v MČR tolik nepojede.
Teď je mánie s BMW, papírově je to super, ale co když je s tím těžký jezdit a má to zase jiný "nedostatky" k vypiplání.
To samý RC8, má potenciál jako každá jiná a jde jen o to, jak se to podaří nastavit a využít ho.
Proto bych nerad vynášel soudy nad posranou sezónou, když se nepovedou první závody. Budu prostě na začátku jako s každou jinou motorkou.. Kdybych nevěřil, že ta motorka je výborná, nešel bych do toho...
Venca:
Zatím je na vše brzy, mrzí mě, že mě bereš jako nevděčníka Nemáme zatím dohodnuté podmínky...nevím tedy ještě o moc víc, než ty. I proto jsem musel tady do poslední chvíle "mlžit". Nakonec to dopadlo a mám radost, ale i ty starosti viz. výše. Mám ji 14dní, zatím tedy řeším takový ty technický důležitosti, abych už mohl jezdit.
Doufám tedy, že budu mít možnost podpořit KTM a ona mě v celé sezóně a bude ještě příležitost zajímavý propagace.
Proto by mě štvalo, kdyby sis zrovna ty myslel, že mi narostl nos nahoru Dělám pro závodění hodně a možná jsem i blázen (vždyť víš, sám si závodil a byl si lepší, než já nebo Boumis ...jen tě odradilo to, že bys měl projezdit "barák"). Myslím, že jsem, a pořád to tak i dělám, jako ryzí amatér a tak to i lidi tady viděj. Poradím, nechám si poradit, podiskutuju a nemyslím si tedy, že bych měl nějaký "hvězdný" manýry a koukal na všechny z patra..
A samozřejmě je A.Vondrák pro mě neskutečnej borec, že do toho takhle šel a snad budu připravenej mu to nějak "vrátit" během sezóny. Je to člověk, z řad zastoupení motorkových značek, co pravděpodobně jako jediný dokáže opravdu podpořit závodění u nás! To je bez diskuze a proto si říkám, že když je snaha na obou stranách, MUSÍ to přece nějak fungovat!
No a neboj, že bych si v jeho "krámě" nevybral nějakej ten strojek! Jsem tam okukoval i tvojí zvířecí "Six Days" EXC 530 a je to nádhera, závidím ti, že ji můžeš prohánět kdykoliv a zvládneš ji.. Mě by to zahodilo
Má tam i spoustu lehce jetých 2009, tak kdybych byl náhodou na podzim bohatý ...
Už jsem to tady někde dával - foto z předání stroje pro Perňase. Vedle mě Aleš, majitel firmy UNIVOK a enduro závodník!
[img]
Naposledy editováno 05.04.2010 13:13:00
Chybí tomu prostě koně ve špici což je známá věc a čím delší rovinka tím hůř pro ně.
Ty tomu musíš věřit a to je v pořádku , přece by si do toho jinak nešel
Ale problém může být i s technikou, málo kdo ti poradí a to co si sebou nevemeš v depu nenajdeš.
Není to jako u biku kterej stojí v každém druhém boxu a mimo dílů je mezi i jezdci spoustu zkušeností se vším.
Co se týče oprav pokud upadne, u KTM ty ceny dílů budou hodně jiný a nejen origo díly ale třeba jen lamináty jsou dražší atd.
Takže pád s takovou motorkou může být finanční smrt .. na to neseženeš nic použité .. vše pouze nové, třeba na R1 se dá sehnat v inzerci absolutně vše za třetinové ceny, které už ani tak Yamaha nemá drahé.
Kolik třeba stojí budíky, kola , kotouče na KTM , a co třeba vidlice, kyvka, podsedlák .. to všechno bejvá kolikrát poškozený po pádu ... u KTM to musí být hrozný rakety ..
Řekl bych několika násobně víc než se dají sehnat třeba na tu R1, tam se pohybujeme v hodně nízkých částkách ...
Já loni upadl na R6 asi 4x a vše jsem byl schopen vypůjčit případně rvnou koupit za levno přímo na místě.
Takže to co se ted zdá výhodné a dobré, může ve finále být pro sezonu smrtící ...
samozřejmě bych to nikomu a Perňovi o to víc nepřál !!
Naposledy editováno 05.04.2010 13:44:25
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Když jsem ten exluzivní kousek RC8R viděl, sám jsem Alešovi říkal, že kvůli tomuhle bych si dokázal představit návrat na silnici... A k tý 530, nikdo nikdy neříkal, že jí zvládám...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Lepil jsem tam vrstvy té "dokonalé_emerické_pásky", ale mám pocit že se to vytlačuje a konečný efekt téměř nulový.
Svého času se tady na fóru tuším vedla diskuse, že to někdo utočil z teflonu, nemáte páru?
Dal bych za to třeba ... flašku?
Jde mi o to, abych mohl použít sériový plyn. Do fáze "totální přestavby na okruhovku" jsem se ještě nedostal a zatím bych nerad trhal dráty z origo kapličky chcípáku (já vím, to přijde )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
texastornado>Když jsem ten exluzivní kousek RC8R viděl, sám jsem Alešovi říkal, že kvůli tomuhle bych si dokázal představit návrat na silnici...
Václave ale mohl by si se zase alespoň na rok vrátit neni tu po silnci pořádně s kym jezdit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavR1>Perňa #81> Jestli M.Káňa pojede volnou nevím, ale v seznamu pro licenci A není, takže by volnou jet asi mohl.
Jinak u nás ubude mistr Jiruš, ale dravců je moooc, typuju to na 1.Miša Salač jednoznačně, pak velkej boj: Riša Sedlák(můj kolega ),Oňas,Pitbul,taky rychlej Petr Svoboda,Vojta Roubíček,Staňa Tvarůžek ... každej z těchto měli letos někde bednu a jsou vyrovnaní ... no a pak by chtěl někdo překvapit ... třeba jááá , ale stejně stačí jeden pád se zraněním a je to v řiti ... stejně tako třeba Fojťas letos v březnu v Pann a je po sezoně ... ani nevím jestli Fojťas ještě bude jezdit, jsem ho rok neviděl.
zdaaar jak svina:) no staci jeden pad a je vsechno v riti, hlavne kdyz Te srazi blbej madar s nenamackanou brzdou:( moje R1 je sice ta tam (aspon se dostala do nejrychlejsich rukou k fillum:)) ale uz se nemuzu dockat na novy racing rok:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
michal_fojtik>zdaaar jak svina:) no staci jeden pad a je vsechno v riti, hlavne kdyz Te srazi blbej madar s nenamackanou brzdou:( moje R1 je sice ta tam (aspon se dostala do nejrychlejsich rukou k fillum:)) ale uz se nemuzu dockat na novy racing rok:)
Nebudes mit blok, co myslis?
Ja jsem po velkem padu a jen zacnu myslet na tahle rychle zatacky, tak se mi opoti ruce
Moc rychle to jezdeni zpocatku asi nebude
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
A navíc, když jsem dostal pro letošek takovou nabídku! ..přece sen každýho kluka bejt "tovární pilot", řečeno s nadsázkou ..až si jednou sednu do houpacího křesla a budu ukazovat fotky dětem, jak jsem kdysi závodil za KTM
Dnes jdu s LEKEM zasedat k Alešovi a jdem dohodnout, co a jak dál, tak budu už moudřejší. Hlavně nesmím "přehrotit" začátek sezóny Rozety už mám, teď už jen řetězový kolečka, přepáčko a řidítka.. Všechno už běží, snad i kapoty. Souhlas s tím, že v tomhle je enduro takový jednodušší, vlastně už kupuješ závodně upravenou motorku.
Ale stejně mě napadá otázka, jak VELKÁ je ta úspora s endurem, když už to taky děláš řekněme na úrovni Přeboru ČR (přirovnávám k silnici) a najezdíš o hodně víc hodin a to celoročně! Beru, že cena motorky je zhruba podobná, náklady nižší, ale zase více motohodin. A když to vezmeme v porovnání s třeba rokem 2005, když jsme jeli Volnou v půlce pole a jezdili starší pneu, občas novou.. Nebude to za podobný finance?? Jinak jasný, jsi zvyklý jezdit vpředu, takže bysme 50% museli přihodit, to je realita
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jaký si pořídil kolečka a rozety ?
Rozeta: 4563 37z. - v nabídce od 37 do 46 (běžná cena 1 560,- Kč) extra tvrdě anodizovaný ergal
Kolečko: 2187 17z. - v nabídce od 16 do 17 (běžná cena 725,- Kč) ocel NC, provedení RACING
Dodání cca 10 dní.
Přes dvouvál 15% sleva!
M.
Naposledy editováno 07.04.2010 14:17:03
Dawe02>Nebudes mit blok, co myslis?
Ja jsem po velkem padu a jen zacnu myslet na tahle rychle zatacky, tak se mi opoti ruce
Moc rychle to jezdeni zpocatku asi nebude
mnoo byl jsem se loni svezt parkrat na silnici (teda jednou:) a letos zatim taky jednou a nemam pocit, ze bych mel blok - pad byl mnou nezavineny a chyba nebyla v mem stylu jizdy, tak se neni ceho bat. ale vis jak jsem nervozni, dam do toho vse co budu mit jak fyzicky tak financne a uz ted se snad dohodly i nejaky spoluprace... teleo je zase nadreny, v posilovne diky praci prakticky bydlim, takze trenuju porad, vaha je normalni oproti tem 107 kg se kterymi jsem zacinal mam ted nejakych 85, tak to bude snad taky prdel:)
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ja ted chystam blada, snad bude sranda uz na csc:) drzte vsichni palce at to neni rozvnou smrt a prosim vsechny co maji HONDU FIREBLADE 2008 RR aby davali rady seeeeeeem
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
petridas>hosi jen dotaz pneu koupene primo na okruhu v ramci AA je drazsi nez bezne v prodejni siti nebo tam maj nejake zavadejici ceny nebo tak neco a daj se tam poridit levnejc?
no rekl bych, ze na pomery nasich standartnich prodejcu je to rozhodne levnejsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
prasouš>michal_fojtik> na 08 lítá slušně Koldaa já bych se mezi rychlíky taky rád podíval, ale jak se říká v té reklamě na prací prášek: Musím se ještě hodně učit ... Dnes jsem byl lítat v Mostě a konečně pořádné svezení po zimě ... Jen se tam po trati občas mihnul nějaký rychlík na modrobílém starším GSXR a nedalo mi to a říkám mu: kolik to jezdíš? Pocitově si myslím, že nejedu jako úplný mrdal, ale ty tvoje průlety kolem mě?... Tak za 41... Tak si říkám, aha, neměl bych mu vykat ?
Zřejmě slušný oddíl...
Jak jsme byli na tom zpropadeném Lausitzu, tak než jsem se trošku rozjel (pak taky, ale už ne tolik ), tak mně brali zleva, zprava. Borec na Superdukovi to tam sypal 1:47 apod. Člověk by se raději nechal přesunout do začátečníků Všichni nadržení tak, že už předjížděli na pitlajn... Regulérní blázni němečtí... Ale moc krásné to bylo...
Jinak Fároše nebrat, na tom jezdí kdejaký mrdal... A když už, tak hlavně po každém jednotlivém odřazení dolů vymačkávat poctivě spojku...jináč převodovka řekne pá,pá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
decka ja se tak tesim ikdyz vsechno kupuju na posledni chvili, tento tyden bike pristi tyden dodavka...kuuurnik:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35620 | Dnes v 18:08 oxygen |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |