globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 00:15 | Nahoru | #1441
Já teda otáčím o 106 ... celej rok jezdím Diabla a po nabrání rozumů na tomhle fóru jsem se k tomu taky uchýlil a no problem, resp. rozhodně jsem nepocítil žádnej rozdíl, ale tak při mých časech se to asi ještě neprojeví. Každopádně souhlas s tím, že natrhanou Pirellku už nezahladíš. Popravdě se mi to na minulé machně nepovedlo ani na silnici . No... už mě doma leží několik zadních KR108, tak jsem zvědavej, ale jestli nebudou fungovat, tak... no tak asi zapšknu

Naposledy editováno 20.11.2009 00:16:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 07:40 | Nahoru | #1442

Ducati1098>koukám, že jsem tu rozvířil pěknou debatu....) všem díky za odpovědi.... jenom nevím, zda do toho jít a šmrdlat se někde v půlce a nebo se šmrdlat v půlce s agenturama.....co je podle vás lepčí?
ono cenově to vyjde dost podobně......



...Perňa #81> dik za oba rozpocty

Ducati 1098> no my to resili kvuli Koldovi a neb i v roce 2010 chceme jet CEC, tak varianta MCR padla, to uz se neda ufinancovat, kdyz nemas sponzory

............................................................

Pozor:......je možnost se taky stát "mediální hvězdou"!..zde na fotu je více "hvězd".......rozhorov pro rádio "Szarkan Repule Redio Budapest" do pořadu "Turbo Fofros"........něco jako u nás "Príma vařečka"!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 08:57 | Nahoru | #1443
2LEKO> Ty voe to zase budu mít dražší rozety,řetězy a jiný blbosti, když už to budu kupovat od hvězdy

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 09:24 | Nahoru | #1444
Točit Pirelku je blbost ... dávám ji pryč když ji natrhám a většinou je to z obou stran ... když bych to otočil nic nezískám jen riskuju že spadnu, tu gumu za další jednu jízdu totálně zničím a do provozu už si pak nikdo neveme, takže nesmysl ..
Dunlopa ta se tak netrhá .... tu bych točil taky.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 10:37 | Nahoru | #1445
Je vidět, že zákazníky by DUNLOP měl, teď se jen domluvit a udělat hromadnou objednávku, protože menší množství, než na kamion, je pro ně nezajímavý..

Dunlop je určitě lepší alternativa, než Pirelli pro nás amatéry.. Už jen kvůli těm předním pneu, které vydrží fakt moc a mění se hlavně zadky a i ty v dobrý směsi a správným nastavení (v dobrých podmínkách) uměj v Brně třeba i 60-70kol!

Jen čoek musí vědět minimálně na půl sezóny, co vše bude potřebovat za gumy a jaký směsi. Prakticky se daj jet jen třeba dvě směsi po celý rok, není to zase až taková věda s jejich výběrem, když máš po ruce zázračnou tabulku s jejich kódama. Zadní se na litru ale trhaj taky, hlavně ty se vzorkem D211 - to je prostě daň za ten náš oblíbenej "grip"

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 12:00 | Nahoru | #1446

Perňa #81>Je vidět, že zákazníky by DUNLOP měl, teď se jen domluvit a udělat hromadnou objednávku, protože menší množství, než na kamion, je pro ně nezajímavý..

Dunlop je určitě lepší alternativa, než Pirelli pro nás amatéry.. Už jen kvůli těm předním pneu, které vydrží fakt moc a mění se hlavně zadky a i ty v dobrý směsi a správným nastavení (v dobrých podmínkách) uměj v Brně třeba i 60-70kol!

Jen čoek musí vědět minimálně na půl sezóny, co vše bude potřebovat za gumy a jaký směsi. Prakticky se daj jet jen třeba dvě směsi po celý rok, není to zase až taková věda s jejich výběrem, když máš po ruce zázračnou tabulku s jejich kódama. Zadní se na litru ale trhaj taky, hlavně ty se vzorkem D211 - to je prostě daň za ten náš oblíbenej "grip"



D211 neznam, ale jezdime KR a to je opravdu nezmar guma, jak pises ty a rika Michal Filla, Dunlop se meni jen proto, ze si rikas, uz ji tam mam nejak moc dlouho, predek, zadky jsme doposud jezdili Bridgestone, neotaceli jsme je, ale s casy kolem 2.15 vydrzely YCY-mediumhard cca 70-80kol, je fakt,ze ta prava strana uz nemela zadny kontrolni bod KR zadky snad pristi rok, tak uvidime, kdyz to neklapne, zustaneme u Bridgestone

Naposledy editováno 20.11.2009 12:01:10

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 15:22 | Nahoru | #1447
Perničko a nevíš jak to bude na přes rok z mejma D209kama? já jsem ještě mrdal tak mi stačej. . ale nerad bych si koupil pár sad a pak v květnu zjistil že na zbytek sezony už nebudou.. ty jsi u zdroje, dej mi vědět. dík

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 16:09 | Nahoru | #1448
Corela91> No ony D209 GP Racer letos končí, pro příští sezónu budou D211 GP Racer cena by měla být podobná...snad budou lepšejší...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 16:10 | Nahoru | #1449
readymen> No nic no...zase musím vzít etiketovací kleště a vše přecenit

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 16:12 | Nahoru | #1450
DavR1> Stejně si myslím že to trhání je špatným tlakem v pneu nebo směsí pneumatiky. Je potřeba to zkusit a ne donekonečna ty gumice kurvit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 16:22 | Nahoru | #1451

Corela91>Perničko a nevíš jak to bude na přes rok z mejma D209kama? já jsem ještě mrdal tak mi stačej. . ale nerad bych si koupil pár sad a pak v květnu zjistil že na zbytek sezony už nebudou.. ty jsi u zdroje, dej mi vědět. dík



Dunlop ma pristi rok prijit s nastupcem D209Sportmax GP Racer. Moc se o tom jeste nemluvi. Jinak co se tyce D211 tak se daji sehnat ale vetsinou to chce mit objednavku do vanoc hotovou aby byli vcas v roce 2010 uz na jare skladem. Problem je v tom ze zavodnici se probudi az v breznu a chteji pneu do tydne v lepsim pripade za 3tydny coz je nerealne. Na druhou stranu zavodnici se snazi je mit za co nejlepsi peniz coz chapu ale na druhou stranu kde ma clovek vzit na ty D211 treba 500tis a mit v tom penize pul roku s malim vydelkem to se ta to kazdy vykasle. Proto pak najednou ty pneu nejsou nikde k sehnani.Jine by bylo kdyz se udela objednavka do vanoc zavodnik slozi zalohu a pneu se objednaji to dela malokdo.

U Bridgestonu je zase problem ze pneu bali do folie a neda se zkontrolovat DOT a bezne prodavaji stari 07-08 a neresi ze je to zastarala pneu na zavody. Bud vezmi nebo mas smulu a nakonec se vse prodalo v srpnu a do dneska nejsou skladem slicky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 16:44 | Nahoru | #1452
HAMLET> kdy tak budeš vědět že je (ty nástupce 209) můžeš začít objednávat abych se včas ozval a neřešil to taky na poslední chvíli? taky budu pár sad potřebovat

OŇAS> já byl spokojenej i s těma letošníma, ale lepšejšim se určitě nebránim.. na to moje mrdání a přírodňáky to stačí...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 16:57 | Nahoru | #1453
Corela91> Já myslím že ty D211 GP Racer jestli se to opravdu bude tak jmenovat nebudou moc problém. Problém bude s D211 GP ty nebyli ani letos a prej tobude ještě horší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 17:15 | Nahoru | #1454

HAMLET>......
U Bridgestonu je zase problem ze pneu bali do folie a neda se zkontrolovat DOT a bezne prodavaji stari 07-08 a neresi ze je to zastarala pneu na zavody. Bud vezmi nebo mas smulu a nakonec se vse prodalo v srpnu a do dneska nejsou skladem slicky.



Souhlas, jen 07 se mi nezda, letos v lednu jsem ve Speyeru bral posledni slicky(190) a v breznu tam jel pro nove, bohuzel i ty nove byly 08, ale problem na draze jsme nepozorovali a to ani pri case 2.12, 09 byly aspon pres IV k mani nekdy cerven/cervenec, naopak GP Racer slick, byt 09, je fakt sracka nebo aspon my jsme si vybrali kus fakt na ho.no

Naposledy editováno 20.11.2009 17:16:39

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 18:59 | Nahoru | #1455
hele ještě dotaz....kdy měníte prední kotouče?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:01 | Nahoru | #1456

DanMagna>Souhlas, jen 07 se mi nezda, letos v lednu jsem ve Speyeru bral posledni slicky(190) a v breznu tam jel pro nove, bohuzel i ty nove byly 08, ale problem na draze jsme nepozorovali a to ani pri case 2.12, 09 byly aspon pres IV k mani nekdy cerven/cervenec, naopak GP Racer slick, byt 09, je fakt sracka nebo aspon my jsme si vybrali kus fakt na ho.no



Tak pánové od Bridge mi prodali v plný cenový palbě letos mokrou sadu s DOT06 a DOT07! A ten "buzík" mi ještě ve finále po telefonu vzkázal, že my mrdálci v životě nemůžem poznat rozdíl!!! Ano, to má možná pravdu, ale co takhle modelový vývoj během 3let? Nebo žádnej není?? Tak potom Bridgestone NIKDY! Tenhle přístup mě tak naštval, že už je nazouvat nebudu a stejně ty jejich vzorkový stojej za h.vno!
Že je jezdí borečci v Moto GP, z toho si na zadek nesednu. My jsme ti, co jim dělaj zisky ...já už tedy ne. Alternativ je hodně a snad i lepších - Dunlop, Metzeler, Pirelli ...možná i Michelin (ty hodlám vyzkoušet).

Oňas:
Nějakej chytrej s tím tlakem, ne? Si neměl dost příležitostí to letos vyzkoušet?? Moje zkušenost je taková, že v Brně se tvrdší směs 6680 netrhá, u slicku už vůbec.. Tlakem nikdy nehýbu, dávám na doporučení pana Meklaua a mistra Filly, tzn. 1.5 zadní a 2.3 přední za tepla hodinu na nahřívácích.
Libor s tím hodně laboroval a ve výsledku stále to stejný..trhání a naštvání a zase laborování a nakonec prodej motorky :\
Pokud chceš mít "good grip" (slova pana Meklaua, poradil mi to na Pannonii a já sundal v závodě 2s), je jen jediný správný tlak pro D211 a KR slick - pokud chci od tý pneu maximum během těch 12kol, přijedu hold s lehce vytrhanou z.pneu a tak to maj všichni, koukal jsem na to po závodech.. Na CEC, kde přeci jen čoek nejede tak agresivně a s plynem zachází plynulejc, je ideální tvrdší směs, co se pak tolik netrhá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:05 | Nahoru | #1457

Ducati1098>hele ještě dotaz....kdy měníte prední kotouče?



Máme japonce, kotouče neměníme
Ale po pravdě? - pokud jedu karbonový desky, může se stát, že kotouče jdou po sezóně do háje.. Letos se mi to u jedněch stalo, prej se zkroutěj vyhřátím. Nechal jsem je za 4tis roznýtovat a přebrousit a znovu snýtovat. Ten člověk mi na to dal i záruku a zatím jsou po dvou závodech OK.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:07 | Nahoru | #1458
Perňa #81> muzu vedet kdo to byl, ti panove, klidne do PM, neb to si myslim, ze hochy z Bridgestone racing bude zajimat

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:09 | Nahoru | #1459

Perňa #81>Máme japonce, kotouče neměníme
Ale po pravdě? - pokud jedu karbonový desky, může se stát, že kotouče jdou po sezóně do háje.. Letos se mi to u jedněch stalo, prej se zkroutěj vyhřátím. Nechal jsem je za 4tis roznýtovat a přebrousit a znovu snýtovat. Ten člověk mi na to dal i záruku a zatím jsou po dvou závodech OK.



no my co máme italy laborujeme.... podle opotřebení na tloušťku je úbytek celkem zanedbatelný po sezoně...cca 0.2mm....spíš jestli třeba vyhřátím, nějakou tepelnou únavou nemůžou najednou zklamat, prdnout atd.....jinak samo na mě to brzdí pořáde jako swiňa.....jo a jsou to Bremba kotouče...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:11 | Nahoru | #1460
Ducati1098> kotouče mi vydrží počítám asi tak 3 motory ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:12 | Nahoru | #1461

DavR1>Ducati1098> kotouče mi vydrží počítám asi tak 3 motory ..



no joooo...jenže vy u japonců máte 3 na sezonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:15 | Nahoru | #1462
Perňa #81> No já bych řekl že ten tlak je hodně znát a určite na každou teplotu trati je potřeba doladit teplotu...mi to pomohlo hlavně v Brně...

A Perňo neser se do profíka!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:19 | Nahoru | #1463
Ducati1098> tím jsem právě chtěl říct že to bude cca 10let, ale ty si to zas pochopil po svém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:20 | Nahoru | #1464

Oňas>Perňa #81> No já bych řekl že ten tlak je hodně znát a určite na každou teplotu trati je potřeba doladit teplotu...mi to pomohlo hlavně v Brně...

A Perňo neser se do profíka!!!



Už mlčím, už mlčím

A jak to teda je, pane Ingenýre? Jaký je pravidlo změny tlaku, co se týká teploty asfaltu, ha?? Mně by se to líbilo nějalk ofiko zpracovaný třeba přímo od výrobce gum.. Ale na profíka Óníka dám taky, to je jasný...sice pořád mi stačí půl kola, abych mu nenávratně ujel, ale když on má zase jen tu dětskou motorku ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:32 | Nahoru | #1465

DavR1>Ducati1098> tím jsem právě chtěl říct že to bude cca 10let, ale ty si to zas pochopil po svém



takže jinak...prostě kotouče neměnit, vydrží dlouho....ju?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:35 | Nahoru | #1466
Ducati1098> dýl než moje trapná kariera

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:37 | Nahoru | #1467

DavR1>Ducati1098> dýl než moje trapná kariera



no pokud je to tak, v tom případě u mě na nich bude ještě jezdit moje dcera....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 19:42 | Nahoru | #1468
Perňa #81> pocitej s prirozenym narustem tlaku kolem 3.6% za kazdych 10° pracovni teploty (uvazujeme izochoricky dej podle Charlesova zakona).
Jaky vliv ma teplota trate na pracovni teplotu gumje vec jina
Ale principielne ma Onas pravdu, musis se snazit prece dostat nejaky pracovni tlak...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 22:34 | Nahoru | #1469

DavR1>Točit Pirelku je blbost ... dávám ji pryč když ji natrhám a většinou je to z obou stran ... když bych to otočil nic nezískám jen riskuju že spadnu, tu gumu za další jednu jízdu totálně zničím a do provozu už si pak nikdo neveme, takže nesmysl ..
Dunlopa ta se tak netrhá .... tu bych točil taky.


já netočil pirellky kvůli natrhání jedné (víc zatěžované) strany, ale kvůli ojetí prostě. V Brně se profil vždycky změnil dost rychle a otočením jsem to prostě vyřešil (i když někdy pozdě a klouzala pak už i levá). Nastavení se mi nakonec podařilo dostat do fáze, kdy jsem gumu vyhazoval, bo už neměla prakticky vzorek! Do té doby jsem ju vyhazoval právě kvůli natrhání, teď už se mě nic takovýho neděje a najedu toho na SC1 docela dost.. ale dost jsem asi taky změnil styl a kromě hraní si s podvozkem (kterej mě rozmrdal Halbich, bo mě moc přitvrdil pružinu) hodně vyřešilo i hraní si s tlakem, kterej ve výsledku dělá 2.1 / 1.7 za studena a gumy jsou prostě hlaďounký.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.11.2009 v 22:39 | Nahoru | #1470
teď se jen u přechodu na Dunlop trochu netěším na znovunastavování všeho... ale někde jsem tu už četl, že Dunlop a Pirelli si v nastavení rozumnějí, jen Dunlop se tlakujou míň, tak snad na to laborovnání nepadne půl kamionu gum!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35662 Dnes v 16:06 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist